Edipresse sonduje rynek pism dla ojców
Okładka numeru specjalnego "Tato, To Ja"
Dziś ukaże się "Tato, To Ja" - wydanie specjalne miesięcznika "Mamo, To Ja" (Edipresse Polska).
Numer specjalny adresowany do młodych ojców przygotowała redakcja "Mamo, To Ja". Pismo różni się m.in. używanym językiem. - W "Tato, To Ja" mało jest zdrobnień i pieszczotliwych określeń, jakie występują w pismach dla mam. Teksty są napisane zadaniowo, po męsku. Na zdjęciach pokazujących, jak kąpać dziecko nie ma modelki, jest prawdziwy tata – mówi Magdalena Klimkowska, redaktor naczelna "Mamo, To Ja". W piśmie znalazły się działy: Instrukcja obsługi, Doktor Tata, Szkoła życia z dzieckiem, Ojciec karmiący. Redaktor prowadzącą wydanie była Sylwia Niemczyk, która jest redaktorem w "Mamo, To Ja", w "Twoim Dziecku" oraz Babyonline.pl.
Redakcja planuje kolejne wydania specjalne kierowane do ojców, choć nie określa na razie, jak często będą się ukazywać.
"Tato, To Ja" ma 108 stron, kosztuje 4,99 zł, nakład: 60 tys. egz. W sprzedaży będzie dostępny do końca czerwca br.
(MAL, 15.04.2014)