Zapisz się na:
Pressletter

BZ WBK Press Foto: główna nagroda dla Andrzeja Grygiela z PAP


... Zdjęcie roku w konkursie BZ WBK Press Foto (fot. Andrzej Grygiel/PAP)
20.03.2013 15:55

Andrzej Grygiel z Polskiej Agencji Prasowej jest autorem zdjęcia roku w dziewiątej edycji konkursu BZ WBK Press Foto.

Nagrodzona fotografia przedstawia pacjentów Oddziału Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, którzy cieszą się z bramki strzelonej przez Polaków w meczu z Grecją podczas Euro 2012.

 
Nagrodę Banku Zachodniego WBK otrzymał freelancer Andrzej Hrechorowicz za fotoreportaż ”Żołnierze Wyklęci”, a dziennik ”Rzeczpospolita” nagrodził Adama Warżawę z PAP za zdjęcie obrazujące skutki trąby powietrznej, która przeszła nad Borami Tucholskimi.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

 
Kultura i sztuka:
 
Zdjęcie pojedyncze - Piotr Wittman (freelancer)
 
Fotoreportaż – Marek Lapis (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Portrety:
 
Zdjęcie pojedyncze – Jacek Świerczyński (”Dziennik Wschodni”)
 
Fotoreportaż – Jacek Świerczyński („Dziennik Wschodni”)
 
Przyroda:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartek Wrześniowski (freelancer)
 
Fotoreportaż – Tymon Markowski (”Express Bydgoski”)
 
Sport:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Zborowski (PAP)
 
Fotoreportaż – Tomasz Lazar (freelancer)
 
Wydarzenia:
 
Zdjęcie pojedyncze – Bartłomiej Jurecki (”Tygodnik Podhalański”)
 
Fotoreportaż – Kuba Kamiński (PAP)
 
Życie rodzinne:
 
Zdjęcie pojedyncze – Robert Garstka (freelancer)
 
Fotoreportaż – Jacek Waszkiewicz (Forum Polska Agencja Fotografów)
 
Foto+ i Fotografika kreatywna:
 
Zdjęcie pojedyncze – nagród nie przyznano
 
Fotoreportaż – nagród nie przyznano
 
Fotokast – Bartek Solik (freelancer)

Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Anna Brzezińska-Skarżyńska, Kinga Kenig, Waldemar Kompała oraz Janusz Rosikoń, pod przewodnictwem znanego czeskiego fotoreportera Petra Joska związanego z Agencją Reuters. (KOZ, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W mediach Jarosław Kaczyński dogania Ewę Kopacz

Ringier Axel Springer Polska pracuje dla Biedronki

Agora jest koproducentem „Disco Polo” (wideo)

Condé Nast uruchomi dział produkcji reklam natywnych

Sprzedaż "Charlie Hebdo" w Polsce? Na razie 70 procent nakładu


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Amerykanin skazany za pomoc dziennikarzom

Były oficer CIA został skazany za szpiegostwo, czyli... za ujawnienie dziennikarzowi "New York Timesa" szczegółów tajnej operacji przeciw Iranowi.

Apple sprzedał najwięcej iPhone'ów w historii

W ostatnim kwartale ubiegłego roku klientów znalazło aż 74,5 mln iPhone'ów. To o prawie połowę więcej niż przed rokiem i znacznie więcej niż obstawiali analitycy. Wciąż słabnie za to sprzedaż iPadów.

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2015

Interaktywnie.com po raz piąty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych. Prezentujemy zestawienie firm z branży interaktywnej, prognozy na 2015 rok i case study najlepszych realizacji. Ale nie tylko... Dowiadujemy się też, co agencji sądzą o swoich klientach. Czy - w porównaniu do wyników sprzed roku - zmienili zdanie na ich temat?

Być PR-owcem, czyli o predyspozycjach i perspektywach pracy

O PR mówi się coraz głośniej. PR-owca chce mieć prawie każdy: politycy, artyści, biznesmeni, wielkie koncerny, korporacje, a nawet małe firmy. Jest popyt, jest podaż. Uczelnie wykorzystują ten trend i zachęcają do zgłębiania wiedzy na temat public relations. Nie każdy jednak może być PR-owcem.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
fotoreporter
webdesigner
redaktor
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine