Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZKDP potwierdził dane o sprzedaży z autokorekt "Rzeczpospolitej"

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy przeprowadził kontrolę dziennika "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communication) za okres październik-grudzień 2013 roku. Kontrola potwierdziła dane przekazane przez wydawcę w autokorektach.

Członkostwo Presspubliki ustało 7 lutego br. Od 27 lutego nowym członkiem ZKDP została formalnie spółka Gremi Business Communication, wydawca "Rzeczpospolitej" od października ub.r. Spółka uzyskała zgodę zarządu ZKDP na złożenie autokorekt dotyczących rozpowszechniania "Rzeczpospolitej" za okres październik-grudzień ub.r. Kontrola potwierdziła skorygowane przez wydawcę dane, z których wynika, że średnia sprzedaż ogółem w październiku ub.r. wynosiła 58 685 egz., a nie 62 785 egz., jak pierwotnie deklarowano. W listopadzie było to 58 676 egz., nie 62 796 egz., w grudniu 58 014 egz., a nie 62 114 egz. Odpowiednio mniejsze było również średnie rozpowszechnianie płatne razem dziennika. Nie zmieniły się dane dotyczące nakładu za ten okres.
Jak już informowaliśmy w "Presserwisie", w marcu ZKDP przeprowadził nadzwyczajną kontrolę dziennika na wniosek Infor Biznes, który jest wydawcą "Dziennika Gazety Prawnej". Objęła ona okres styczeń-wrzesień 2013 roku i wykazała, że w deklaracjach "Rzeczpospolitej" dotyczących rozpowszechniania płatnego razem i e-wydań wydawca zawyżał dane. Zarząd ZKDP nie udzielił wtedy Presspublice upomnienia ze względu na to, że nie była ona już członkiem ZKDP.

(JS, 03.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.