Zapisz się na:
Pressletter

BZ WBK Press Foto: główna nagroda dla Andrzeja Grygiela z PAP


... Zdjęcie roku w konkursie BZ WBK Press Foto (fot. Andrzej Grygiel/PAP)
20.03.2013 15:55

Andrzej Grygiel z Polskiej Agencji Prasowej jest autorem zdjęcia roku w dziewiątej edycji konkursu BZ WBK Press Foto.

Nagrodzona fotografia przedstawia pacjentów Oddziału Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, którzy cieszą się z bramki strzelonej przez Polaków w meczu z Grecją podczas Euro 2012.

 
Nagrodę Banku Zachodniego WBK otrzymał freelancer Andrzej Hrechorowicz za fotoreportaż ”Żołnierze Wyklęci”, a dziennik ”Rzeczpospolita” nagrodził Adama Warżawę z PAP za zdjęcie obrazujące skutki trąby powietrznej, która przeszła nad Borami Tucholskimi.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

 
Kultura i sztuka:
 
Zdjęcie pojedyncze - Piotr Wittman (freelancer)
 
Fotoreportaż – Marek Lapis (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Portrety:
 
Zdjęcie pojedyncze – Jacek Świerczyński (”Dziennik Wschodni”)
 
Fotoreportaż – Jacek Świerczyński („Dziennik Wschodni”)
 
Przyroda:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartek Wrześniowski (freelancer)
 
Fotoreportaż – Tymon Markowski (”Express Bydgoski”)
 
Sport:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Zborowski (PAP)
 
Fotoreportaż – Tomasz Lazar (freelancer)
 
Wydarzenia:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Jurecki (”Tygodnik Podhalański”)
 
Fotoreportaż – Kuba Kamiński (PAP)
 
Życie rodzinne:
 
Zdjęcie pojedyncze – Robert Garstka (freelancer)
 
Fotoreportaż – Jacek Waszkiewicz (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Foto+ i Fotografika kreatywna:
 
Zdjęcie pojedyncze – nagród nie przyznano
 
Fotoreportaż – nagród nie przyznano
 
Fotokast – Bartek Solik (freelancer)

Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Anna Brzezińska-Skarżyńska, Kinga Kenig, Waldemar Kompała oraz Janusz Rosikoń, pod przewodnictwem znanego czeskiego fotoreportera Petra Joska związanego z Agencją Reuters. (KOZ, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Szkockie wydawnictwo korzysta z outsourcingu w Indiach

W czerwcu najczęściej cytowano "Rzeczpospolitą"

Nowy redaktor naczelny "Gazety Współczesnej" i "Kuriera Porannego"

Były europoseł Marek Migalski pisze w "Tygodniku do Rzeczy"

Akcje Gremi Media SA po przejęciu Presspubliki są dużo tańsze


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Twitter ma problemy z użytkownikami

Twitter poinformował, że przychody koncernu w drugim kwartale wzrosły o 61 proc. Słabo rośnie jednak baza użytkowników.

Joseph NeCastro, czyli amerykański szeryf TVN

Z wykształcenia księgowy, z zawodu dyrektor. Został przewodniczącym rady nadzorczej TVN i będzie patrzył na ręce kierownictwu polskiej stacji. Zapowiada, że nieinwazyjnie. Joseph NeCastro.

Sposób, w jaki myślisz o kliencie ma znaczenie

Co by się stało gdyby Twój klient dowiedział się, co naprawdę o nim myślisz? Albo nawet nie to, gdyby miał wgląd w notatki o sobie w Twoim CRM-ie, podgląd konwersacji na jego temat na firmowym czacie? Czego by się o sobie dowiedział i co by o Tobie pomyślał?

5 sposobów na wydłużenie czasu pracy baterii smartfona, które nie uprzykrzą Ci życia

Sposobów na oszczędzanie energii smartfonów jest mnóstwo, ale nie jest sztuką przetrwać bez ładowarki kilkadziesiąt godzin ograniczając korzystanie z sieci, całkowicie odstawiając gry czy przygaszając ekran do poziomu, w którym wyświetlane treści stają się ledwo widoczne.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
tłumacz
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine