Zapisz się na:
Pressletter

Maciej Kutak będzie wiceprezesem Presspubliki

autor: Maciej Kozielski
... Maciej Kutak (fot. archiwum)
25.11.2011 08:42

Maciej Kutak, szef ds. komercyjnych w MTV Networks Polska, z końcem roku odchodzi z firmy. Przechodzi do Presspubliki (wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej"), w której będzie wiceprezesem.

– Prasa to trudniejszy segment rynku i jednocześnie większe wyzwanie menedżerskie. Nowy właściciel Presspubliki ma ciekawe pomysły i ambitne plany. Firma przynosi dziś stratę, będę uczestniczył w jej restrukturyzacji – mówi Maciej Kutak. Jako wiceprezes Presspubliki będzie odpowiadał za sprzedaż, marketing, dystrybucję, szkolenia, konferencje i nowe media. Nie podaje, kiedy rozpocznie pracę w wydawnictwie. Według nieoficjalnych informacji nastąpi to w styczniu 2012 roku.

 
Maciej Kutak w MTV Networks Polska pracuje od października ub.r. – Udało mi się osiągnąć to, co planowałem. Wdrożyłem nową strategię komercyjną, która sprawnie funkcjonuje. Zostawiam firmę w dobrej sytuacji, z odpowiednim zespołem – mówi Kutak.
 
Kutak przed przyjściem do MTV Networks Polska był członkiem zarządu w Bauer Media. W przeszłości pracował również w Axel Springer Polska.
 
MTV Networks Polska nie planuje rekrutacji na stanowisko szefa ds. komercyjnych. Dział komercyjny podlegać będzie teraz bezpośrednio Izabelli Wiley, dyrektor generalnej MTV Networks Polska. 
 
O przejściu Kutaka do Presspubliki jako pierwszy napisał "Dzienny Serwis MMP24". 

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Dziennikarze "W Sieci", "Forbes Polska" i TVP Info na konwencji programowej PiS

Open'er Festival chciał usunięcia swojego logo z Aszdziennik.pl, ale odpuścił

Wśród dwutygodników poradnikowych najlepiej radzi sobie "Przyjaciółka"

"Le Monde" ma nowego naczelnego

Serbskie media publiczne wystawione na sprzedaż


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

ITI i Canal+ finalizują sprzedaż większościowego udziału w TVN

Grupy ITI i Canal+ finalizują sprzedaż większościowego udziału w TVN grupie Scripps Networks Interactive. Łączna kwota, którą zapłaci nabywca to 584 mln euro - poinformowała w czwartek Grupa ITI.

PayU wystawiony na sprzedaż. Nie na Allegro

Najpierw pod młotek poszedł Bankier.pl, ponoć także platforma aukcyjna jest do kupienia. Sama spółka transakcyjna może być warta 200 mln zł.

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine