Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Oburzeni redaktorzy naczelni piszą do prezydenta Krakowa

Udziały w rynku dystrybucji prasy: Kolporter - 50 proc., Ruch - 31,4 proc.

Amerykański miliarder przejmuje wydawcę magazynu "Art & Business"

Szkockie wydawnictwo korzysta z outsourcingu w Indiach

W czerwcu najczęściej cytowano "Rzeczpospolitą"


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Syn Wildsteina OSTRO o śmierci Jana Kulczyka!

Syn Bronisława Wildstaina, Dawid na swoim profilu na Facebooku zamieścił wpis, w którym odniósł się do wczorajszej śmierci polskiego milionera, Jana Kulczyka. Zbulwersowany dziennikarz skupił się przede wszystkim na krytyce medialnego szumu wokół śmierci biznesmena. Bardzo nie podoba mu się nastrój żałoby i to co dzieje się w sieci i w TVN24.

Papierowy miliarder wchodzi w ArtNews

Dawne Abbey House z NewConnect łączy się z amerykańskim wydawcą magazynów o sztuce, kontrolowanym przez Petera Branta.

Testujemy Windows 10 – Spider’s Web TV

W końcu jest! Możecie go pobrać i używać, praktycznie za darmo i bez „haczyków”. Ale czy warto? Wyznajemy zasadę, że jeden obrazek potrafi przekazać więcej, niż tysiąc słów. A my mamy dla was wideo.

9 trendów z Cannes Lions 2015

Przejrzałam wreszcie wszystkich nagrodzonych w tym roku podczas festiwalu w Cannes. Trochę jestem rozczarowana wynikami – wśród nagrodzonych znalazło się wiele kampanii podobnych do tych, które były nagradzane w poprzednich latach.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine