Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



10 tys. nagrody dla Krzysztofa Skowrońskiego od radnych Warszawy

Zabrakło "Forbesa" z synem Jana Kulczyka na okładce, potrzebny był dodruk nakładu

Dziennikarze "Rzeczpospolitej" w długich spodniach, dziennikarki w rajstopach

Springer i Ringier mają zgodę na połączenie się w Szwajcarii

"Do Rzeczy" nie wolno informować o rozmowie Kwaśniewskiego z Kaliszem


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Pogrzeb Jana Kulczyka. W kościele tylko ekipa Polsatu

Podczas środowego pogrzebu Jana Kulczyka do kościoła na Wzgórzu św. Wojciecha wejdzie nie tylko rodzina zmarłego biznesmena i zaproszeni goście, ale też dziennikarze Polsatu

10 najlepiej zarabiających pisarzy

Magazyn „Forbes” opublikował nową listę najlepiej zarabiających pisarzy świata. Na czele znalazł się James Patterson, na którego konto wpłynęło 89 mln USD.

Android TV – mobilny system na telewizorze

Android opanował świat smartfonów. Mobilny system Google’a oferuje tysiące gier i aplikacji oraz sporo możliwości. Wyszukiwarkowy gigant chce być wszędzie w zegarkach, samochodach oraz telewizorach. Android TV jest już w sklepach. Sprawdzamy, czy jest równie potężny co jego smartfonowa wersja.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine