Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Miliarder Warren Buffett nadal wierzy w lokalną prasę

SKOK znów pozywają dziennikarzy

Monika Piątkowska ma pomóc PMPG Polskie Media SA w USA

Artur Grabowski dyrektorem dystrybucji, produkcji i logistyki nowego tygodnika Fratrii

"Wprost" traci Magdalenę i Maksymiliana Rigamontich - "warunki były upokarzające"


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Rynek reklamy w urządzeniach mobilnych sięgnie 100 mld USD

W 2016 roku wartość globalnego rynku reklamy w smartfonach i tabletach przekroczy 100 mld USD, twierdzi w najnowszym raporcie firma eMarketer.

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

Żubr, Ikea i... Dobre Wychowanie, czyli jak bawić się słowem w reklamie

- W natłoku komunikatów, przebić się do odbiorcy i być zapamiętanym – to cel każdej kampanii, niezależnie od tego, czy jest ona internetowa, telewizyjna czy radiowa. Można to zrobić chwytającą za serce historią, krzykliwym obrazem, a najprościej tym, co ma każdy... językiem - pisze Paulina Krasińska z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

10 sygnałów, że Twoja firma powinna zainwestować w social media

W XXI wieku marki powinny podążać za trendami i nowymi technologiami. Jednym z nich są media społecznościowe z których korzystają miliardy osób na całym świecie i stale zdobywają popularność wśród przedsiębiorców. To potężne narzędzie, ale trzeba je odpowiednio wykorzystać, a ku temu muszą wystąpić pewne przesłanki. Oto 10 sygnałów które przekonają Cię, że powinieneś/powinnaś (i dlaczego) poważnie zastanowić się nad inwestycją w social media.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine