Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Izby Wydawców Prasy jeszcze w sprawie dziennikarzy zatrzymany w PKW

Mirosław R. i Dariusz L. usłyszeli zarzuty pomocnitwa w zabójstwie Ziętary

Konferencja Mediów Polskich będzie stowarzyszeniem, wybrano już komitet założycielski

Zatrzymani w sprawie Ziętary to byli milicjanci, ochroniarze Elektromisu

Wojciech Czuchnowski i Piotr Żytnicki w dzisiejszym wydaniu "Gazety Wyborczej" ujawnia, że mężczyźni zatrzymani wczoraj w sprawie zabójstwa dziennikarza Jarosława Ziętary to: Mirosław R., ps. „Ryba", który w latach 90. był członkiem ochro­ny Elektromisu, i jego kolega, również były ochroniarz, prowadzący obecnie firmę w Warszawie. Dziś usłyszą oni zarzuty w sprawie po­rwania i zabicia Jarosaława Ziętary.

Jeszcze można zgłaszać prace do Nagrody SDP


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Rajdowiec w aukcji częstotliwości LTE

Szymon Ruta to szósty gracz w rozgrywce o cenne pasmo dla 
mobilnego internetu. Syn współzałożyciela Polsatu chce inwestować w branży.

Plan rozbicia Google to zagrywka polityków

Projekt podziału internetowego potentata, mający wkrótce trafić do Parlamentu Europejskiego, to przede wszystkim element politycznej gry. I nie musi wcale odnieść sukcesu.

David Tekiela (Bezużyteczna.pl) – Zamarzyło mi się powalczyć z Kwejkiem i Demotywatorami i udało mi się.

AK74 – Przede wszystkim gratuluję wyniku. 13 listopada 2014 roku jeden z Twoich serwisów „Wiedza Bezużyteczna” zanotował 1.5 mln fanów na Facebooku. David Tekiela – Dziękuję bardzo! W zasadzie to 13 listopada wyprzedziliśmy Kwejka, a 1.5 mln fanów zdobyliśmy już początkiem września.

Moda na Sukces znika z telewizji, ale będzie dalej w Sieci. TVP uruchamia nowy serwis VOD

Słynny wywiad prezesa TVP stracił właśnie na aktualności. Wówczas Juliusz Braun stwierdził, że ludzie nie oglądali zagranicznych seriali na antenie Telewizji Polskiej, bo wcześniej zobaczyli je na pirackich serwisach, a telewizyjna ramówka przetrwa najbliższą dekadę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
tłumacz
korektor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine