Zapisz się na:
Pressletter

Maciej Kutak będzie wiceprezesem Presspubliki

autor: Maciej Kozielski
... Maciej Kutak (fot. archiwum)
25.11.2011 08:42

Maciej Kutak, szef ds. komercyjnych w MTV Networks Polska, z końcem roku odchodzi z firmy. Przechodzi do Presspubliki (wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej"), w której będzie wiceprezesem.

– Prasa to trudniejszy segment rynku i jednocześnie większe wyzwanie menedżerskie. Nowy właściciel Presspubliki ma ciekawe pomysły i ambitne plany. Firma przynosi dziś stratę, będę uczestniczył w jej restrukturyzacji – mówi Maciej Kutak. Jako wiceprezes Presspubliki będzie odpowiadał za sprzedaż, marketing, dystrybucję, szkolenia, konferencje i nowe media. Nie podaje, kiedy rozpocznie pracę w wydawnictwie. Według nieoficjalnych informacji nastąpi to w styczniu 2012 roku.

 
Maciej Kutak w MTV Networks Polska pracuje od października ub.r. – Udało mi się osiągnąć to, co planowałem. Wdrożyłem nową strategię komercyjną, która sprawnie funkcjonuje. Zostawiam firmę w dobrej sytuacji, z odpowiednim zespołem – mówi Kutak.
 
Kutak przed przyjściem do MTV Networks Polska był członkiem zarządu w Bauer Media. W przeszłości pracował również w Axel Springer Polska.
 
MTV Networks Polska nie planuje rekrutacji na stanowisko szefa ds. komercyjnych. Dział komercyjny podlegać będzie teraz bezpośrednio Izabelli Wiley, dyrektor generalnej MTV Networks Polska. 
 
O przejściu Kutaka do Presspubliki jako pierwszy napisał "Dzienny Serwis MMP24". 

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Paweł Kukiz grozi, że dopadnie dziennikarzy "ujawniaczy"

W mediach Jarosław Kaczyński dogania Ewę Kopacz

Ringier Axel Springer Polska pracuje dla Biedronki

Agora jest koproducentem „Disco Polo” (wideo)

Condé Nast uruchomi dział produkcji reklam natywnych


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wstępne zarzuty dla powiązanego z zamachem na "Charlie Hebdo"

Francuskie władze postawiły w czwartek wstępny zarzut udziału w zorganizowanej grupie przestępczej planującej zamachy terrorystyczne mężczyźnie łączonemu z braćmi odpowiedzialnymi za atak na "Charlie Hebdo". Do czasu zakończenia śledztwa pozostanie w areszcie.

Austriacki dziennikarz, który zarzucał Polsce współudział w Holocauście, tłumaczy się i oburza

- Polski prezydent i rząd podczas obchodów rocznicy wyzwolenia Auschwitz chętniej poświęcali uwagę konfliktowi z Moskwą. Fałszują historię - twierdzi Erich Nuler, austriacki dziennikarz, który uważa, że Polska także odpowiada za Holocaust.

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2015

Interaktywnie.com po raz piąty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych. Prezentujemy zestawienie firm z branży interaktywnej, prognozy na 2015 rok i case study najlepszych realizacji. Ale nie tylko... Dowiadujemy się też, co agencji sądzą o swoich klientach. Czy - w porównaniu do wyników sprzed roku - zmienili zdanie na ich temat?

Być PR-owcem, czyli o predyspozycjach i perspektywach pracy

O PR mówi się coraz głośniej. PR-owca chce mieć prawie każdy: politycy, artyści, biznesmeni, wielkie koncerny, korporacje, a nawet małe firmy. Jest popyt, jest podaż. Uczelnie wykorzystują ten trend i zachęcają do zgłębiania wiedzy na temat public relations. Nie każdy jednak może być PR-owcem.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine