Zapisz się na:
Pressletter

Liliana Śnieg-Czaplewska nie współpracuje już z "Vivą!"



31.05.2013 07:58

Liliana Śnieg-Czaplewska, długoletnia dziennikarka dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), nie będzie już pisać do tego tytułu. Współpracę z nią zerwała redaktor naczelna "Vivy!" Katarzyna Przybyszewska.

Poszło o zdjęcia ilustrujące tekst dziennikarki na temat męskiego baletu Teatru Wielkiego w Warszawie. Początkowo Śnieg-Czaplewska na prośbę zastępczyni redaktor naczelnej "Vivy!" Agnieszki Dajbor miała sama wybrać zdjęcia. Kiedy tekst był gotowy (ukaże się w najbliższym numerze), spostrzegła, że będą go ilustrować inne fotografie. - Zobaczyłam brzydkie, niedoświetlone zdjęcia przedstawiające anonimowych tancerzy. Do artykułu rozmawiałam ze znanymi artystami, więc zupełnie się z nim nie wiązały. Zabolało mnie, że wysłany do opery fotograf nawet nie zapytał mnie, o czym będzie mój tekst. Redaktor naczelna oskarżyła mnie o dywersję i zerwała ze mną współpracę - relacjonuje dziennikarka.

 
Śnieg-Czaplewska nie była etatową dziennikarką "Vivy!", ale jej nazwisko figurowało w stopce pisma. W "Vivie!" pracowała od 2002 roku (z przerwą w latach 2006-2007). Wcześniej, w latach 1990-2000, była dziennikarką "Twojego Stylu".
 
Katarzyna Przybyszewska odmówiła komentarza w tej sprawie. (MW)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Argentyna: reporter, który napisał o śmierci prokuratora, opuścił kraj

"Sports Illustrated" rezygnuje z etatowych fotografów

"Gazeta Wyborcza Trójmiasto" ma magazyn lokalny w oddzielnym grzbiecie

Robert Kiełb twierdzi, że nie dał wywiadu magazynowi "Malemen", redakcja zaprzecza

W grudniu 2014 roku media najczęściej powoływały się na "Wprost"


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

„The Economist" pierwszy raz pokieruje kobieta

Siedemnastą redaktor naczelną została Zanny Minton Beddoes. To pierwsza kobieta, która będzie pełnić tę funkcję. Ma w życiorysie wątki polskie

Reklamy na Allegro pomogą sprzedawcom?

Użytkowników Allegro zaskoczy wkrótce duża zmiana. Z popularnej platformy handlowej, gdzie dotychczas pojawiały się tylko nieliczne autopromocje, szerokim strumieniem popłyną reklamy.

Brytyjski wywiad przechwytywał maile dziennikarzy

Agencja GCHQ zajmująca się wywiadem elektronicznym w w 2008 roku miała przechwytywać korespondencje dziennikarzy pracujących m.in. dla BBC, "Guardiana", "New York Timesa", "Le Monde" i "Washington Post" - podaje "The Guardian". GCHQ odmówiło komentarza, stwierdzając tylko, że wszystkie działania agencji są zgodne z Europejską Konwencją Praw Człowieka.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine