Zapisz się na:
Pressletter

Garmond Press kolporterem ogólnopolskim



08.11.2012 02:08

Dzięki otworzeniu nowego oddziału w Białymstoku staliśmy się ogólnopolską firmą dystrybucyjną - ogłosił wczoraj Garmond Press SA.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy oddziały w Szczecinie i Białymstoku - informuje Julia Pietrzak, specjalista ds. obrotu wydawnictwami prasowymi w Garmond Press. - Mamy infrastrukturę we wszystkich miastach wojewódzkich, co zapewnia nam możliwość dystrybucji prasy w całym kraju. Przyjęliśmy strategię, która zakłada naszą obecność również w małych miejscowościach - podkreśla.

 
Według analizy Izby Wydawców Prasy opracowanej na podstawie danych z lutego br. udział Garmond Press w rynku dystrybucji prasy wynosi 8,3 proc., co daje firmie trzecie miejsce za Kolporterem SA (46,1 proc.) i Ruchem SA (34,4 proc.).
 
Garmond Press sukcesywnie zwiększa liczbę puntów sprzedaży detalicznej. W lutym br. miał ich 5,6 tys. - o 200 więcej niż rok wcześniej. Teraz firma podaje, że ma już 5,7 tys. punktów sprzedaży, a jej udział w rynku dystrybucji prasy wzrósł do 10-11 proc. Tymczasem liczba punktów sprzedaży detalicznej Ruchu spadła z 26 tys. w 2011 roku do 22,7 tys. w lutym br. - Likwidacja nierentownych punktów sprzedaży wpływa bezpośrednio na zwiększenie efektywności sprzedaży całej sieci - wyjaśnia Izabela Cicha-Berenda, rzeczniczka prasowa Ruchu. (JF, AT)

 
 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Sąd potwierdził prawo felietonisty do zjadliwej krytyki, Ziemkiewicz nie musi przepraszać Michnika

Zmarł jeden z najstarszych polskich dziennikarzy sportowych

Wydawca "Rzeczpospolitej" przestaje płacić za służbowe komórki

Policja przed posłami tłumaczyła się z zatrzymania dziennikarzy w PKW

"Gazeta Wyborcza" w Trójmieście i Poznaniu będzie mieć nowych naczelnych


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wydawca "Wprost" wyprowadza biznes z Polski

PMPG przenosi część biznesu za granicę. Wydawca tygodnika "Wprost", którego publikacje latem tego roku rozpoczęły aferę taśmową, a ostatnio zmusiły marszałka Radosława Sikorskiego, by tłumaczył się z rozliczonych kilometrów, ucieka przed zbyt skomplikowanym systemem podatkowym.

"Grafik płakał jak retuszował", czyli odmieniona Ewa Kopacz na okładce

Kiedy już wydawało nam się, że fantazja grafików w odmienianiu twarzy gwiazd na okładkach niczym nas już nie zaskoczy, naszym oczom ukazała się odmieniona Ewa Kopacz. Czy taki retusz przystoi w przypadku pani premier?

Mowę odbiera, dech zapiera

Wczoraj w ramach codziennego przeglądu reklam i odkładania ich do kolejnego podsumowania natykam się na taką serię. I znów mi mowę odjęło.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine