Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Szymon Hołownia został felietonistą "Tygodnika Powszechnego"

Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2015 roku. Analiza miesiąc po miesiącu

Centrum Dekada w Malborku po raz pierwszy pokazuje klientom wystawę zdjęć prasowych

IPI: pozew PiS przeciwko Czuchnowskiemu narusza wolność słowa

Dorota Kania skazana na więzienie w zawieszeniu, bo rokuje poprawę


A A A


Inne artykuły


Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

"Wiadomości" TVP: Czyżby nie wszystkich kompetentnych dziennikarzy PiS z pracy wyrzucił? [Recenzja "Wiadomości"]

Są takie wydania "Wiadomości", które ogląda się wyraźnie trudniej. To "Wiadomości", które przypominają normalny program informacyjny. Człowiek się nie powścieka, nie pośmieje. Ot, dobrze zrobione, rzetelne informacje telewizyjne, w których brak wartości dodanej jaką jest tak częsty kabaret pisowskiego lizusostwa połączony z uroczą niekompetencją.

Ponad trzy czwarte dzieci łamie ograniczenia wieku i korzysta z mediów społecznościowych

Ponad 3/4 dzieci poniżej 13 roku życia korzysta z mediów społecznościowych pomimo niespełniania ograniczeń wieku - podaje BBC.

Użytkownicy "zabijają" Twittera

Rozwścieczyły ich plotki, jakoby szefowie serwisu majstrowali przy algorytmie, mimo że Jack Dorsey zdecydowanie temu zaprzeczył. Zamieszanie nie byłoby może tak poważne, gdyby nie to, że ma miejsce na kilka dni przed ogłoszeniem kwartalnych wyników serwisu, do którego inwestorzy powoli tracą już cierpliwość.

Co tam u Nokii?

Zastanawialiście się ostatnio się nad tym, jak radzi sobie Nokia? Nie, nie dział smartfonów, który został przejęty przez Microsoft. Ta prawdziwa fińska firma, która zajmuje się obecnie przed wszystkim opracowywaniem i licencjonowaniem nowych technologii.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine