Zapisz się na:
Pressletter

Garmond Press kolporterem ogólnopolskim



08.11.2012 02:08

Dzięki otworzeniu nowego oddziału w Białymstoku staliśmy się ogólnopolską firmą dystrybucyjną - ogłosił wczoraj Garmond Press SA.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy oddziały w Szczecinie i Białymstoku - informuje Julia Pietrzak, specjalista ds. obrotu wydawnictwami prasowymi w Garmond Press. - Mamy infrastrukturę we wszystkich miastach wojewódzkich, co zapewnia nam możliwość dystrybucji prasy w całym kraju. Przyjęliśmy strategię, która zakłada naszą obecność również w małych miejscowościach - podkreśla.

 
Według analizy Izby Wydawców Prasy opracowanej na podstawie danych z lutego br. udział Garmond Press w rynku dystrybucji prasy wynosi 8,3 proc., co daje firmie trzecie miejsce za Kolporterem SA (46,1 proc.) i Ruchem SA (34,4 proc.).
 
Garmond Press sukcesywnie zwiększa liczbę puntów sprzedaży detalicznej. W lutym br. miał ich 5,6 tys. - o 200 więcej niż rok wcześniej. Teraz firma podaje, że ma już 5,7 tys. punktów sprzedaży, a jej udział w rynku dystrybucji prasy wzrósł do 10-11 proc. Tymczasem liczba punktów sprzedaży detalicznej Ruchu spadła z 26 tys. w 2011 roku do 22,7 tys. w lutym br. - Likwidacja nierentownych punktów sprzedaży wpływa bezpośrednio na zwiększenie efektywności sprzedaży całej sieci - wyjaśnia Izabela Cicha-Berenda, rzeczniczka prasowa Ruchu. (JF, AT)

 
 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Michał Wybieralski redaktorem naczelnym „Gazety Stołecznej”

W lipcu "Wprost" rósł na aferze taśmowej, ale liderem sprzedaży był "Newsweek"

Kolejny dziennikarz w rękach fundamentalistów z Państwa Islamskiego (wideo)

W sierpniu najczęściej cytowane były "Gazeta Wyborcza" i "Wprost"

Filip Niedenthal redaktorem naczelnym polskiej edycji magazynu "Esquire"


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Wydawcy chcą zmienić badania czytelnictwa

Celem jest m.in. to, by prasa mogła prezentować łączny zasięg wydań drukowanych i elektronicznych.

Kolejne przejęcia w polskim internecie

Grupa WP kupiła udziały w internetowej spółce Domodi. Z kolei Internet Ventures – w MyBaze i LepszaOferta.pl.

OLX.pl rozpoczyna kampanię reklamową

Trzy 30-sekundowe spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych i radiowych. A w internecie - na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe.

Tańczący ze światłami

Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
fotoreporter
dziennikarz prasowy
webdesigner
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine