Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Pierwszy numer "Esquire" sprzedał się w 19,5 tys. egz.

Scenariusz na pracę

Tomasz Lis przypomina, że nie jest antysemitą i żąda przeprosin od Śpiewaka

Drukowany album World Press Photo został wydany z dźwiękiem (wideo)

"ABC" w spocie radiowym ostrzega czytelników przed podróbkami


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

No i jest kara za "Blondzię"!

Karolina Korwin Piotrowska: Na 30 dni Facebook zablokował mi konto. Jako powód podano dwa teksty z onet.pl. O "Blondzi" i zidiociałych Polakach….Wiem, dlaczego tak długo trzymałam się z daleka od polityki…

„Parkiet" i „Rzeczpospolita" w tym roku na giełdzie

Z Grzegorzem Hajdarowiczem, właścicielem Grupy Gremi rozmawia Andrzej Stec, redaktor naczelny „Parkietu"

Wideo w sieci może być lepsze od reklamy w TV. Te projekty o tym świadczą

Przyglądamy się skutecznym i pomysłowym realizacjom, które opierały się głównie na wideo specjalnie przygotowanym dla internautów. Pod lupę wzięliśmy projekty dla operatora komórkowego, producenta piwa, ubezpieczyciela oraz producenta patelni.

Bezprawnik.pl - nowy medialny startup Grupy Spider’s Web

Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
tłumacz
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine