Zapisz się na:
Pressletter

Liliana Śnieg-Czaplewska nie współpracuje już z "Vivą!"



31.05.2013 07:58

Liliana Śnieg-Czaplewska, długoletnia dziennikarka dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), nie będzie już pisać do tego tytułu. Współpracę z nią zerwała redaktor naczelna "Vivy!" Katarzyna Przybyszewska.

Poszło o zdjęcia ilustrujące tekst dziennikarki na temat męskiego baletu Teatru Wielkiego w Warszawie. Początkowo Śnieg-Czaplewska na prośbę zastępczyni redaktor naczelnej "Vivy!" Agnieszki Dajbor miała sama wybrać zdjęcia. Kiedy tekst był gotowy (ukaże się w najbliższym numerze), spostrzegła, że będą go ilustrować inne fotografie. - Zobaczyłam brzydkie, niedoświetlone zdjęcia przedstawiające anonimowych tancerzy. Do artykułu rozmawiałam ze znanymi artystami, więc zupełnie się z nim nie wiązały. Zabolało mnie, że wysłany do opery fotograf nawet nie zapytał mnie, o czym będzie mój tekst. Redaktor naczelna oskarżyła mnie o dywersję i zerwała ze mną współpracę - relacjonuje dziennikarka.

 
Śnieg-Czaplewska nie była etatową dziennikarką "Vivy!", ale jej nazwisko figurowało w stopce pisma. W "Vivie!" pracowała od 2002 roku (z przerwą w latach 2006-2007). Wcześniej, w latach 1990-2000, była dziennikarką "Twojego Stylu".
 
Katarzyna Przybyszewska odmówiła komentarza w tej sprawie. (MW)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W pierwszym półroczu zginęło 61 dziennikarzy

"Puls Biznesu" stracił łososiowy kolor - powodem jest awaria w drukarni

Rudowicz wicenaczelną „Elle”, a Piekarski dyrektorem artystycznym "Gali"

Wydawcy "Elle" i "Hot Moda" uważają, że magazyn "Hotelle" wykorzystał ich logotypy

Czytelnictwo miesięczników


A A A


Inne artykuły


Przegląd mediów

Vectra popędza akcjonariuszy Netii

Operator kablówki na 5 dni podniósł cenę w wezwaniu. Chce skusić nią przede wszystkim małych inwestorów instytucjonalnych.

Trwa wymazywanie historii z internetu

Po wyroku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej dotyczącym prawa do bycia zapomnianym zagrożone jest prawo do informacji.

Strategia marketingowa

Raport z badania przeprowadzonego przez Marketing Progress ujrzał światło dzienne. Nie pamiętam, aby ktoś wcześniej próbował w Polsce zbadać temat strategii marketingowej w taki sposób. A może w ogóle nie próbował?

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine