Zapisz się na:
Pressletter

”Gazeta Prawna” dołączy wzory umów i formularzy

autor: Grzegorz Kopacz

04.10.2005 09:18
Przez sześć tygodni do ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor SA) będą dołączane wzory umów i formularze, mogące przydać się czytelnikom.
Dodatki dołączone zostaną do środowych i czwartkowych wydań dziennika – można je wpiąć do segregatora. W pierwszej części czytelnicy znajdą m.in. oświadczenie sprawcy kolizji drogowej, wniosek o zmianę imienia i nazwiska, pozew o ustanowienie rozdzielności majątkowej między małżonkami, wzór testamentu czy wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych. Druki umów i formularze wzbogacone zostaną o porady ekspertów i słowniczek. Numer środowy dziennika z segregatorem będzie kosztował 4,95 zł, a pozostałe wydania z dodatkami 3,95 zł, czyli o 50 gr więcej niż normalnie. Seria zostanie wsparta przygotowaną przez wydawnictwo akcją reklamową, obejmującą m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, RMF FM, Program I Polskiego Radia, Program III Polskiego Radia, TOK FM, Radio WAWa, ”Wprost” i ”Ozon”.
 
(GK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Samuel Pereira za mało znany dla Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Murdoch na prasie w Wielkiej Brytanii traci, a nie zarabia

Krzysztof Czabański wyrzucony z tygodnika "W Sieci" i serwisu wPolityce.pl

Tygodniki opinii z podwójnymi wydaniami na święta

Będzie nowy COO w Ringier Axel Springer AG


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Grzegorz Kopacz


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Jak obejrzeć coś ciekawego w telewizji i nie wydać zbyt wiele?

Przed świętami kablówki i platformy cyfrowe stają na głowie, żeby zachęcić nas do swojej oferty. Jak w gąszczu promocji wybrać te najlepsze?

Czerwona sprężyna nie będzie logo Polski?

Organizatorów martwi nie tyle to, że odzew w konkursie był znacznie skromniejszy niż się spodziewali, ale że w trakcie wybierania logotypu dla Polski wiele było słychać krytycznych głosów.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Jak projektować mobilne kampanie? Te kreacje inspirują

W ciągu pięciu najbliższych lat rynek tabletów w Polsce wzrośnie aż sześciokrotnie, do 12 milionów urządzeń - wynika z prognozy firmy PwC. W 2018 roku tablety będzie miał co trzeci z nas. Przyszłość smartfonów? Również obiecująca - na polskim rynku będzie ich ponad 44 miliony i będą stanowiły zdecydowaną większość wszystkich komórek. Dla reklamodawców to nie tylko ogromna szansa, ale i spore wyzwanie. Jak wykorzystać w reklamie ten kanał?

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine