Zapisz się na:
Pressletter

Prezydent Sopotu podejrzewa przecieki z prokuratury do ”Rzeczpospolitej”

autor: Anna Wiśniewska

09.02.2010 08:13
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski zawiadomił Prokuraturę Okręgową w Warszawie o możliwych przeciekach do ”Rzeczpospolitej” (Presspublica).
Chodzi o informacje ze śledztwa prowadzonego w jego sprawie przez Prokuraturę Apelacyjną w Gdańsku. Zawiadomienie dotyczy kilkunastu materiałów opublikowanych przez dziennik, w których – zdaniem Karnowskiego – doszło do ujawnienia tajemnicy śledztwa. W jednym z nich ”Rz” informowała o treści zarzutów, jakie prokuratura zdecydowała się postawić Karnowskiemu, zanim mu je formalnie przedstawiono. Śledztwo w sprawie prezydenta Jacka Karnowskiego rozpoczęto w lipcu 2008 roku po zawiadomieniu, w którym biznesmen Sławomir Julke poinformował, że prezydent Sopotu żądał od niego łapówki w postaci dwóch mieszkań, i dostarczył jako dowód nagranie swojej rozmowy z Karnowskim. Prezydent Sopotu usłyszał zarzut złożenia propozycji korupcyjnej i m.in. przyjęcia korzyści majątkowej. Prezydent Sopotu zaprzecza wszystkim zarzutom.
 
(AW, PAP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Puls Biznesu" stracił łososiowy kolor - powodem jest awaria w drukarni

Rudowicz wicenaczelną „Elle”, a Piekarski dyrektorem artystycznym "Gali"

Wydawcy "Elle" i "Hot Moda" uważają, że magazyn "Hotelle" wykorzystał ich logotypy

Czytelnictwo miesięczników

"Gazeta Wyborcza" najpopularniejszym tytułem prasowym na Twitterze


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Przegląd mediów

Rosja: zakaz reklam w płatnych kanałach TV

Prezydent Władymir Putin podpisał prawo, które zakazuje reklam w płatnych kanałach TV. To cios dla wielu niezależnych kanałów telewizyjnych w Rosji.

Internet trzyma ludzi w kablówkach

Telewizja kablowa nie kojarzy się już z telewizją, a za kilka lat może nawet nie zarabiać na reemisji programów.

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine