Zapisz się na:
Pressletter

Maciej Kutak będzie wiceprezesem Presspubliki

autor: Maciej Kozielski
... Maciej Kutak (fot. archiwum)
25.11.2011 08:42

Maciej Kutak, szef ds. komercyjnych w MTV Networks Polska, z końcem roku odchodzi z firmy. Przechodzi do Presspubliki (wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej"), w której będzie wiceprezesem.

– Prasa to trudniejszy segment rynku i jednocześnie większe wyzwanie menedżerskie. Nowy właściciel Presspubliki ma ciekawe pomysły i ambitne plany. Firma przynosi dziś stratę, będę uczestniczył w jej restrukturyzacji – mówi Maciej Kutak. Jako wiceprezes Presspubliki będzie odpowiadał za sprzedaż, marketing, dystrybucję, szkolenia, konferencje i nowe media. Nie podaje, kiedy rozpocznie pracę w wydawnictwie. Według nieoficjalnych informacji nastąpi to w styczniu 2012 roku.

 
Maciej Kutak w MTV Networks Polska pracuje od października ub.r. – Udało mi się osiągnąć to, co planowałem. Wdrożyłem nową strategię komercyjną, która sprawnie funkcjonuje. Zostawiam firmę w dobrej sytuacji, z odpowiednim zespołem – mówi Kutak.
 
Kutak przed przyjściem do MTV Networks Polska był członkiem zarządu w Bauer Media. W przeszłości pracował również w Axel Springer Polska.
 
MTV Networks Polska nie planuje rekrutacji na stanowisko szefa ds. komercyjnych. Dział komercyjny podlegać będzie teraz bezpośrednio Izabelli Wiley, dyrektor generalnej MTV Networks Polska. 
 
O przejściu Kutaka do Presspubliki jako pierwszy napisał "Dzienny Serwis MMP24". 

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Rudowicz wicenaczelną „Elle”, a Piekarski dyrektorem artystycznym "Gali"

Wydawcy "Elle" i "Hot Moda" uważają, że magazyn "Hotelle" wykorzystał ich logotypy

Czytelnictwo miesięczników

"Gazeta Wyborcza" najpopularniejszym tytułem prasowym na Twitterze

"Women's Health” stanie się miesięcznikiem


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Osobnik zbojkotowany

Cud w polskiej polityce! Politycy koalicji - Adam Struzik (PSL) i Andrzej Halicki (PO) - oraz opozycji - Mariusz Błaszczak (PiS), Krzysztof Gawkowski (SLD) i Barbara Nowacka (Twój Ruch) - solidarnie zbojkotowali wspólny występ w TVP z europosłem Nowej Prawicy, osobnikiem, którego nazwiska nie warto wspominać.

Samorządy kręcą z gwiazdami

Miasta i całe regiony ciężko pracują, by zaistnieć w świadomości ludzi. Współprodukują filmy fabularne. Biorą udział w tworzeniu programów typu reality show. I wymyślają innowacyjne schematy finansowania takich przedsięwzięć.

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Ta aplikacja zamieni twój telefon w wirtualnego asystenta

Dzień pracownika badań w domu mediowym zaczyna się od porannej prasówki. Węszy on w gąszczu blogów technologicznych, forów tematycznych i portali społecznościowych, szukając inspiracji dla rozwiązań, które będzie mógł zaproponować klientom lub współpracownikom. Jednak poszukiwania to dopiero początek. Wiedzę trzeba usystematyzować.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine