Zapisz się na:
Pressletter

BZ WBK Press Foto: główna nagroda dla Andrzeja Grygiela z PAP


... Zdjęcie roku w konkursie BZ WBK Press Foto (fot. Andrzej Grygiel/PAP)
20.03.2013 15:55

Andrzej Grygiel z Polskiej Agencji Prasowej jest autorem zdjęcia roku w dziewiątej edycji konkursu BZ WBK Press Foto.

Nagrodzona fotografia przedstawia pacjentów Oddziału Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, którzy cieszą się z bramki strzelonej przez Polaków w meczu z Grecją podczas Euro 2012.

 
Nagrodę Banku Zachodniego WBK otrzymał freelancer Andrzej Hrechorowicz za fotoreportaż ”Żołnierze Wyklęci”, a dziennik ”Rzeczpospolita” nagrodził Adama Warżawę z PAP za zdjęcie obrazujące skutki trąby powietrznej, która przeszła nad Borami Tucholskimi.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

 
Kultura i sztuka:
 
Zdjęcie pojedyncze - Piotr Wittman (freelancer)
 
Fotoreportaż – Marek Lapis (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Portrety:
 
Zdjęcie pojedyncze – Jacek Świerczyński (”Dziennik Wschodni”)
 
Fotoreportaż – Jacek Świerczyński („Dziennik Wschodni”)
 
Przyroda:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartek Wrześniowski (freelancer)
 
Fotoreportaż – Tymon Markowski (”Express Bydgoski”)
 
Sport:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Zborowski (PAP)
 
Fotoreportaż – Tomasz Lazar (freelancer)
 
Wydarzenia:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Jurecki (”Tygodnik Podhalański”)
 
Fotoreportaż – Kuba Kamiński (PAP)
 
Życie rodzinne:
 
Zdjęcie pojedyncze – Robert Garstka (freelancer)
 
Fotoreportaż – Jacek Waszkiewicz (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Foto+ i Fotografika kreatywna:
 
Zdjęcie pojedyncze – nagród nie przyznano
 
Fotoreportaż – nagród nie przyznano
 
Fotokast – Bartek Solik (freelancer)

Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Anna Brzezińska-Skarżyńska, Kinga Kenig, Waldemar Kompała oraz Janusz Rosikoń, pod przewodnictwem znanego czeskiego fotoreportera Petra Joska związanego z Agencją Reuters. (KOZ, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2015 roku. Analiza miesiąc po miesiącu

Centrum Dekada w Malborku po raz pierwszy pokazuje klientom wystawę zdjęć prasowych

IPI: pozew PiS przeciwko Czuchnowskiemu narusza wolność słowa

Dorota Kania skazana na więzienie w zawieszeniu, bo rokuje poprawę

Greccy dziennikarze strajkują przeciwko reformie emerytalnej


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Media publiczne nie będą już spółkami Skarbu Państwa

Media publiczne nie będą już spółkami Skarbu Państwa. Jak mówiła w radiowej Trójce posłanka PiS Elżbieta Kruk, takie rozwiązanie wynika ze wstępnego projektu tzw. dużej ustawy medialnej.

Wielkie show już se ne vrati

W roku piłkarskiego EURO i igrzysk w Rio reklamodawców czeka nie lada gratka — szansa na wielkie widownie przed telewizorami. To na rynku towar z najwyższej półki

O miejscu i roli kobiet w dzisiejszej reklamie

Reklamy, które w przedmiotowy sposób przedstawiają kobiety, to jedne z tych, których totalnie nie akceptuje. W przypadku takich kampanii nie ma mowy o jakiejkolwiek kreatywności, nie wspominając nawet o artyzmie, który – uparcie będę się tego trzymał – w branży reklamowej również można dostrzec. Uprzedmiotowienie to sięgnięcie po bardzo tani chwyt z czasów, gdy w pokojach zespołów kreatywnych dominowało przeświadczenie, iż „Seks sprzedaje”.

Zaufaj mi jestem PR-owcem

Wydaje się, że wszyscy wiedzą już wszystko na temat public relations. A jednak nadal wiele firm zastanawia się nad sensem działań specjalisty ds. public relations. Nadal można usłyszeć pytanie: Po co?

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine