Zapisz się na:
Pressletter

Magazyn kulinarny "Kukbuk" wchodzi na rynek


...
26.11.2012 23:04

Pierwszy numer dwumiesięcznika kulinarnego "Kukbuk" (Wydawnictwo Kukbuk) pojawi się w sprzedaży do końca listopada br.

Magazyn kulinarny Kukbuk wchodzi na rynek

Magazyn ma być pismem łączącym tematykę lifestylu z przepisami kulinarnymi. Redaktor naczelną dwumiesięcznika jest Agata Michalak, która wcześniej pracowała w serwisie NaTemat.pl, była także redaktor naczelną "Aktivista". Michalak ma dwie zastępczynie: Darię Pawlewską i Barbarę Starecką. Dyrektor artystyczną jest Oliwia Gede-Niewiadomska. Dział marketingu poprowadzi Kamila Kornacka, zaś sprzedaży - Agnieszka Biernacka-Pajączkowska. Z redakcją pisma współpracują stali felietoniści: Agata Wojda i Maciej Nowak.

 
"Kukbuk" będzie adresowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zamieszkujących duże miasta. Wydawany będzie w nakładzie 40 tys. egz. Cena promocyjna dwóch pierwszych numerów to 15 zł. Pismo ma mieć 204 strony razem z okładkami.
 
- "Kukbuk" to bardzo wysmakowany, ale jednocześnie przyjazny magazyn kulinarno-lifestylowy z czytelną konstrukcją i układem graficznym - zachwala projekt redaktor naczelna Agata Michalak. - To rodzaj albumu kulinarnego, coś między czasopismem a książką kulinarną - dodaje Michalak. (DR)

 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Jeszcze można zgłaszać prace do Nagrody SDP

"The Sun" zyskuje subskrybentów w Internecie, ale w druku szuka dna

Kolejne osoby zatrzymane w sprawie zabójstwa Jarosława Ziętary

"Polityka" wygrała z byłym ministrem sprawiedliwości Andrzejem Czumą

KGP ma ustalić jak współpracować z dziennikarzami w trakcie policyjnych interwencji


A A A


Inne artykuły



Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Plan rozbicia Google to zagrywka polityków

Projekt podziału internetowego potentata, mający wkrótce trafić do Parlamentu Europejskiego, to przede wszystkim element politycznej gry. I nie musi wcale odnieść sukcesu.

Dwie osoby zatrzymane w związku z zabójstwem Ziętary

Policja zatrzymała dwie osoby mogące mieć związek z zabójstwem dziennikarza Jarosława Ziętary.

Sprzedaż Nk.pl Onetowi to majstersztyk właścicieli Naszej Klasy

Tak oto kończy się niesamowita historia Naszej Klasy – polskiego Facebooka z czasów zanim Facebook na dobre zadomowił się w polskim internecie. Kończy nie jako serwis społecznościowy, ale jako serwis gamingowy w portfolio największego portalu w Polsce. Z której strony by nie patrzeć, to majstersztyk zarządzających Nk.pl.

Nowy serwis RP zasługuje na czwórkę. Z plusem, bo to dopiero "beta"

Nowy serwis Rp.pl został na razie udostępniony jedynie w wersji beta, ale specjaliści nie szczędzą mu pochwał. Według nich serwis jest czytelny, schludny i intuicyjny. Czy to dlatego, że - jak podkreślają twórcy - nie ma na nim jeszcze wszystkich treści, czy może projektanci "Rzepy" po prostu odrobili lekcje z UX designu?

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine