Zapisz się na:
Pressletter

”Gazeta Prawna” dołączy wzory umów i formularzy

autor: Grzegorz Kopacz

04.10.2005 09:18
Przez sześć tygodni do ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor SA) będą dołączane wzory umów i formularze, mogące przydać się czytelnikom.
Dodatki dołączone zostaną do środowych i czwartkowych wydań dziennika – można je wpiąć do segregatora. W pierwszej części czytelnicy znajdą m.in. oświadczenie sprawcy kolizji drogowej, wniosek o zmianę imienia i nazwiska, pozew o ustanowienie rozdzielności majątkowej między małżonkami, wzór testamentu czy wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych. Druki umów i formularze wzbogacone zostaną o porady ekspertów i słowniczek. Numer środowy dziennika z segregatorem będzie kosztował 4,95 zł, a pozostałe wydania z dodatkami 3,95 zł, czyli o 50 gr więcej niż normalnie. Seria zostanie wsparta przygotowaną przez wydawnictwo akcją reklamową, obejmującą m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, RMF FM, Program I Polskiego Radia, Program III Polskiego Radia, TOK FM, Radio WAWa, ”Wprost” i ”Ozon”.
 
(GK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Rosyjski dziennikarz telewizyjny podłożył ogień, by mieć reportaż o pożarach

"Bild" tylko trzy dni radził sobie bez depesz DPA

Reporterzy bez Granic ujawniają instrukcje chińskich cenzorów

Umorzono proces dziennikarki oskarżonej za brak autoryzacji

Akcje Wirtualnej Polski po 32 zł


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Grzegorz Kopacz


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

Ile wolności słowa w wolności słowa. Po wywiadzie z Grzegorzem Braunem

Problem nie w tym, że faszysta dostaje głos w liberalnym radiu, ale w tym, że nie ma w kraju dziennikarza, który potrafiłby go rozjechać

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine