Zapisz się na:
Pressletter

"Człowieczy los" i cztery inne przeboje Anny German z "Super Expressem"


... "Super Express" w poniedziałek trafi do kiosków z płytą Anny German
27.04.2013 11:34

"Super Express" (Murator) w poniedziałek będzie sprzedawany z dodatkiem o Annie German i płytą CD z pięcioma jej piosenkami. Według nieoficjalnych informacji kolekcja dwóch płyt tej samej piosenkarki dokładana do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) sprzedała się znakomicie.

Na płycie "Super Expressu" będzie pięć utworów pochodzących ze zbiorów Polskiego Radia: "Człowieczy los", "Gdziekolwiek znajdziesz się", "Chcę tańczyć w majową noc", "Tam, gdzie żagli srebrzyste łabędzie", "Weź mnie jak kota w worku".

 
Cena płyty z gazetą, to 5,99 zł.
 
Murator promował płytę spotami przy piątkowym odcinku serialu "Anna German" w TVP 1. W poniedziałek będzie o niej mowa w programie "Kawa czy herbata?" (TVP 1), kampania będzie też prowadzono w Polskim Radiu.
 
W czwartek (25 kwietnia) i piątek (26 kwietnia) z płytami Anny German sprzedawana była "Gazeta Wyborcza". Według informacji Press.pl nakład płyt okazał się mniejszy niż zainteresowanie czytelników.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W amerykańskiej prasie spadek etatów dziennikarskich wyhamował

Wiceprzewodnicząca REM uniewinniona od zniesławienia dziennikarzy

Roman Giertych straszył media pozwami, ale ich nie składa

"The Daily Telegraph" nie zrezygnuje z publikowania dodatku za kremlowskie pieniądze

Redakcja i wydawca "The New York Times" chcą legalizacji marihuany


A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Mała republika

Telewizja Republika ma najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Prawicowy elektorat widocznie preferuje słowo pisane.

Normalne życie. Na podsłuchu

Prawnicy mówią, że w sprawach rozwodowych nagrania, śledzenie w internecie czy tajne GPS montowane w samochodach to teraz, niestety, normalne dowody... Nielegalna inwigilacja toczy się i w biznesie, i w pracy.

Pieniądze to nie wszystko – czyli czym (być może) zapłacimy niebawem?

Nike w nowej kampanii promującej kolejną wersję swojego urządzenia śledzącego dokonania sportowców, pozwala na zamianę poczynionego wysiłku na produkty swojej marki, umieszczone w specjalnych automatach vendingowych. Posiadane punkty fuelband, zdobyte podczas treningów, użytkownik może zamienić na odzież lub akcesoria biegowe.

Włamanie do muzeum – niestandardowa akcja charytatywna

Z pewnością słyszeliście o tym, jak w 2005 roku Banksy wszedł, ot tak, z ulicy, do kilku muzeów sztuki współczesnej w Nowym Jorku i zawiesił tam swoje prace. Nie wiem, na ile zdarzenie to było inspiracją dla akcji Bambino, ale schemat był bardzo podobny.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
grafik dtp
webdesigner
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine