Zapisz się na:
Pressletter

Prezydent Sopotu podejrzewa przecieki z prokuratury do ”Rzeczpospolitej”

autor: Anna Wiśniewska

09.02.2010 08:13
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski zawiadomił Prokuraturę Okręgową w Warszawie o możliwych przeciekach do ”Rzeczpospolitej” (Presspublica).
Chodzi o informacje ze śledztwa prowadzonego w jego sprawie przez Prokuraturę Apelacyjną w Gdańsku. Zawiadomienie dotyczy kilkunastu materiałów opublikowanych przez dziennik, w których – zdaniem Karnowskiego – doszło do ujawnienia tajemnicy śledztwa. W jednym z nich ”Rz” informowała o treści zarzutów, jakie prokuratura zdecydowała się postawić Karnowskiemu, zanim mu je formalnie przedstawiono. Śledztwo w sprawie prezydenta Jacka Karnowskiego rozpoczęto w lipcu 2008 roku po zawiadomieniu, w którym biznesmen Sławomir Julke poinformował, że prezydent Sopotu żądał od niego łapówki w postaci dwóch mieszkań, i dostarczył jako dowód nagranie swojej rozmowy z Karnowskim. Prezydent Sopotu usłyszał zarzut złożenia propozycji korupcyjnej i m.in. przyjęcia korzyści majątkowej. Prezydent Sopotu zaprzecza wszystkim zarzutom.
 
(AW, PAP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Konflikt w "Der Spiegel" - naczelny chce zwolnić wszystkich szefów działów

ABW wyśrubowała sprzedaż tygodnika "Wprost" do 216 tys. egz.

W pierwszym półroczu 2014 "Polityka" nieznacznie przed "Newsweekiem"

Wojciech Czuchnowski pozwie wydawcę i autorów "Resortowych dzieci"

Latkowski dostarczył prokuraturze pendrive'a z dokumentami ws. WSI


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły


Przegląd mediów

Netia miesza w telewizji

GigaKablówka to marka, pod którą operator walczy o abonentów dawnego Astera.

„To homoterror”. Wydawca walczy

Jak się okazuje, we Włoszech nie można już żartować z gejów, bo grozi to linczem w sieci, oskarżeniem o homofobię, a może nawet wyrokiem skazującym sądu.

Poczta Polska na YouTube, czyli państwowy moloch odświeża wizerunek

Kampania na YouTube, w której bracia Komersowie zachęcić mają do korzystania z usług Poczty Polskiej, nie zyskała uznania w oczach ekspertów od kreowania marki. Humor jest drętwy, dialogi nieciekawe, a przekaz zupełnie nieczytelny.

Internet jest wszędzie, czyli jak marki nie pozwalają nam być offline

Akcję Kit Kat, w której prawie dwa lata temu w miejscach publicznych ustawiono ławki blokujące dostęp do internetu, pokazuję zawsze jako przykład zjawiska określanego jako wylogowani, de-teching lub JOMO (joy of missing out).

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów





Freelinker

webdesigner
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine