Zapisz się na:
Pressletter

Prezydent Sopotu podejrzewa przecieki z prokuratury do ”Rzeczpospolitej”

autor: Anna Wiśniewska

09.02.2010 08:13
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski zawiadomił Prokuraturę Okręgową w Warszawie o możliwych przeciekach do ”Rzeczpospolitej” (Presspublica).
Chodzi o informacje ze śledztwa prowadzonego w jego sprawie przez Prokuraturę Apelacyjną w Gdańsku. Zawiadomienie dotyczy kilkunastu materiałów opublikowanych przez dziennik, w których – zdaniem Karnowskiego – doszło do ujawnienia tajemnicy śledztwa. W jednym z nich ”Rz” informowała o treści zarzutów, jakie prokuratura zdecydowała się postawić Karnowskiemu, zanim mu je formalnie przedstawiono. Śledztwo w sprawie prezydenta Jacka Karnowskiego rozpoczęto w lipcu 2008 roku po zawiadomieniu, w którym biznesmen Sławomir Julke poinformował, że prezydent Sopotu żądał od niego łapówki w postaci dwóch mieszkań, i dostarczył jako dowód nagranie swojej rozmowy z Karnowskim. Prezydent Sopotu usłyszał zarzut złożenia propozycji korupcyjnej i m.in. przyjęcia korzyści majątkowej. Prezydent Sopotu zaprzecza wszystkim zarzutom.
 
(AW, PAP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Sąd potwierdził prawo felietonisty do zjadliwej krytyki, Ziemkiewicz nie musi przepraszać Michnika

Zmarł jeden z najstarszych polskich dziennikarzy sportowych

Wydawca "Rzeczpospolitej" przestaje płacić za służbowe komórki

Policja przed posłami tłumaczyła się z zatrzymania dziennikarzy w PKW

"Gazeta Wyborcza" w Trójmieście i Poznaniu będzie mieć nowych naczelnych


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły






Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

BBC zagra o awans do pierwszej ligi

Brytyjscy specjaliści od telewizji mają do wydania grube miliony. Zamiast mrozić je w Rosji, wolą wydać na walkę o polskiego widza

Jak uratować media publiczne

Powszechna składka audiowizualna spowoduje, że media publiczne nie będą uczestniczyć w wyścigach oglądalności, walczyć o rynkową skuteczność przekazu reklamowego czy epatować sensacyjnością – pisze członek KRRiT.

Mowę odbiera, dech zapiera

Wczoraj w ramach codziennego przeglądu reklam i odkładania ich do kolejnego podsumowania natykam się na taką serię. I znów mi mowę odjęło.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine