Zapisz się na:
Pressletter

"Człowieczy los" i cztery inne przeboje Anny German z "Super Expressem"


... "Super Express" w poniedziałek trafi do kiosków z płytą Anny German
27.04.2013 11:34

"Super Express" (Murator) w poniedziałek będzie sprzedawany z dodatkiem o Annie German i płytą CD z pięcioma jej piosenkami. Według nieoficjalnych informacji kolekcja dwóch płyt tej samej piosenkarki dokładana do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) sprzedała się znakomicie.

Na płycie "Super Expressu" będzie pięć utworów pochodzących ze zbiorów Polskiego Radia: "Człowieczy los", "Gdziekolwiek znajdziesz się", "Chcę tańczyć w majową noc", "Tam, gdzie żagli srebrzyste łabędzie", "Weź mnie jak kota w worku".

 
Cena płyty z gazetą, to 5,99 zł.
 
Murator promował płytę spotami przy piątkowym odcinku serialu "Anna German" w TVP 1. W poniedziałek będzie o niej mowa w programie "Kawa czy herbata?" (TVP 1), kampania będzie też prowadzono w Polskim Radiu.
 
W czwartek (25 kwietnia) i piątek (26 kwietnia) z płytami Anny German sprzedawana była "Gazeta Wyborcza". Według informacji Press.pl nakład płyt okazał się mniejszy niż zainteresowanie czytelników.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Puls Biznesu" stracił łososiowy kolor - powodem jest awaria w drukarni

Rudowicz wicenaczelną „Elle”, a Piekarski dyrektorem artystycznym "Gali"

Wydawcy "Elle" i "Hot Moda" uważają, że magazyn "Hotelle" wykorzystał ich logotypy

Czytelnictwo miesięczników

"Gazeta Wyborcza" najpopularniejszym tytułem prasowym na Twitterze


A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Rosja: zakaz reklam w płatnych kanałach TV

Prezydent Władymir Putin podpisał prawo, które zakazuje reklam w płatnych kanałach TV. To cios dla wielu niezależnych kanałów telewizyjnych w Rosji.

Internet trzyma ludzi w kablówkach

Telewizja kablowa nie kojarzy się już z telewizją, a za kilka lat może nawet nie zarabiać na reemisji programów.

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine