Zapisz się na:
Pressletter

BZ WBK Press Foto: główna nagroda dla Andrzeja Grygiela z PAP


... Zdjęcie roku w konkursie BZ WBK Press Foto (fot. Andrzej Grygiel/PAP)
20.03.2013 15:55

Andrzej Grygiel z Polskiej Agencji Prasowej jest autorem zdjęcia roku w dziewiątej edycji konkursu BZ WBK Press Foto.

Nagrodzona fotografia przedstawia pacjentów Oddziału Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, którzy cieszą się z bramki strzelonej przez Polaków w meczu z Grecją podczas Euro 2012.

 
Nagrodę Banku Zachodniego WBK otrzymał freelancer Andrzej Hrechorowicz za fotoreportaż ”Żołnierze Wyklęci”, a dziennik ”Rzeczpospolita” nagrodził Adama Warżawę z PAP za zdjęcie obrazujące skutki trąby powietrznej, która przeszła nad Borami Tucholskimi.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

 
Kultura i sztuka:
 
Zdjęcie pojedyncze - Piotr Wittman (freelancer)
 
Fotoreportaż – Marek Lapis (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Portrety:
 
Zdjęcie pojedyncze – Jacek Świerczyński (”Dziennik Wschodni”)
 
Fotoreportaż – Jacek Świerczyński („Dziennik Wschodni”)
 
Przyroda:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartek Wrześniowski (freelancer)
 
Fotoreportaż – Tymon Markowski (”Express Bydgoski”)
 
Sport:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Zborowski (PAP)
 
Fotoreportaż – Tomasz Lazar (freelancer)
 
Wydarzenia:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Jurecki (”Tygodnik Podhalański”)
 
Fotoreportaż – Kuba Kamiński (PAP)
 
Życie rodzinne:
 
Zdjęcie pojedyncze – Robert Garstka (freelancer)
 
Fotoreportaż – Jacek Waszkiewicz (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Foto+ i Fotografika kreatywna:
 
Zdjęcie pojedyncze – nagród nie przyznano
 
Fotoreportaż – nagród nie przyznano
 
Fotokast – Bartek Solik (freelancer)

Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Anna Brzezińska-Skarżyńska, Kinga Kenig, Waldemar Kompała oraz Janusz Rosikoń, pod przewodnictwem znanego czeskiego fotoreportera Petra Joska związanego z Agencją Reuters. (KOZ, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Katarzyna Madey nie jest już naczelną "Tele Tygodnia" i Świata Seriali"

"Przegląd Sportowy" zamyka "Mecz", a "Tempo" zmienia w miesięcznik

Redaktor naczelny "Charlie Hebdo" nie przyjedzie do Polski na Dni Ateizmu

Dziennikarze oburzeni kontaktami wydawcy "Wprost" z ABW (opinie)

Jerzemu Sawce wolno było pisać o trupie w szafie posła Jackiewicza


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

W marketingowej krzyżówce

Partnerstwo, a nie rywalizacja — tylko w takim układzie można wygrać na cross marketingu

Red Bull kontra Biedronka: Walka o kolory

W świecie pełnym podróbek nie dziwi zastrzeganie znaku towarowego, czy receptury. Tymczasem RedBull uznał, że odbiorca identyfikuje jego napój także po kolorach użytych na opakowaniu. Dlatego, w celu monopolizacji użytego zestawienia barw, RedBull zarejestrował szereg wspólnotowych znaków towarowych.

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Te marki "zaczepiają" nas w drodze, czyli o kampaniach digital Out-of-Home

Interaktywność, spersonalizowany komunikat, komunikacja w czasie rzeczywistym - to cechy powodujące, że digital Out-of-Home dostarcza nam coraz więcej przykładów ciekawych, kreatywnych realizacji zarówno za granicą jak i (co budujące!) na polskim rynku - pisze Michał Maciejewski, media planning & buying manager z Posterscope Poland.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine