Zapisz się na:
Pressletter

Garmond Press kolporterem ogólnopolskim



08.11.2012 02:08

Dzięki otworzeniu nowego oddziału w Białymstoku staliśmy się ogólnopolską firmą dystrybucyjną - ogłosił wczoraj Garmond Press SA.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy oddziały w Szczecinie i Białymstoku - informuje Julia Pietrzak, specjalista ds. obrotu wydawnictwami prasowymi w Garmond Press. - Mamy infrastrukturę we wszystkich miastach wojewódzkich, co zapewnia nam możliwość dystrybucji prasy w całym kraju. Przyjęliśmy strategię, która zakłada naszą obecność również w małych miejscowościach - podkreśla.

 
Według analizy Izby Wydawców Prasy opracowanej na podstawie danych z lutego br. udział Garmond Press w rynku dystrybucji prasy wynosi 8,3 proc., co daje firmie trzecie miejsce za Kolporterem SA (46,1 proc.) i Ruchem SA (34,4 proc.).
 
Garmond Press sukcesywnie zwiększa liczbę puntów sprzedaży detalicznej. W lutym br. miał ich 5,6 tys. - o 200 więcej niż rok wcześniej. Teraz firma podaje, że ma już 5,7 tys. punktów sprzedaży, a jej udział w rynku dystrybucji prasy wzrósł do 10-11 proc. Tymczasem liczba punktów sprzedaży detalicznej Ruchu spadła z 26 tys. w 2011 roku do 22,7 tys. w lutym br. - Likwidacja nierentownych punktów sprzedaży wpływa bezpośrednio na zwiększenie efektywności sprzedaży całej sieci - wyjaśnia Izabela Cicha-Berenda, rzeczniczka prasowa Ruchu. (JF, AT)

 
 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Były europoseł Marek Migalski pisze w "Tygodniku do Rzeczy"

Akcje Gremi Media SA po przejęciu Presspubliki są dużo tańsze

"New York Magazine" z rzekomymi ofiarami Cosby'ego na okładce

W pierwszym półroczu br. wzrosły wpływy z reklam czasopism - cennikowo

Niemiecki Axel Springer zatrudnia w Warszawie do nowego projektu medialnego


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Dopaść skrzywdzonego, czyli hejt nasz powszedni

Język nienawiści zalewa nas w internecie. Ale fatalny przykład idzie z debaty publicznej w realu: z polityki i mediów.

Selfie nie służy firmie Canon

Japoński koncern produkujący sprzęt fotograficzny zanotował kwartalny spadek zysku i obniżył prognozę na ten rok. Klienci do robienia zdjęć coraz częściej używają smartfonów.

Bezprzewodowa ładowarka w monitorze

Wykorzystana technologia (standard Qi) wrażenia rzecz jasna nie robi, ale imponować może pomysł, w jaki ją wykorzystano. Na pierwszy rzut oka wszystko tu pięknie gra. Pracując przy komputerze często kładziemy telefon na biurku. Teraz możemy położyć go na monitorze i przy okazji naładować.

Erica Orange i Jared Weiner: „Zbyt wiele firm wierzy w to, że są niewidzialne, że zmiany ich nie dotyczą”

Erica Orange razem ze swoim mężem Jaredem Weinerem współtworzą firmę The Future Hunters, przodującą w branży consultingu, związanym z obserwowaniem trendów oraz wpływu nadchodzących zmian na funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych sektorach globalnego rynku. W ramach swoich kompetencji każdego dnia współpracują z największymi markami, a pełna lista Ich klientów przedstawia się naprawdę imponująco.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine