Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Powstał wspólny zarząd dla Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl - kieruje nim Mark Dekan

Inwigilacja ogranicza wolność prasy w Stanach Zjednoczonych

Telefon redaktora naczelnego "Bilda" trafi do muzeum

Polska dziennikarka po operacji trafi do Kijowa

"Wysokie Obcasy" promują się aktywnością na Pinterest


A A A


Inne artykuły



Przegląd mediów

Ukraina: Polska dziennikarka transportowana do Kijowa

Polska dziennikarka Bianka Zalewska, która została ranna na wschodniej Ukrainie, jest przewożona do Kijowa - poinformował właściciel stacji telewizyjnej Espresso TV Mykoła Kniażycki. Polka jest reporterką tej stacji.

Znanylekarz.pl inwestuje w turecki serwis internetowy

Spółka, która wyliczyła, że jest liderem na rynku europejskim, chce umawiać wizyty u lekarza na całym świecie.

La Caravane, czyli marki na trasie Tour de France

La Caravane, bo tak nazywa się ta parada marek będąca od 1930 roku (sic!) nieodłączną częścią Tour de France, z muzyką, okrzykami etc. wprowadzała bardzo fajną atmosferę, coś bardziej na kształt festiwalu w Rio de Janeiro niż imprezy kolarskiej.

Mobilna reklama w m-bankowości

Klientom nie wystarcza już całodobowy dostęp do konta przez internet. Oczekują czegoś więcej, łatwego zarządzania pieniędzmi i portfela w telefonie. Z komórkami nie rozstaje się 88% ich użytkowników (dane z 2012 r.), stąd rosnąca ilość kont mobilnych czy bezgotówkowych płatności wykonywanych za pomocą nowoczesnych urządzeń przenośnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine