Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zmarł reportażysta Krzysztof Kąkolewski

TVP czeka na dziennikarzy piszących zainteresowanych wysłuchaniem kandydatów do zarządu

"Polityka" w pierwszym kwartale była przed "Newsweekiem"

Naczelny "SE" zgodził się prowadzić debatę prezydencką Kukiza

Reklamy ”The Times” w druku i w wersji elektronicznej kosztują już tyle samo


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wideoświat równoległy. Jak YouTube zrewolucjonizował media i rozrywkę

- Słonie są świetne, bo mają te długie trąby - mówi wprost do kamery Jawed Karim. Trudno w to dziś uwierzyć, ale jego niespecjalnie odkrywcze 18-sekundowe wideo radykalnie zmieniło media i rozrywkę. Serwis YouTube ma dziesięć lat.

Czy TVP będzie kiedyś jak BBC

Jak odrzuceni - Odorowicz, Kozak i Weksler - oceniają TVP? Co chcieliby zmienić? Na co postawić?

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine