Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Na Kulturaparyska.com jest 637 numerów miesięcznika Giedroycia

Drukowane wydanie "Financial Times" ma być uzupełnieniem cyfrowego

Tom Toumazis, były prezes Mecomu, dostał pracę w Yahoo

Spór w warszawskim SDP o to kto może być wybierany do władz stowarzyszenia

Magazyny komputerowe sprzedają się coraz słabiej


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Liberation zwalnia jedną trzecią pracowników

Lewicowy francuski dziennik Liberation, którego ojcem jest Jean-Paul Satre, zapowiedział zwolnienie jednej trzeciej pracowników. Tłumaczy, że bez tego musiałby zakończyć działalność.

Liczba smartfonów potroi się do 6 mld

W ciągu sześciu najbliższych lat liczba smartfonów, jakie są obecnie w użyciu na świecie potroi się do 6 mld. Smartfona będzie wtedy maiło dwóch na trzech właścicieli telefonów komórkowych.

Jak wybrać agencję, która przygotuje stronę WWW?

Gdy klient mówi, że chciałby dobrą i tanią stronę, zdroworozsądkowy głos pracowników agencji powinien zapytać: po co Panu dwa projekty? Dobra obsługa bowiem, która w pełni będzie odpowiadać ustalonym na początku współpracy oczekiwaniom, wymaga czasu, co naturalnie wiąże się z kosztami. O tym, na co należy zwrócić uwagę, wybierając agencję, która zaprojektuje i wdroży stronę internetową opowiada Błażej Piotrowski, szef agencji interaktywnej Jeden.pl

"Cool" - co tak naprawdę oznacza to słowo?

Przygotowując się do jednego z wystąpień szukałem kampanii z dziedziny marketingu miejsc, dotyczących promocji krajów. Na całe szczęście natrafiłem na 3 odcinek serii Holland. The Original Cool. Przypomniał mi on, gdyż wcześniej miałem już styczność z tą realizacją, że jest to jedna z najlepszych kampanii, tworzących kanon działań promocyjnych tego rodzaju. Poniżej zamieszczam wszystkie trzy dotąd wyemitowane filmy. Jak nigdy jestem pewien, że obejrzycie każdy z nich w całości.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
webdesigner
ilustrator
reporter telewizyjny
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine