Zapisz się na:
Pressletter

Maciej Kutak będzie wiceprezesem Presspubliki

autor: Maciej Kozielski
... Maciej Kutak (fot. archiwum)
25.11.2011 08:42

Maciej Kutak, szef ds. komercyjnych w MTV Networks Polska, z końcem roku odchodzi z firmy. Przechodzi do Presspubliki (wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej"), w której będzie wiceprezesem.

– Prasa to trudniejszy segment rynku i jednocześnie większe wyzwanie menedżerskie. Nowy właściciel Presspubliki ma ciekawe pomysły i ambitne plany. Firma przynosi dziś stratę, będę uczestniczył w jej restrukturyzacji – mówi Maciej Kutak. Jako wiceprezes Presspubliki będzie odpowiadał za sprzedaż, marketing, dystrybucję, szkolenia, konferencje i nowe media. Nie podaje, kiedy rozpocznie pracę w wydawnictwie. Według nieoficjalnych informacji nastąpi to w styczniu 2012 roku.

 
Maciej Kutak w MTV Networks Polska pracuje od października ub.r. – Udało mi się osiągnąć to, co planowałem. Wdrożyłem nową strategię komercyjną, która sprawnie funkcjonuje. Zostawiam firmę w dobrej sytuacji, z odpowiednim zespołem – mówi Kutak.
 
Kutak przed przyjściem do MTV Networks Polska był członkiem zarządu w Bauer Media. W przeszłości pracował również w Axel Springer Polska.
 
MTV Networks Polska nie planuje rekrutacji na stanowisko szefa ds. komercyjnych. Dział komercyjny podlegać będzie teraz bezpośrednio Izabelli Wiley, dyrektor generalnej MTV Networks Polska. 
 
O przejściu Kutaka do Presspubliki jako pierwszy napisał "Dzienny Serwis MMP24". 

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2015 roku. Analiza miesiąc po miesiącu

Centrum Dekada w Malborku po raz pierwszy pokazuje klientom wystawę zdjęć prasowych

IPI: pozew PiS przeciwko Czuchnowskiemu narusza wolność słowa

Dorota Kania skazana na więzienie w zawieszeniu, bo rokuje poprawę

Greccy dziennikarze strajkują przeciwko reformie emerytalnej


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Media publiczne nie będą już spółkami Skarbu Państwa

Media publiczne nie będą już spółkami Skarbu Państwa. Jak mówiła w radiowej Trójce posłanka PiS Elżbieta Kruk, takie rozwiązanie wynika ze wstępnego projektu tzw. dużej ustawy medialnej.

Wielkie show już se ne vrati

W roku piłkarskiego EURO i igrzysk w Rio reklamodawców czeka nie lada gratka — szansa na wielkie widownie przed telewizorami. To na rynku towar z najwyższej półki

O miejscu i roli kobiet w dzisiejszej reklamie

Reklamy, które w przedmiotowy sposób przedstawiają kobiety, to jedne z tych, których totalnie nie akceptuje. W przypadku takich kampanii nie ma mowy o jakiejkolwiek kreatywności, nie wspominając nawet o artyzmie, który – uparcie będę się tego trzymał – w branży reklamowej również można dostrzec. Uprzedmiotowienie to sięgnięcie po bardzo tani chwyt z czasów, gdy w pokojach zespołów kreatywnych dominowało przeświadczenie, iż „Seks sprzedaje”.

Zaufaj mi jestem PR-owcem

Wydaje się, że wszyscy wiedzą już wszystko na temat public relations. A jednak nadal wiele firm zastanawia się nad sensem działań specjalisty ds. public relations. Nadal można usłyszeć pytanie: Po co?

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine