Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Rusza największy konkurs dziennikarski - Grand Press 2014

Michał Broniatowski naczelnym polskiego "Forbesa"

Ogłoszono nominacje do tegorocznych Mediatorów

Autorzy tekstu o aferze taśmowej napisali osobno dwie różne książki

"Gazeta Wyborcza" drożeje o 10 groszy


A A A


Inne artykuły



Przegląd mediów

Koniec Dody w telewizji

Od dłuższego czasu daje się zauważyć, że dla TVP Doda (30 l.) nie istnieje. Celebrytka słynąca z ciętego języka i niewybrednych komentarzy na każdy temat próbowała zaistnieć w jakimkolwiek telewizyjnym show, ale szansę zabłyśnięcia na szklanym ekranie zaprzepaściła przez swoje skandaliczne zachowanie. Jak udało nam się dowiedzieć, prezes Telewizji Polskiej – Juliusz Braun (66 l.) – nerwowo reaguje na samo nazwisko Rabczewskiej

Cyfrowe gazety mrugają okładkami

„The New Yorker" opublikował w e-wydaniu swoją premierową animowaną okładkę. To nie pierwszy taki ruch na wydawniczym rynku, który chce przyciągać czytelników do wydań cyfrowych.

"Uśmiercając" autobus, wywołali histerię. "Zabili" więc kolejny raz i... nic

Dyrektor kreatywny agencji K2 Arkadiusz Szulczyński opowiada o kulisach powstania spotów Smutny Autobus" i "Kosmos", w których MSW zachęca do sprawdzania "podejrzanych" pojazdów.

Nowy system operacyjny Microsoftu. Co wymyślili w Redmond?

Plotki o następcy Windowsa 8.1 krążyły w Sieci już dawno, ale to, co zaprezentował Microsoft okazało się zaskakujące, odważne i – w mojej ocenie – bardzo pozytywne. Jak wygląda nowy system Microsoftu.


Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine