Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Cezary Gmyz wygrał w sądzie apelacyjnym z naczelnym "Rz"

Tygodnik z Kamiennej Góry nie chce już pieniędzy za zdjęcia sprzedane "Faktowi"

Artur Domosławski nie musi przepraszać córki Ryszarda Kapuścińskiego

Wystawa Grand Press Photo 2015 w Nowej Soli

Reporterzy mogą się ubiegać o stypendia z Ministerstwa Kultury


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Dwoje amerykańskich dziennikarzy zastrzelonych

Zabójca amerykańskich dziennikarzy nagrał smartfonem, jak podchodzi do nich, trzymając w dłoni pistolet. Oboje nie zdają sobie sprawy z zagrożenia, są pochłonięci pracą. On trzyma kamerę, ona przeprowadza wywiad. Trwa relacja na żywo.

Show-biznes przenosi się do internetu. Jedni w sieci robią tylko show, inni również biznes

Show-biznes przenosi się do internetu. Ale nie wszystkie treści potrafi monetyzować.

Czy smartfony zastąpią komputery?

Jeszcze kilka lat temu taki scenariusz wydawał się nieprawdopodobny - smartfon w roli komputera? Nonsens. Co prawda na rynku pojawiały się akcesoria, dzięki którym można było inteligentny telefon przekształcić w substytut peceta, ale nie odniosły one spektakularnego sukcesu. Czas jednak nie stoi w miejscu - technika poszła naprzód, a temat podjął gigant rynku IT.

WP, Onet i Interia walczą nie tylko o Megapanel, ale też o e-commerce

Interia, długo nie tylko nie reagowała na agresywną politykę Onetu i WP, które w zeszłym roku szalały na zakupach, rywalizujac o pierwsze miejsce w Megapanelu, ale nawet otwarcie krytykowała badanie. I choć nie przeszkadzało jej to odtrąbić sukcesu, gdy wreszcie znalazła się przed Gazetą, to faktycznie nie dała się ponieść atmosferze.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine