Zapisz się na:
Pressletter

Dwutygodnik "Flesz" debiutuje w promocyjnej cenie 1,50 zł


...
09.10.2011 23:54

W poniedziałek na rynku startuje nowy dwutygodnik people ”Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska).

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż ”Flesza” wyniesie powyżej 200 tys. egzemplarzy. Początkowo każdy numer będzie miał do 124 stron, potem ta objętość będzie zależna m.in. od liczby reklam. Na razie pismo ukazywać się będzie w promocyjnej cenie 1,50 zł. Wydawca nie zdradza ani jak długo potrwa promocja, ani jaka będzie stała cena magazynu. ”Party”, czyli inny dwutygodnik people Edipresse, kosztuje 2,20 zł.

 
Edipresse podkreśla, że ”Flesz” oparty jest na nowej w Polsce koncepcji 50/50 – czyli ma tyle samo materiałów o stylu i modzie, co informacji z życia gwiazd. Wydawca pracował na projektem od 2009 roku. Makietę pisma stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku: Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs.
 
Wydawca zamierza wydać na kampanię nowego magazynu 6,8 mln zł netto. Twarzą kampanii została aktorka Małgorzata Socha. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w filmie reklamowym, ale też na citylightach, w reklamie prasowej oraz internetowej. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Walk the Line. Spot wyreżyserował Jan Komasa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
 
W lipcu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodników z segmentu people wyglądało następująco: ”Party” – 505,4 tys. egz., ”Show” (Wydawnictwo Bauer) – 471,8 tys. egz., ”Viva!” (Edipresse) – 313,5 tys. egz. i ”Gala” (G+J Polska) – 132,6 tys. egz.

 
 

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



SDP przyznało tytułu Hieny Roku Czuchnowskiemu i Stasińskiemu z "GW"

Aleksander G. - podejrzewany o podżeganie do zabicia dziennikarza - opuścił areszt

Główna Nagroda SDP za film o katastrofie smoleńskiej dołączony do "W Sieci"

"Gazety Wyborcza" zmieni naczelnych w Częstochowie, Lublinie i Łodzi

Apel do prokuratury: "Nie można dopuścić do tego, by winni zabójstwa Ziętary pozostali bezkarni"


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Spotify sięga po pomoc Goldman Sachs

Popularny serwis muzyczny chce pozyskać od nowych inwestorów 500 mln USD. W zdobyciu pieniędzy pomoże bank Goldman Sachs.

Wstępne zarzuty dla powiązanego z zamachem na "Charlie Hebdo"

Francuskie władze postawiły w czwartek wstępny zarzut udziału w zorganizowanej grupie przestępczej planującej zamachy terrorystyczne mężczyźnie łączonemu z braćmi odpowiedzialnymi za atak na "Charlie Hebdo". Do czasu zakończenia śledztwa pozostanie w areszcie.

Kto zapłaci za pałace ZAiKS-u, a kto pogada o przyszłości muzyki?

Temat opłaty reprograficznej powraca jak bumerang. Tym razem postanowili przypomnieć o niej producenci smartfonów i tabletów, którzy nie chcą płacić za pałace ZAiKS-u. Mam z tym jednak pewien problem…

Jaki był rok 2014 dla komunikacji mobilnej? Co nas czeka w kolejnym?

Za nami bardzo ciekawy rok w branży komunikacji mobilnej. Wydarzeniem ostatnich 12 miesięcy w Polsce był na pewno pierwszy od 2009 roku spadek liczby wysłanych wiadomości SMS, który potwierdza światowe trendy dotyczące wzrostu zainteresowania użytkowników komunikatorami mobilnymi. Kolejne raporty wskazują na rosnącą popularność smartfonów i tabletów, co z kolei w 2014 roku zaowocowało pierwszymi w Polsce wdrożeniami powiadomień PUSH w aplikacjach mobilnych - pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie Infobip.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine