Zapisz się na:
Pressletter

BZ WBK Press Foto: główna nagroda dla Andrzeja Grygiela z PAP


... Zdjęcie roku w konkursie BZ WBK Press Foto (fot. Andrzej Grygiel/PAP)
20.03.2013 15:55

Andrzej Grygiel z Polskiej Agencji Prasowej jest autorem zdjęcia roku w dziewiątej edycji konkursu BZ WBK Press Foto.

Nagrodzona fotografia przedstawia pacjentów Oddziału Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, którzy cieszą się z bramki strzelonej przez Polaków w meczu z Grecją podczas Euro 2012.

 
Nagrodę Banku Zachodniego WBK otrzymał freelancer Andrzej Hrechorowicz za fotoreportaż ”Żołnierze Wyklęci”, a dziennik ”Rzeczpospolita” nagrodził Adama Warżawę z PAP za zdjęcie obrazujące skutki trąby powietrznej, która przeszła nad Borami Tucholskimi.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

 
Kultura i sztuka:
 
Zdjęcie pojedyncze - Piotr Wittman (freelancer)
 
Fotoreportaż – Marek Lapis (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Portrety:
 
Zdjęcie pojedyncze – Jacek Świerczyński (”Dziennik Wschodni”)
 
Fotoreportaż – Jacek Świerczyński („Dziennik Wschodni”)
 
Przyroda:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartek Wrześniowski (freelancer)
 
Fotoreportaż – Tymon Markowski (”Express Bydgoski”)
 
Sport:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Zborowski (PAP)
 
Fotoreportaż – Tomasz Lazar (freelancer)
 
Wydarzenia:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Jurecki (”Tygodnik Podhalański”)
 
Fotoreportaż – Kuba Kamiński (PAP)
 
Życie rodzinne:
 
Zdjęcie pojedyncze – Robert Garstka (freelancer)
 
Fotoreportaż – Jacek Waszkiewicz (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Foto+ i Fotografika kreatywna:
 
Zdjęcie pojedyncze – nagród nie przyznano
 
Fotoreportaż – nagród nie przyznano
 
Fotokast – Bartek Solik (freelancer)

Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Anna Brzezińska-Skarżyńska, Kinga Kenig, Waldemar Kompała oraz Janusz Rosikoń, pod przewodnictwem znanego czeskiego fotoreportera Petra Joska związanego z Agencją Reuters. (KOZ, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Na jedynkach gazet najpopularniejsze „PiS”

Goliszewski pozywa Michnika, Żakowskiego, Kublik i Nowaka

"The Daily Telegraph” w nowej szacie

PBC pracuje nad badaniami pokazującymi zalety prasy

Aleksander G. oskarżony w sprawie zabójstwa Jarosława Ziętary


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wakacje z Grecją

Na początku wakacji Grecja jest na ustach wszystkich, nie tylko w Polsce. Nie o taką promocję jednak zabiega jednak słoneczna Hellada, która lada dzień znaleźć się może w jeszcze większych tarapatach niż obecnie.

Twoje Miasto w RMF FM i TVP Info - na początek Gniezno

W wakacje słuchacze RMF FM i widzowie TVP Info - w ramach wielkiej multimedialnej akcji - będą mogli poznawać ciekawostki i atrakcje polskich miejscowości.

Android TV? Telewizory doczekały się realnej zmiany na lepsze

Wielu osobom Android kojarzy się wyłącznie z lagami, a SmartTV dodatkowo z brakiem aplikacji i średnio wygodną obsługą. Jest jednak szansa, że to niebawem się zmieni. Google przypomniało sobie bowiem, że istnieją nie tylko smartfony, tablety, laptopy i zegarki, lecz także telewizory i wbrew wieszczącym ich rychłą śmierć mają się one całkiem nieźle. I tak oto na rynek zaczęły trafiać telewizory z Android TV.

Raport Interaktywnie.com „Content Marketing”

Co to jest content marketing wiadomo od dawna, ale jak go używać? Z tym bywa różnie. Wszystkie prognozy mówią co prawda o rychłym zmierzchu epoki display, ale niektórym wciąż trudno przestawić się na myślenie o treściach - zwłaszcza że te nie mogą być byle jakie. A wartościowe swoje kosztują. Specjaliści przekonują jednak, że inwestycja się opłaca, a porządny kontent docenią zarówno znudzeni banerami użytkownicy, jak i… Google. Tylko jak go tworzyć, dystrybuować i dopasować do medium? O tym wszystkim piszemy w najnowszym raporcie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Moje teksty nie wyskakują jak diabeł z pudełka

Z Bianką Mikołajewską, dziennikarką „Gazety Wyborczej”, rozmawia Grzegorz Kopacz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine