Zapisz się na:
Pressletter

Maciej Kutak będzie wiceprezesem Presspubliki

autor: Maciej Kozielski
... Maciej Kutak (fot. archiwum)
25.11.2011 08:42

Maciej Kutak, szef ds. komercyjnych w MTV Networks Polska, z końcem roku odchodzi z firmy. Przechodzi do Presspubliki (wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej"), w której będzie wiceprezesem.

– Prasa to trudniejszy segment rynku i jednocześnie większe wyzwanie menedżerskie. Nowy właściciel Presspubliki ma ciekawe pomysły i ambitne plany. Firma przynosi dziś stratę, będę uczestniczył w jej restrukturyzacji – mówi Maciej Kutak. Jako wiceprezes Presspubliki będzie odpowiadał za sprzedaż, marketing, dystrybucję, szkolenia, konferencje i nowe media. Nie podaje, kiedy rozpocznie pracę w wydawnictwie. Według nieoficjalnych informacji nastąpi to w styczniu 2012 roku.

 
Maciej Kutak w MTV Networks Polska pracuje od października ub.r. – Udało mi się osiągnąć to, co planowałem. Wdrożyłem nową strategię komercyjną, która sprawnie funkcjonuje. Zostawiam firmę w dobrej sytuacji, z odpowiednim zespołem – mówi Kutak.
 
Kutak przed przyjściem do MTV Networks Polska był członkiem zarządu w Bauer Media. W przeszłości pracował również w Axel Springer Polska.
 
MTV Networks Polska nie planuje rekrutacji na stanowisko szefa ds. komercyjnych. Dział komercyjny podlegać będzie teraz bezpośrednio Izabelli Wiley, dyrektor generalnej MTV Networks Polska. 
 
O przejściu Kutaka do Presspubliki jako pierwszy napisał "Dzienny Serwis MMP24". 

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Jarosław Ziętara zbierał materiały o Elektromisie i próbował tematem zainteresować duże media

Wydawca “The Daily Express” dał ponad milion funtów partii eurosceptyków

Magdalena i Maksymilian Rigamonti pracują dla "Dziennika Gazety Prawnej"

Nowy tygodnik Fratrii będzie się nazywał "ABC"

W Rosji chcą opodatkować zagraniczną prasę


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Sąd uznał, że program TVN "Top Model" promował nagość. Stacja musi zapłacić KRRiT 150 tys. zł

Stacja TVN przegrała przed sądem proces z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Sprawa dotyczyła trzech odcinków programu "Top Model", które emitowano jesienią 2011 roku. W jednym z odcinków juror programu Dawid Woliński dotykał piersi uczestniczki "Top Model" Angeliki Fajcht.

TFI chcą płacić za WP nie więcej niż 30 zł

Wirtualna Polska ma spory potencjał — uważają zarządzający, ale jak zwykle kręcą nosem na cenę w ofercie publicznej

Social media, radio i mobile, czyli jak mogą reklamować się ubezpieczyciele

Branża ubezpieczeń jest nastawiona na efekty, ale w jej kampaniach nie brakuje miejsca także na realizację niestandardowych działań. Paulina Przetacka z Carat Polska udowadnia to, przytaczając poniższe przykłady.

Zobacz, jak zmieniło się Otomoto.pl

Serwis Otomoto.pl działa na nowej platformie, w nowej szacie graficznej i z nowym logo. Odświeżył także aplikacje mobilne. To pierwsza tak duża zmiana od powstania serwisu w 2004 roku.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine