Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Ukraińscy dziennikarze porzucają zawód dla polityki

Wydawcy prasy chcą się zmierzyć z telewizją i Internetem

Grażyna i Wojciech Jagielscy laureatami Nagrody im. Jerzego Zimowskiego

Na Kulturaparyska.com jest 637 numerów miesięcznika Giedroycia

Drukowane wydanie "Financial Times" ma być uzupełnieniem cyfrowego


A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Netflix we Francji bez zachwytów

Serwis działa na nowym europejskim rynku od tego tygodnia. Ale przy dobrze przygotowanej do jego startu konkurencji wypada blado 
– komentują media.

Medialna wojna o siatkarskie Mistrzostwa Świata. Kto pozbawił Polaków emocji?

Polscy siatkarze odnoszą kolejne zwycięstwa na odbywających się w Polsce Mistrzostwach Świata, a tymczasem w mediach trwa festiwal wzajemnych oskarżeń i szukania winnego faktu, iż tak ważne impreza sportowa z udziałem polskiej reprezentacji, jest dostępna tylko w płatnej telewizji .

OLX.pl rozpoczyna kampanię reklamową

Trzy 30-sekundowe spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych i radiowych. A w internecie - na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe.

Tańczący ze światłami

Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine