Zapisz się na:
Pressletter

Liliana Śnieg-Czaplewska nie współpracuje już z "Vivą!"



31.05.2013 07:58

Liliana Śnieg-Czaplewska, długoletnia dziennikarka dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), nie będzie już pisać do tego tytułu. Współpracę z nią zerwała redaktor naczelna "Vivy!" Katarzyna Przybyszewska.

Poszło o zdjęcia ilustrujące tekst dziennikarki na temat męskiego baletu Teatru Wielkiego w Warszawie. Początkowo Śnieg-Czaplewska na prośbę zastępczyni redaktor naczelnej "Vivy!" Agnieszki Dajbor miała sama wybrać zdjęcia. Kiedy tekst był gotowy (ukaże się w najbliższym numerze), spostrzegła, że będą go ilustrować inne fotografie. - Zobaczyłam brzydkie, niedoświetlone zdjęcia przedstawiające anonimowych tancerzy. Do artykułu rozmawiałam ze znanymi artystami, więc zupełnie się z nim nie wiązały. Zabolało mnie, że wysłany do opery fotograf nawet nie zapytał mnie, o czym będzie mój tekst. Redaktor naczelna oskarżyła mnie o dywersję i zerwała ze mną współpracę - relacjonuje dziennikarka.

 
Śnieg-Czaplewska nie była etatową dziennikarką "Vivy!", ale jej nazwisko figurowało w stopce pisma. W "Vivie!" pracowała od 2002 roku (z przerwą w latach 2006-2007). Wcześniej, w latach 1990-2000, była dziennikarką "Twojego Stylu".
 
Katarzyna Przybyszewska odmówiła komentarza w tej sprawie. (MW)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Dzienniki Grzegorza Hajdarowicza poprawiły sprzedaż w styczniu

Nie żyje dziennikarz i reportażysta Wojciech Giełżyński

Springer rośnie finansowo dzięki biznesom cyfrowym

Wizyta studyjna dla dziennikarzy zainteresowanych polityką energetyczną i Górnym Śląskiem

Jest już 10 nominowanych do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Mroczna strona Facebooka

Fałszywe fanpage, spreparowane aplikacje, oszustwa typu: „Gdzie jest moja żona?". Na użytkowników mediów społecznościowych czyha wiele zagrożeń.

Czy w mediach potrzebny jest kapitał narodowy?

Bogusław Chrabota: Zaledwie wczoraj na tych łamach pisałem o adresie prezesów rosyjskich oddziałów niemieckich firm medialnych do Władimira Putina. Prosili o odroczenie egzekucji, którą może być dla ich firm wejście w życie 1 stycznia 2016 roku przepisu, który ograniczy obecność zagranicznego kapitału w rosyjskich spółkach tej branży do jednej piątej. Rozumiem ból prezesów. Lata inwestycji. Ciężka praca. Porażki i sukcesy. A teraz, wskutek zwykłej polityki, szybki koniec, bo przecież bez...

Bartek Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Bartłomiej Walczuk awansował w strukturze agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT i objął stanowisko associate creative directora. Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.

Miliard na kampanie SEM?

Ponad miliard złotych nakładów na reklamę SEM w polskim internecie, prawie 40-procentowy udział w globalnych wydatkach na reklamę internetową i blisko jedna trzecia wyszukiwań za pomocą urządzeń mobilnych - to trzy wskaźniki, które według ekspertów z branży ankietowanych przez Interaktywnie.com, ziszczą się do końca 2015 roku. Wzrost rynku marketingu w wyszukiwarkach nie będzie może okazały, ale z pewnością nie należy spodziewać się spadków.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
webdesigner
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine