Zapisz się na:
Pressletter

Liliana Śnieg-Czaplewska nie współpracuje już z "Vivą!"



31.05.2013 07:58

Liliana Śnieg-Czaplewska, długoletnia dziennikarka dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), nie będzie już pisać do tego tytułu. Współpracę z nią zerwała redaktor naczelna "Vivy!" Katarzyna Przybyszewska.

Poszło o zdjęcia ilustrujące tekst dziennikarki na temat męskiego baletu Teatru Wielkiego w Warszawie. Początkowo Śnieg-Czaplewska na prośbę zastępczyni redaktor naczelnej "Vivy!" Agnieszki Dajbor miała sama wybrać zdjęcia. Kiedy tekst był gotowy (ukaże się w najbliższym numerze), spostrzegła, że będą go ilustrować inne fotografie. - Zobaczyłam brzydkie, niedoświetlone zdjęcia przedstawiające anonimowych tancerzy. Do artykułu rozmawiałam ze znanymi artystami, więc zupełnie się z nim nie wiązały. Zabolało mnie, że wysłany do opery fotograf nawet nie zapytał mnie, o czym będzie mój tekst. Redaktor naczelna oskarżyła mnie o dywersję i zerwała ze mną współpracę - relacjonuje dziennikarka.

 
Śnieg-Czaplewska nie była etatową dziennikarką "Vivy!", ale jej nazwisko figurowało w stopce pisma. W "Vivie!" pracowała od 2002 roku (z przerwą w latach 2006-2007). Wcześniej, w latach 1990-2000, była dziennikarką "Twojego Stylu".
 
Katarzyna Przybyszewska odmówiła komentarza w tej sprawie. (MW)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Fronda PL ma przeprosić Monikę Olejnik za „Resortowe dzieci”

Ukraina zakazała wjazdu już 83 rosyjskim dziennikarzom

Sąd aresztował podejrzanych w sprawie zabójstwa dziennikarza

Wydawnictwo Bauer zaprzecza, że wywiad ze Skrzynecką był manipulacją

Żakowski wygrał proces z wydawcą "Resortowych dzieci"


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Każda sankcja ma sens

Każda sankcja nakładana na Google jest dobra dla całego rynku, bo to monopolista - mówi Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy

Będzie łatwiej kontrolować Google

Wystarczy wrzucić do wyszukiwarki kilka haseł, by się przekonać, że Google w wynikach wyszukiwania promuje własne produkty- mówi Grzegorz Wójcik, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Facebook zmienia regulamin serwisu. Co przygotował Mark Zuckerberg?

Zmiany, które wejdą w życie 1 stycznia mają pozwolić użytkownikom serwisu lepiej panować nad informacjami, które udostępniają innym i sprawniej zarządzać reklamami, które pojawiają się na ich News Feedzie. Nie oznacza to jednak, że już niedługo będziesz mógł całkowicie zrezygnować z reklam. Co przygotował Facebook dla internautów?

David Tekiela (Bezużyteczna.pl) – Zamarzyło mi się powalczyć z Kwejkiem i Demotywatorami i udało mi się.

AK74 – Przede wszystkim gratuluję wyniku. 13 listopada 2014 roku jeden z Twoich serwisów „Wiedza Bezużyteczna” zanotował 1.5 mln fanów na Facebooku. David Tekiela – Dziękuję bardzo! W zasadzie to 13 listopada wyprzedziliśmy Kwejka, a 1.5 mln fanów zdobyliśmy już początkiem września.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine