Zapisz się na:
Pressletter

Garmond Press kolporterem ogólnopolskim



08.11.2012 02:08

Dzięki otworzeniu nowego oddziału w Białymstoku staliśmy się ogólnopolską firmą dystrybucyjną - ogłosił wczoraj Garmond Press SA.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy oddziały w Szczecinie i Białymstoku - informuje Julia Pietrzak, specjalista ds. obrotu wydawnictwami prasowymi w Garmond Press. - Mamy infrastrukturę we wszystkich miastach wojewódzkich, co zapewnia nam możliwość dystrybucji prasy w całym kraju. Przyjęliśmy strategię, która zakłada naszą obecność również w małych miejscowościach - podkreśla.

 
Według analizy Izby Wydawców Prasy opracowanej na podstawie danych z lutego br. udział Garmond Press w rynku dystrybucji prasy wynosi 8,3 proc., co daje firmie trzecie miejsce za Kolporterem SA (46,1 proc.) i Ruchem SA (34,4 proc.).
 
Garmond Press sukcesywnie zwiększa liczbę puntów sprzedaży detalicznej. W lutym br. miał ich 5,6 tys. - o 200 więcej niż rok wcześniej. Teraz firma podaje, że ma już 5,7 tys. punktów sprzedaży, a jej udział w rynku dystrybucji prasy wzrósł do 10-11 proc. Tymczasem liczba punktów sprzedaży detalicznej Ruchu spadła z 26 tys. w 2011 roku do 22,7 tys. w lutym br. - Likwidacja nierentownych punktów sprzedaży wpływa bezpośrednio na zwiększenie efektywności sprzedaży całej sieci - wyjaśnia Izabela Cicha-Berenda, rzeczniczka prasowa Ruchu. (JF, AT)

 
 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Miesięcznik „Kobieta i Życie” poprawił sprzedaż w listopadzie

Duże brytyjskie wydawnictwo rezygnuje z profesjonalnych fotoreporterów

Szymon Hołownia został felietonistą "Tygodnika Powszechnego"

Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2015 roku. Analiza miesiąc po miesiącu

Centrum Dekada w Malborku po raz pierwszy pokazuje klientom wystawę zdjęć prasowych


A A A


Inne artykuły





Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Maciej Walaszczyk nowym wydawcą "Wiadomości"

Nowym wydawcą bocznych wydań "Wiadomości" w TVP1 został Maciej Walaszczyk - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz do tej pory związny był gazetą "Nasz Dziennik".

UOKiK wprowadza nową politykę karania

Dotychczasowe metody UOKiK się nie sprawdziły, zostanie więc wdrożona inna polityka karania.

9 cech nowoczesnej strony WWW, które w 2016 roku trzeba znać

Strony WWW podlegają ewolucji zgodnej z nowymi możliwościami, jakie daje technologia. Ale znaczący wpływ na ich design mają także największe firmy, które często są inspiracją, i wyznaczają kierunki rozwoju.

Użytkownicy "zabijają" Twittera

Rozwścieczyły ich plotki, jakoby szefowie serwisu majstrowali przy algorytmie, mimo że Jack Dorsey zdecydowanie temu zaprzeczył. Zamieszanie nie byłoby może tak poważne, gdyby nie to, że ma miejsce na kilka dni przed ogłoszeniem kwartalnych wyników serwisu, do którego inwestorzy powoli tracą już cierpliwość.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine