Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Dziennik Łódzki" zwalnia wicenaczelną z oszczędności

Sylwester Latkowski: „Redakcja nie barykadowała się przed komornikiem”

Infor Biznes przegrał w sądzie z firmą pressclippingową

Prawnik "Wprost" żąda od "Wyborczej" usunięcia tekstu o komorniku w redakcji

Roman Giertych wysłał komornika do "Wprost" po 100 tys. zł


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Media zamieniają rozrywkę w gówno

Media - jak wiadomo - opierają się na magii. Dziś widać to wyraźnie. W magiczny sposób zamieniają dobre filmy w żałosne reklamy, publiczne debaty - w obrzucanie się błotem, a rozrywkę - w gówno. Niestety, nie mam innego słowa.

Teraz TVP wypełnia misję

Publiczna telewizja potraktowała bez dyskryminacji Kampanię przeciw Homofobii: przyjęła do darmowej emisji jej spot "Najbliżsi obcy" na rzecz legalizacji jednopłciowych związków na takich samych zasadach, jak przyjmuje spoty innych organizacji. Obowiązek "stwarzania organizacjom pożytku publicznego możliwości nieodpłatnego informowania o prowadzonej przez te organizacje działalności nieodpłatnej" nakłada na TVP ustawa o radiofonii i telewizji.

Efekt balansowania na granicy fikcji i rzeczywistości

Fikcja jest zjawiskiem, z którym najczęściej mamy do czynienia w przypadku literatury lub filmu. Odpowiednia transformacja faktów umożliwia wykreowanie świata niezależnego wobec rzeczywistości. Na tej właśnie zasadzie powstają fikcyjne postacie, sytuacje, zjawiska, także wspomniane światy. Co jednak w sytuacji, gdy wytworem fikcji jest firma, której efekty pracy możemy doświadczać… w rzeczywistości?

Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine