Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Redaktor naczelny “Rolling Stone” odchodzi z redakcji

Oburzeni redaktorzy naczelni piszą do prezydenta Krakowa

Udziały w rynku dystrybucji prasy: Kolporter - 50 proc., Ruch - 31,4 proc.

Amerykański miliarder przejmuje wydawcę magazynu "Art & Business"

Szkockie wydawnictwo korzysta z outsourcingu w Indiach


A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

W co gra jeden z najbogatszych Polaków?

Emisja obligacji na miliard złotych, przedterminowa spłata kredytu - też na miliard. To skala biznesu, w jakiej operuje Zygmunt Solorz-Żak. Jego Cyfrowy Polsat ma gigantyczne długi, które sięgają 13 miliardów złotych, a mimo to zadłuża się dalej. W co gra jeden z najbogatszych Polaków? - To element większej układanki - twierdzą eksperci. W grę wchodzi oszczędność rzędu 300 milionów złotych rocznie.

Gigantyczny dron Facebooka coraz bliżej realizacji

W czwartek Facebook ujawnił więcej informacji na temat gigantycznego bezzałogowca napędzanego energią słoneczną. - Pomysł polega na krążeniu na dużej wysokości i emitowaniu sygnału dostępu do internetu - powiedział w marcu Mike Schroepfer, który odpowiada za rozwój technologiczny i naukowy Facebooka.

To Agora będzie robić „Business Insidera” w Polsce. I po części będzie naszą konkurencją

O tym, że w zaciszach gabinetów na Czerskiej Agora przygotowuje nowy serwis biznesowy spekulowało się od dawna. Sam kilkukrotnie próbowałem potwierdzić to u źródła, ale z kilku stron odbijałem się od ściany. Już wiem dlaczego. Agora nie tyle odpali nowy serwis, co przyniesie „Business Insidera” do Polski. O czym pisze „Press”.

Smartfon Twoim dietetykiem? 6 aplikacji, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy

Jeśli w swoim życiu poznaliście na własnej skórze coś tak strasznego jak dieta, to zapewne wiecie, jak trudno jest trzymać się jej zasad. Na szczęście z pomocą przychodzą smartfony, które co prawda za nas nie schudną, ale mogą w tym procesie pomóc.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
ilustrator
fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine