Zapisz się na:
Pressletter

Garmond Press kolporterem ogólnopolskim



08.11.2012 02:08

Dzięki otworzeniu nowego oddziału w Białymstoku staliśmy się ogólnopolską firmą dystrybucyjną - ogłosił wczoraj Garmond Press SA.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy oddziały w Szczecinie i Białymstoku - informuje Julia Pietrzak, specjalista ds. obrotu wydawnictwami prasowymi w Garmond Press. - Mamy infrastrukturę we wszystkich miastach wojewódzkich, co zapewnia nam możliwość dystrybucji prasy w całym kraju. Przyjęliśmy strategię, która zakłada naszą obecność również w małych miejscowościach - podkreśla.

 
Według analizy Izby Wydawców Prasy opracowanej na podstawie danych z lutego br. udział Garmond Press w rynku dystrybucji prasy wynosi 8,3 proc., co daje firmie trzecie miejsce za Kolporterem SA (46,1 proc.) i Ruchem SA (34,4 proc.).
 
Garmond Press sukcesywnie zwiększa liczbę puntów sprzedaży detalicznej. W lutym br. miał ich 5,6 tys. - o 200 więcej niż rok wcześniej. Teraz firma podaje, że ma już 5,7 tys. punktów sprzedaży, a jej udział w rynku dystrybucji prasy wzrósł do 10-11 proc. Tymczasem liczba punktów sprzedaży detalicznej Ruchu spadła z 26 tys. w 2011 roku do 22,7 tys. w lutym br. - Likwidacja nierentownych punktów sprzedaży wpływa bezpośrednio na zwiększenie efektywności sprzedaży całej sieci - wyjaśnia Izabela Cicha-Berenda, rzeczniczka prasowa Ruchu. (JF, AT)

 
 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Rada Etyki Mediów milczy, bo przestanie działać w dotychczasowej formule

W amerykańskiej prasie spadek etatów dziennikarskich wyhamował

Wiceprzewodnicząca REM uniewinniona od zniesławienia dziennikarzy

Roman Giertych straszył media pozwami, ale ich nie składa

"The Daily Telegraph" nie zrezygnuje z publikowania dodatku za kremlowskie pieniądze


A A A


Inne artykuły





Przegląd mediów

Mała republika

Telewizja Republika ma najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Prawicowy elektorat widocznie preferuje słowo pisane.

Normalne życie. Na podsłuchu

Prawnicy mówią, że w sprawach rozwodowych nagrania, śledzenie w internecie czy tajne GPS montowane w samochodach to teraz, niestety, normalne dowody... Nielegalna inwigilacja toczy się i w biznesie, i w pracy.

Pieniądze to nie wszystko – czyli czym (być może) zapłacimy niebawem?

Nike w nowej kampanii promującej kolejną wersję swojego urządzenia śledzącego dokonania sportowców, pozwala na zamianę poczynionego wysiłku na produkty swojej marki, umieszczone w specjalnych automatach vendingowych. Posiadane punkty fuelband, zdobyte podczas treningów, użytkownik może zamienić na odzież lub akcesoria biegowe.

Włamanie do muzeum – niestandardowa akcja charytatywna

Z pewnością słyszeliście o tym, jak w 2005 roku Banksy wszedł, ot tak, z ulicy, do kilku muzeów sztuki współczesnej w Nowym Jorku i zawiesił tam swoje prace. Nie wiem, na ile zdarzenie to było inspiracją dla akcji Bambino, ale schemat był bardzo podobny.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine