Zapisz się na:
Pressletter

"Człowieczy los" i cztery inne przeboje Anny German z "Super Expressem"


... "Super Express" w poniedziałek trafi do kiosków z płytą Anny German
27.04.2013 11:34

"Super Express" (Murator) w poniedziałek będzie sprzedawany z dodatkiem o Annie German i płytą CD z pięcioma jej piosenkami. Według nieoficjalnych informacji kolekcja dwóch płyt tej samej piosenkarki dokładana do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) sprzedała się znakomicie.

Na płycie "Super Expressu" będzie pięć utworów pochodzących ze zbiorów Polskiego Radia: "Człowieczy los", "Gdziekolwiek znajdziesz się", "Chcę tańczyć w majową noc", "Tam, gdzie żagli srebrzyste łabędzie", "Weź mnie jak kota w worku".

 
Cena płyty z gazetą, to 5,99 zł.
 
Murator promował płytę spotami przy piątkowym odcinku serialu "Anna German" w TVP 1. W poniedziałek będzie o niej mowa w programie "Kawa czy herbata?" (TVP 1), kampania będzie też prowadzono w Polskim Radiu.
 
W czwartek (25 kwietnia) i piątek (26 kwietnia) z płytami Anny German sprzedawana była "Gazeta Wyborcza". Według informacji Press.pl nakład płyt okazał się mniejszy niż zainteresowanie czytelników.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Redaktor naczelny "Charlie Hebdo" nie przyjedzie do Polski na Dni Ateizmu

Dziennikarze oburzeni kontaktami wydawcy "Wprost" z ABW (opinie)

Jerzemu Sawce wolno było pisać o trupie w szafie posła Jackiewicza

Komendant główny policji chce ścigać Wojciecha Czuchnowskiego z art. 212 k.k.

PEN nagrodzi "Charlie Hebdo" za przekraczanie granic dla poszerzania wolności słowa


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Metro

Przegląd mediów

W marketingowej krzyżówce

Partnerstwo, a nie rywalizacja — tylko w takim układzie można wygrać na cross marketingu

Red Bull kontra Biedronka: Walka o kolory

W świecie pełnym podróbek nie dziwi zastrzeganie znaku towarowego, czy receptury. Tymczasem RedBull uznał, że odbiorca identyfikuje jego napój także po kolorach użytych na opakowaniu. Dlatego, w celu monopolizacji użytego zestawienia barw, RedBull zarejestrował szereg wspólnotowych znaków towarowych.

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Te marki "zaczepiają" nas w drodze, czyli o kampaniach digital Out-of-Home

Interaktywność, spersonalizowany komunikat, komunikacja w czasie rzeczywistym - to cechy powodujące, że digital Out-of-Home dostarcza nam coraz więcej przykładów ciekawych, kreatywnych realizacji zarówno za granicą jak i (co budujące!) na polskim rynku - pisze Michał Maciejewski, media planning & buying manager z Posterscope Poland.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine