Zapisz się na:
Pressletter

Garmond Press kolporterem ogólnopolskim



08.11.2012 02:08

Dzięki otworzeniu nowego oddziału w Białymstoku staliśmy się ogólnopolską firmą dystrybucyjną - ogłosił wczoraj Garmond Press SA.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy oddziały w Szczecinie i Białymstoku - informuje Julia Pietrzak, specjalista ds. obrotu wydawnictwami prasowymi w Garmond Press. - Mamy infrastrukturę we wszystkich miastach wojewódzkich, co zapewnia nam możliwość dystrybucji prasy w całym kraju. Przyjęliśmy strategię, która zakłada naszą obecność również w małych miejscowościach - podkreśla.

 
Według analizy Izby Wydawców Prasy opracowanej na podstawie danych z lutego br. udział Garmond Press w rynku dystrybucji prasy wynosi 8,3 proc., co daje firmie trzecie miejsce za Kolporterem SA (46,1 proc.) i Ruchem SA (34,4 proc.).
 
Garmond Press sukcesywnie zwiększa liczbę puntów sprzedaży detalicznej. W lutym br. miał ich 5,6 tys. - o 200 więcej niż rok wcześniej. Teraz firma podaje, że ma już 5,7 tys. punktów sprzedaży, a jej udział w rynku dystrybucji prasy wzrósł do 10-11 proc. Tymczasem liczba punktów sprzedaży detalicznej Ruchu spadła z 26 tys. w 2011 roku do 22,7 tys. w lutym br. - Likwidacja nierentownych punktów sprzedaży wpływa bezpośrednio na zwiększenie efektywności sprzedaży całej sieci - wyjaśnia Izabela Cicha-Berenda, rzeczniczka prasowa Ruchu. (JF, AT)

 
 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W sobotę "Polski Kuriera Lubelskiego" już nie będzie

Amerykańskie władze nie chciały zapłacić okupu za dziennikarza, którego zabili dżihadyści

Marquard zwolnił korektorów i asystentów redaktorów naczelnych

Wydawca "Rzeczpospolitej" nie zamierza płacić odszkodowania za publikację z czasów Presspubliki

Ewa Barlik będzie dyrektorem Biura Reklamy Gazet Lokalnych


A A A


Inne artykuły







Przegląd mediów

Arabska policja zamyka strony internetowe

Policja obyczajowa Arabii Saudyjskiej zamknęła około 850 kont na Twitterze i stron internetowych podejrzanych o to, że ich intencją jest "szerzenie ateizmu" - podał saudyjski dziennik "Al-Iktisadija".

Drony podbijają świat. Zadomowiły się także w Polsce

Agencje reklamowe, fotografowie ślubni, filmowcy, a nawet dostawcy internetu – małe bezzałogowe samoloty wykorzystuje komercyjnie coraz więcej firm. Wydłuża się też lista tych, które je projektują i produkują.

Poczułam moc!

To zadziwiające, a nawet zabawne jaka w dalszym ciągu panuje niewiedza w naszym kraju właśnie na temat marketingu czy PR

Movie Emoji – jedna z lepszych kampanii w trendzie „Do you speak visual”

Movie Emoji to jedna z lepszych kampanii wpisujących się w trend „Do you speak visual” (posługiwanie się w komunikacji szeroko pojętym obrazem a nie tekstem), jakie widziałam ostatnio.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine