Zapisz się na:
Pressletter

”Gazeta Prawna” dołączy wzory umów i formularzy

autor: Grzegorz Kopacz

04.10.2005 09:18
Przez sześć tygodni do ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor SA) będą dołączane wzory umów i formularze, mogące przydać się czytelnikom.
Dodatki dołączone zostaną do środowych i czwartkowych wydań dziennika – można je wpiąć do segregatora. W pierwszej części czytelnicy znajdą m.in. oświadczenie sprawcy kolizji drogowej, wniosek o zmianę imienia i nazwiska, pozew o ustanowienie rozdzielności majątkowej między małżonkami, wzór testamentu czy wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych. Druki umów i formularze wzbogacone zostaną o porady ekspertów i słowniczek. Numer środowy dziennika z segregatorem będzie kosztował 4,95 zł, a pozostałe wydania z dodatkami 3,95 zł, czyli o 50 gr więcej niż normalnie. Seria zostanie wsparta przygotowaną przez wydawnictwo akcją reklamową, obejmującą m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, RMF FM, Program I Polskiego Radia, Program III Polskiego Radia, TOK FM, Radio WAWa, ”Wprost” i ”Ozon”.
 
(GK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVP czeka na dziennikarzy piszących zainteresowanych wysłuchaniem kandydatów do zarządu

"Polityka" w pierwszym kwartale była przed "Newsweekiem"

Naczelny "SE" zgodził się prowadzić debatę prezydencką Kukiza

Reklamy ”The Times” w druku i w wersji elektronicznej kosztują już tyle samo

"Press" wśród najlepszych okładek roku, GrandFront dla "National Geographic Polska" (wideo)


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Grzegorz Kopacz


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Wiceszef rady nadzorczej TVP o zmianach reguł wyboru zarządu TVP w trakcie rady

- Gdy Odorowicz, Kozak i Weksler dostali po trzy głosy, przewodniczący rady uznał, że potrzeba czterech - mówi wiceszef rady nadzorczej TVP Leszek Rowicki.

Wielka awantura o Telewizję Polską

Wykluczenie z konkursu niezależnych kandydatów do zarządu telewizji publicznej krytykują ludzie kultury i prezydent Komorowski.

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine