Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Tomasz Plata jako redaktor naczelny ma zmienić "Art & Business"

"Do Rzeczy" wychodzi w wersji do słuchania

Gruner + Jahr zrezygnował z Włoch

Latkowski, Majewski, Wasilewska i Dzierżanowski pozwali Durczoka

PiS zapowiada reformę mediów publicznych i zmianę prawa prasowego


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Dzieła sztuki zamiast wielkoformatowych reklam

- W ciągu jednej nocy Teheran zamienił się w muzeum - komentują Irańczycy. Burmistrz stolicy zadecydował, że na dziesięć dni na większości teherańskich billboardów zawisną reprodukcje dzieł największych światowych artystów.

Czas antenowy na kampanię referendalną

Do 28 lipca można się ubiegać o darmowy czas antenowy w mediach publicznych na prowadzenie kampanii przed referendum.

Seriale i filmy o nowych technologiach nam szkodzą. Przez nie bujamy w obłokach

Czy warto oglądać seriale i filmy o nowych technologiach? Odpowiedź wydaje się oczywista. Ale nie wszystkim warto się sugerować.

Android czy iOS, PC czy mobile? Nieważne, dzięki tym stronom ze wszystkim będziesz na bieżąco

W czasach drogiego i jeszcze mocno raczkującego Internetu w Polsce dostęp do informacji o nowinkach technologicznych w 90% przypadków sprowadzał się do lektury prasy branżowej. Miało to swój urok ale gdybym przy obecnym tempie postępu technologicznego, chciał bazować jedynie na prasie drukowanej – wiele bym stracił. Na szczęście jest internet – pisze Paweł Skarżyński.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
grafik dtp
ilustrator
redaktor stron WWW
redaktor
tłumacz
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine