Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Pierwszy numer "Esquire" sprzedał się w 19,5 tys. egz.

Scenariusz na pracę

Tomasz Lis przypomina, że nie jest antysemitą i żąda przeprosin od Śpiewaka

Drukowany album World Press Photo został wydany z dźwiękiem (wideo)

"ABC" w spocie radiowym ostrzega czytelników przed podróbkami


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

No i jest kara za "Blondzię"!

Karolina Korwin Piotrowska: Na 30 dni Facebook zablokował mi konto. Jako powód podano dwa teksty z onet.pl. O "Blondzi" i zidiociałych Polakach….Wiem, dlaczego tak długo trzymałam się z daleka od polityki…

„Parkiet" i „Rzeczpospolita" w tym roku na giełdzie

Z Grzegorzem Hajdarowiczem, właścicielem Grupy Gremi rozmawia Andrzej Stec, redaktor naczelny „Parkietu"

Wideo w sieci może być lepsze od reklamy w TV. Te projekty o tym świadczą

Przyglądamy się skutecznym i pomysłowym realizacjom, które opierały się głównie na wideo specjalnie przygotowanym dla internautów. Pod lupę wzięliśmy projekty dla operatora komórkowego, producenta piwa, ubezpieczyciela oraz producenta patelni.

Bezprawnik.pl - nowy medialny startup Grupy Spider’s Web

Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
redaktor
tłumacz
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine