Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Złote Pióro Wolności dla zamordowanych dziennikarzy

"Rzeczpospolita" najczęściej cytowanym medium w styczniu

Birma: policja aresztowała dziennikarza za satyryczny wpis na facebooku

Polski "Esquire" bez wpadek, ale i bez fajerwerków (opinie ekspertów)

Była naczelna "NYT" za milion dolarów pisze książkę o mediach


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Giertych przegrał w sądzie z "Faktem"

27 lutego 2015 r. Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w całości apelację Romana Giertycha w sprawie przeciwko Ringier Axel Springer Polska – wydawcy m.in. Faktu, Newsweeka i Forbesa.

Google zmienia zasady

Firmy bez mobilnych stron WWW spadną w wynikach wyszukiwania.

Wielka rewolucja w Google już 21 kwietnia. Co zmieni się w pozycjonowaniu?

Google zaczyna mocno promować mobile. Już za półtora miesiąca strony na urządzenia przenośne będą znacznie wyżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania wyświetlanych właśnie na smartfonach i tabletach, w mobilnej wersji wyszukiwarki. Wprowadza też App Indexing, system indeksujący aplikacje mobilne.

Nie zabijajcie jeszcze telewizji. Bycie na srebrnym ekranie wciąż ma znaczenie

Zmierzch telewizji to tendencja, którą zauważamy od jakichś paru lat. Dla wielu osób Internet staje się jedynym medium, z którego czerpią wiedzę, informacje i w którym spędzają czas dla rozrywki. Ostatnie badanie przeprowadzone przez IRCenter pod koniec roku 2014 dowodzi, że to YouTube jest najpopularniejszym medium. Właśnie z niego 92 proc. respondentów korzystało przynajmniej raz w ciągu miesiąca. Rola telewizji w środowisku młodych ludzi staje się marginalna, przewagę Internetu nad medium offline’owym zaczyna także zauważać wielu twórców.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine