Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wydawca "Wprost" nie może sprzedać tytułu do końca procesu z Giertychem

Dziennikarze do końca wierzyli, że Tusk nie wybiera się do Brukseli

Żelazny za Szczepłka zastępcą kierownika działu sportowego „Rzeczpospolitej”

50-latkowie czytają więcej i zarabiają więcej

Właścicielowi "Wprost" w pierwszym półroczu wzrósł zysk, choć spadły przychody


A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Google pokazało, jak wykorzysta drony do dostaw

Google opublikowało film prezentujący projekt systemu dostaw przesyłek z wykorzystaniem dronów, czyli bezzałogowych statków latających.

Rośnie sprzedaż muzyki w internecie. Spotify i Deezer wzmacniają polski rynek

Polski rynek muzyczny śpiewałby cienkim głosem, gdyby nie rozkwit serwisów streamingowych. W I połowie 2014 r. internauci wykupili w nich o 61 proc. więcej subskrypcji niż rok wcześniej.

Miniversum - Świat w skali mikro skupiony w centrum miasta

W dużych, zatłoczonych miastach trudniej zareklamować i zwrócić uwagę na konkretne miejsca. Mowa szczególnie o tych, położonych ma uboczu lub ukrytych w rzadko uczęszczanych zaułkach. Trzeba wtedy do ludzi wyjść, dać się poznać i powalczyć o klienta w przestrzeni miejskiej. Rzecz jasna zapomnijmy o osobach rozdających ulotki – to żaden sposób na zainteresowanie kogokolwiek. Można jednak zrobić to tak, aby przechodnie zamiast omijać Twoją reklamę szerokim łukiem (jak np. w przypadku osób usilnie wkładających nam w dłoń ulotki), lgnęli do niej, chcieli dowiedzieć się, czego dotyczy i co promuje.

Pierwsza w Polsce kampania oparta na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu

Zaczyna się robić coraz bardziej ciekawie jeśli chodzi o zastosowanie technologii rozpoznawanie obrazu w marketingu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine