Zapisz się na:
Pressletter

”Gazeta Prawna” dołączy wzory umów i formularzy

autor: Grzegorz Kopacz

04.10.2005 09:18
Przez sześć tygodni do ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor SA) będą dołączane wzory umów i formularze, mogące przydać się czytelnikom.
Dodatki dołączone zostaną do środowych i czwartkowych wydań dziennika – można je wpiąć do segregatora. W pierwszej części czytelnicy znajdą m.in. oświadczenie sprawcy kolizji drogowej, wniosek o zmianę imienia i nazwiska, pozew o ustanowienie rozdzielności majątkowej między małżonkami, wzór testamentu czy wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych. Druki umów i formularze wzbogacone zostaną o porady ekspertów i słowniczek. Numer środowy dziennika z segregatorem będzie kosztował 4,95 zł, a pozostałe wydania z dodatkami 3,95 zł, czyli o 50 gr więcej niż normalnie. Seria zostanie wsparta przygotowaną przez wydawnictwo akcją reklamową, obejmującą m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, RMF FM, Program I Polskiego Radia, Program III Polskiego Radia, TOK FM, Radio WAWa, ”Wprost” i ”Ozon”.
 
(GK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zmarł Ben Bradlee - naczelny “The Washington Post” z czasów Watergate

Naczelny "Die Zeit" zerwał rozmowy w sprawie kierowania redakcją tygodnika "Der Spiegel"

Dziennikarze oburzeni na Sikorskiego, ale do "GW" nie mają pretensji

Agencja MDI znowu ciągnie przed sąd Cezarego Łazarewicza

Stowarzyszeniu Prasy Lokalnej nie podoba się rozwój Polskapresse


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Grzegorz Kopacz


Inne artykuły








Przegląd mediów

Wpadka króla Twittera

Łatwość, z jaką Radosław Sikorski wykorzystuje media społecznościowe, tym razem go zgubiła.

Autoryzacja. Kłopotliwy spadek po PRL

Świat demokratyczny nie posługuje się autoryzacją. Trybunał w Strasburgu wytknął, że stosowana w Polsce daje możliwość zablokowania publikacji.

Czy Polskapresse zarobi na Tygodnikach Online?

Dwa lata temu zamknęliście cześć swoich tekstów za Piano. Teraz proponujecie kolejny płatny kontent - Tygodniki Online. To osobny projekt?

Red Bull przez 11 lat nie dodawał skrzydeł

W ciągu ostatnich kilku dni marka Red Bull zdobyła na świecie spory rozgłos z powodu ugody sądowej z klientem, na jaką przystała. W wielkim skrócie chodzi o to, że Benjamin Careathers, który przez kilkanaście lat zaciekle spożywał napój energetyczny tej firmy, nie odczuwał efektu “dodawania skrzydeł”. Mylące obietnice reklamowe stały się głównym powodem wniesienia oskarżenia.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine