Zapisz się na:
Pressletter

Agora wprowadza miesięcznik dla kobiet - "Happy!"


... Na okładce pierwszego numeru "Happy!" jest Joanna Jabłczyńska
19.04.2012 19:03

Magazyn "Happy!" adresowany jest do kobiet, które uprawiają sport, bo dbają o swój wygląd i zdrowie.

Cztery główne działy pisma to: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Są w nim porady, przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.

 
"Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn" – mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika.
 
Magazyn "Happy!” przygotował zespół czasopism Agory. 
 
Miesięcznik ma 124 strony i wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. Wydanie kosztuje 5,50 zł. (GK, PR)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Dłuższy termin zgłaszania prac do Nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego

Rusza największy konkurs dziennikarski - Grand Press 2014

Michał Broniatowski naczelnym polskiego "Forbesa"

Ogłoszono nominacje do tegorocznych Mediatorów

Autorzy tekstu o aferze taśmowej napisali osobno dwie różne książki


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Koniec Dody w telewizji

Od dłuższego czasu daje się zauważyć, że dla TVP Doda (30 l.) nie istnieje. Celebrytka słynąca z ciętego języka i niewybrednych komentarzy na każdy temat próbowała zaistnieć w jakimkolwiek telewizyjnym show, ale szansę zabłyśnięcia na szklanym ekranie zaprzepaściła przez swoje skandaliczne zachowanie. Jak udało nam się dowiedzieć, prezes Telewizji Polskiej – Juliusz Braun (66 l.) – nerwowo reaguje na samo nazwisko Rabczewskiej

Cyfrowe gazety mrugają okładkami

„The New Yorker" opublikował w e-wydaniu swoją premierową animowaną okładkę. To nie pierwszy taki ruch na wydawniczym rynku, który chce przyciągać czytelników do wydań cyfrowych.

"Uśmiercając" autobus, wywołali histerię. "Zabili" więc kolejny raz i... nic

Dyrektor kreatywny agencji K2 Arkadiusz Szulczyński opowiada o kulisach powstania spotów Smutny Autobus" i "Kosmos", w których MSW zachęca do sprawdzania "podejrzanych" pojazdów.

Nowy system operacyjny Microsoftu. Co wymyślili w Redmond?

Plotki o następcy Windowsa 8.1 krążyły w Sieci już dawno, ale to, co zaprezentował Microsoft okazało się zaskakujące, odważne i – w mojej ocenie – bardzo pozytywne. Jak wygląda nowy system Microsoftu.


Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine