Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wydawca i dziennikarz tygodnika "Nowiny Nyskie" kandyduje na burmistrza

"Dziennik Łódzki" zwalnia wicenaczelną z oszczędności

Sylwester Latkowski: „Redakcja nie barykadowała się przed komornikiem”

Infor Biznes przegrał w sądzie z firmą pressclippingową

Prawnik "Wprost" żąda od "Wyborczej" usunięcia tekstu o komorniku w redakcji


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

"Echo Moskwy" do zamknięcia? "Usprawiedliwianie zbrodni wojennych"

Rosyjskie władze ostrzegają niezależne radio "Echo Moskwy". Drugie takie ostrzeżenie, wydane w ciągu roku, może doprowadzić do zamknięcia stacji.

Pożar w siedzibie francuskiego radia publicznego w Paryżu

W siedzibie francuskiego radia publicznego w Paryżu wybuchł około południa pożar. Ewakuowano pracowników. Po dwóch godzinach sytuacja została opanowana. Nie było ofiar.

W Hiszpanii zwariowali. Podatek od linkowania to jakieś kuriozum!

Hiszpania przegłosowała podatek od linkowania. Tak, to nie pomyłka. Google, Bing i wydawcy będą w Hiszpanii płacić za linkowanie do tekstów zewnętrznych. Nie wiem, co gorsze – to, że kompletni hiszpańscy ignoranci przegłosowali to idiotyczne prawo, czy pojawiające się już tu i ówdzie głosy, że w Polsce powinniśmy zrobić to samo.

„We will be known forever by the tracks we leave.” – dwa słowa po BFGdansk

W ubiegły weekend odbyła się w Gdańsku 5. jubileuszowa edycja Blog Forum Gdańsk. W dodatku odbyła się w najpiękniejszym miejscu dotychczas – Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
tłumacz
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine