Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Na Kulturaparyska.com jest 637 numerów miesięcznika Giedroycia

Drukowane wydanie "Financial Times" ma być uzupełnieniem cyfrowego

Tom Toumazis, były prezes Mecomu, dostał pracę w Yahoo

Spór w warszawskim SDP o to kto może być wybierany do władz stowarzyszenia

Magazyny komputerowe sprzedają się coraz słabiej


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Liberation zwalnia jedną trzecią pracowników

Lewicowy francuski dziennik Liberation, którego ojcem jest Jean-Paul Satre, zapowiedział zwolnienie jednej trzeciej pracowników. Tłumaczy, że bez tego musiałby zakończyć działalność.

Liczba smartfonów potroi się do 6 mld

W ciągu sześciu najbliższych lat liczba smartfonów, jakie są obecnie w użyciu na świecie potroi się do 6 mld. Smartfona będzie wtedy maiło dwóch na trzech właścicieli telefonów komórkowych.

Jak wybrać agencję, która przygotuje stronę WWW?

Gdy klient mówi, że chciałby dobrą i tanią stronę, zdroworozsądkowy głos pracowników agencji powinien zapytać: po co Panu dwa projekty? Dobra obsługa bowiem, która w pełni będzie odpowiadać ustalonym na początku współpracy oczekiwaniom, wymaga czasu, co naturalnie wiąże się z kosztami. O tym, na co należy zwrócić uwagę, wybierając agencję, która zaprojektuje i wdroży stronę internetową opowiada Błażej Piotrowski, szef agencji interaktywnej Jeden.pl

"Cool" - co tak naprawdę oznacza to słowo?

Przygotowując się do jednego z wystąpień szukałem kampanii z dziedziny marketingu miejsc, dotyczących promocji krajów. Na całe szczęście natrafiłem na 3 odcinek serii Holland. The Original Cool. Przypomniał mi on, gdyż wcześniej miałem już styczność z tą realizacją, że jest to jedna z najlepszych kampanii, tworzących kanon działań promocyjnych tego rodzaju. Poniżej zamieszczam wszystkie trzy dotąd wyemitowane filmy. Jak nigdy jestem pewien, że obejrzycie każdy z nich w całości.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine