Zapisz się na:
Pressletter

"Człowieczy los" i cztery inne przeboje Anny German z "Super Expressem"


... "Super Express" w poniedziałek trafi do kiosków z płytą Anny German
27.04.2013 11:34

"Super Express" (Murator) w poniedziałek będzie sprzedawany z dodatkiem o Annie German i płytą CD z pięcioma jej piosenkami. Według nieoficjalnych informacji kolekcja dwóch płyt tej samej piosenkarki dokładana do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) sprzedała się znakomicie.

Na płycie "Super Expressu" będzie pięć utworów pochodzących ze zbiorów Polskiego Radia: "Człowieczy los", "Gdziekolwiek znajdziesz się", "Chcę tańczyć w majową noc", "Tam, gdzie żagli srebrzyste łabędzie", "Weź mnie jak kota w worku".

 
Cena płyty z gazetą, to 5,99 zł.
 
Murator promował płytę spotami przy piątkowym odcinku serialu "Anna German" w TVP 1. W poniedziałek będzie o niej mowa w programie "Kawa czy herbata?" (TVP 1), kampania będzie też prowadzono w Polskim Radiu.
 
W czwartek (25 kwietnia) i piątek (26 kwietnia) z płytami Anny German sprzedawana była "Gazeta Wyborcza". Według informacji Press.pl nakład płyt okazał się mniejszy niż zainteresowanie czytelników.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVP czeka na dziennikarzy piszących zainteresowanych wysłuchaniem kandydatów do zarządu

"Polityka" w pierwszym kwartale była przed "Newsweekiem"

Naczelny "SE" zgodził się prowadzić debatę prezydencką Kukiza

Reklamy ”The Times” w druku i w wersji elektronicznej kosztują już tyle samo

"Press" wśród najlepszych okładek roku, GrandFront dla "National Geographic Polska" (wideo)


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wiceszef rady nadzorczej TVP o zmianach reguł wyboru zarządu TVP w trakcie rady

- Gdy Odorowicz, Kozak i Weksler dostali po trzy głosy, przewodniczący rady uznał, że potrzeba czterech - mówi wiceszef rady nadzorczej TVP Leszek Rowicki.

Wielka awantura o Telewizję Polską

Wykluczenie z konkursu niezależnych kandydatów do zarządu telewizji publicznej krytykują ludzie kultury i prezydent Komorowski.

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine