Zapisz się na:
Pressletter

”Gazeta Prawna” dołączy wzory umów i formularzy

autor: Grzegorz Kopacz

04.10.2005 09:18
Przez sześć tygodni do ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor SA) będą dołączane wzory umów i formularze, mogące przydać się czytelnikom.
Dodatki dołączone zostaną do środowych i czwartkowych wydań dziennika – można je wpiąć do segregatora. W pierwszej części czytelnicy znajdą m.in. oświadczenie sprawcy kolizji drogowej, wniosek o zmianę imienia i nazwiska, pozew o ustanowienie rozdzielności majątkowej między małżonkami, wzór testamentu czy wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych. Druki umów i formularze wzbogacone zostaną o porady ekspertów i słowniczek. Numer środowy dziennika z segregatorem będzie kosztował 4,95 zł, a pozostałe wydania z dodatkami 3,95 zł, czyli o 50 gr więcej niż normalnie. Seria zostanie wsparta przygotowaną przez wydawnictwo akcją reklamową, obejmującą m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, RMF FM, Program I Polskiego Radia, Program III Polskiego Radia, TOK FM, Radio WAWa, ”Wprost” i ”Ozon”.
 
(GK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



„Wprost” nie szuka nowego felietonisty po odejściu Magdaleny Środy

"Wprost” na czele cytowań w lipcu, choć już trzykrotnie rzadziej

„Auto Świat” odświeżył makietę

Naczelny miesięcznika "Forbes" złożył wypowiedzenie

Egmont zmienia „Bądź jak Barbie” z dwutygodnika w miesięcznik


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Grzegorz Kopacz


Inne artykuły








Przegląd mediów

Muzyka w chmurach i strumieniach

Serwisy oferujące ściągnięcie muzyki na urządzenia i wydawcy CD są w odwrocie. Polacy wolą Spotify i Deezera.

Ziemiec i sieroty Bashobory

Pojawienie się w mediach ugandyjskiego cudotwórcy Bashobory nikogo zapewne nie zdziwiło. W mediach można zobaczyć różne rzeczy. Faceta, co zamknął się w szklanej kuli wypełnionej wodą i spędził tam kilka dni, człowieka gumę, kobietę o dwóch, a nawet trzech głowach, Korwin-Mikkego, węża dusiciela, barona Münchhausena, biskupów debatujących o rozrodczości czy noc żywych trupów. W mediach jest wszystko! I dlatego tak je kochamy.

Zobacz najlepsze kampanie reklamowe w social media

Konkursy dla najlepszych agencji interaktywnych zawsze przynoszą wiele interesujących projektów. Tym razem przyglądamy się skutecznym i ciekawym realizacjom, które zostały wyróżnione w przeglądzie Mixx Awards 2013.

Niechlubny wynik Polski - 36% Polaków nie korzysta z komputera.

Polacy, cyfrowi analfabeci? Nasz rezultat jest jednym z najgorszych w Unii Europejskiej. My, młodzi, dołożyliśmy do tego cegiełkę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine