Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do salonów prasowych trafia "Women's Health"

Okładka pierwszego numeru polskiej edycji "Women's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadza na rynek "Women's Health", pismo dla kobiet zbliżone tematyką do "Men's Health". Na okładce pierwszego numeru jest Agnieszka Cegielska - pogodynka TVN Meteo.

"Women's Health" debiutuje w nakładzie 100 tys. egz. Cena pisma, które w tym roku do sprzedaży trafi dwukrotnie (drugi numer w październiku) to 7,99 zł. Docelowo "Women's Health" ma być dwumiesięcznikiem.
Pismo jest kierowane do kobiet w wieku 23-45 lat, z wykształceniem wyższym, mieszkanek dużych miast. Jak wyjaśniał "Presserwisowi" prezes wydawnictwa Krzysztof Komar: - Magazyn będzie dotyczył tematyki well-being, czyli poruszał kwestie tzw. balansu życia. Zdrowie będzie jednym z tematów poruszanych na łamach, ale nie jedynym.

 

AU, AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.