Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Wprost” na czele cytowań w lipcu, choć już trzykrotnie rzadziej

„Auto Świat” odświeżył makietę

Naczelny miesięcznika "Forbes" złożył wypowiedzenie

Egmont zmienia „Bądź jak Barbie” z dwutygodnika w miesięcznik

"The Washington Post" nie będzie używał nazwy drużyny Washington Redskins


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Muzyka w chmurach i strumieniach

Serwisy oferujące ściągnięcie muzyki na urządzenia i wydawcy CD są w odwrocie. Polacy wolą Spotify i Deezera.

Ziemiec i sieroty Bashobory

Pojawienie się w mediach ugandyjskiego cudotwórcy Bashobory nikogo zapewne nie zdziwiło. W mediach można zobaczyć różne rzeczy. Faceta, co zamknął się w szklanej kuli wypełnionej wodą i spędził tam kilka dni, człowieka gumę, kobietę o dwóch, a nawet trzech głowach, Korwin-Mikkego, węża dusiciela, barona Münchhausena, biskupów debatujących o rozrodczości czy noc żywych trupów. W mediach jest wszystko! I dlatego tak je kochamy.

Zobacz najlepsze kampanie reklamowe w social media

Konkursy dla najlepszych agencji interaktywnych zawsze przynoszą wiele interesujących projektów. Tym razem przyglądamy się skutecznym i ciekawym realizacjom, które zostały wyróżnione w przeglądzie Mixx Awards 2013.

Niechlubny wynik Polski - 36% Polaków nie korzysta z komputera.

Polacy, cyfrowi analfabeci? Nasz rezultat jest jednym z najgorszych w Unii Europejskiej. My, młodzi, dołożyliśmy do tego cegiełkę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine