Zapisz się na:
Pressletter

"Człowieczy los" i cztery inne przeboje Anny German z "Super Expressem"


... "Super Express" w poniedziałek trafi do kiosków z płytą Anny German
27.04.2013 11:34

"Super Express" (Murator) w poniedziałek będzie sprzedawany z dodatkiem o Annie German i płytą CD z pięcioma jej piosenkami. Według nieoficjalnych informacji kolekcja dwóch płyt tej samej piosenkarki dokładana do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) sprzedała się znakomicie.

Na płycie "Super Expressu" będzie pięć utworów pochodzących ze zbiorów Polskiego Radia: "Człowieczy los", "Gdziekolwiek znajdziesz się", "Chcę tańczyć w majową noc", "Tam, gdzie żagli srebrzyste łabędzie", "Weź mnie jak kota w worku".

 
Cena płyty z gazetą, to 5,99 zł.
 
Murator promował płytę spotami przy piątkowym odcinku serialu "Anna German" w TVP 1. W poniedziałek będzie o niej mowa w programie "Kawa czy herbata?" (TVP 1), kampania będzie też prowadzono w Polskim Radiu.
 
W czwartek (25 kwietnia) i piątek (26 kwietnia) z płytami Anny German sprzedawana była "Gazeta Wyborcza". Według informacji Press.pl nakład płyt okazał się mniejszy niż zainteresowanie czytelników.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Nie będzie śledztwa w sprawie podsłuchiwania dziennikarzy, bo nie ma podejrzenia popełnienia przestępstwa

Niektórym dziennikarzom nie podoba się, likwidacja limitu kosztów uzyskania przychodu przez twórców (opinie)

Maciej Walaszczyk z „Naszego Dziennika” został wydawcą „Wiadomości” TVP 1

Miesięcznik „Mam Ogród" podniósł cenę, zwiększył objętość i nakład

Norweska dziennikarka musiała wyjechać z Turcji z powodu narzeczonego


A A A


Inne artykuły


Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Michalski: Krytykowałem III RP. Dziś widzę, że rządy PiS są gorsze niż to, co stworzył Michnik

- Jarosław Kaczyński przeprowadza rewolucję kadrową na wzór Lenina. Ale ona nie ma treści, jest tylko pustka - mówi publicysta Cezary Michalski w rozmowie z Agatonem Kozińskim.

Telewizja bez przyszłości? TVP od podszewski

Telewizja Polska od 1989 roku jest traktowana przez każdy kolejny obóz rządzący jak łup polityczny. W takich warunkach – bez stałego finansowania, stabilnego kierownictwa i długofalowej strategii – nie da się rozwijać żadnej instytucji. Alternatywa? Proponujemy siedem kroków w kierunku stworzenia nowej Telewizji Publicznej.

1/5 z nas wydaje kupuje walentynkowe prezenty w sieci. Jak wykorzystują to marki?

Zgodnie z ubiegłorocznym badaniem SW Research, Polacy przeznaczają na święto zakochanych około 1,5 mld zł. Z ankiety Payback wynika natomiast, że 1/5 z nas wydaje swoje pieniądze na walentynkowe prezenty w internecie. Nietrudno się domyślić, że zarówno w tym roku, jak i w nadchodzących latach, statystyki te będą tylko rosnąć. Co powinni zrobić marketerzy, aby w pełni wykorzystać ten potencjał?

Nowa forma reklamy na Twitterze będzie atakowała użytkowników tuż po wejściu do aplikacji

W przeddzień ogłoszenia całorocznego sprawozdania finansowego Twitter wprowadza nowy format reklamowy – First View. To wideo wyświetlane użytkownikom na samej górze wszystkich wiadomości.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine