Zapisz się na:
Pressletter

Prezydent Sopotu podejrzewa przecieki z prokuratury do ”Rzeczpospolitej”

autor: Anna Wiśniewska

09.02.2010 08:13
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski zawiadomił Prokuraturę Okręgową w Warszawie o możliwych przeciekach do ”Rzeczpospolitej” (Presspublica).
Chodzi o informacje ze śledztwa prowadzonego w jego sprawie przez Prokuraturę Apelacyjną w Gdańsku. Zawiadomienie dotyczy kilkunastu materiałów opublikowanych przez dziennik, w których – zdaniem Karnowskiego – doszło do ujawnienia tajemnicy śledztwa. W jednym z nich ”Rz” informowała o treści zarzutów, jakie prokuratura zdecydowała się postawić Karnowskiemu, zanim mu je formalnie przedstawiono. Śledztwo w sprawie prezydenta Jacka Karnowskiego rozpoczęto w lipcu 2008 roku po zawiadomieniu, w którym biznesmen Sławomir Julke poinformował, że prezydent Sopotu żądał od niego łapówki w postaci dwóch mieszkań, i dostarczył jako dowód nagranie swojej rozmowy z Karnowskim. Prezydent Sopotu usłyszał zarzut złożenia propozycji korupcyjnej i m.in. przyjęcia korzyści majątkowej. Prezydent Sopotu zaprzecza wszystkim zarzutom.
 
(AW, PAP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wspomnienia Krzysztofa Kąkolewskiego

Zmarł reportażysta Krzysztof Kąkolewski

TVP czeka na dziennikarzy piszących zainteresowanych wysłuchaniem kandydatów do zarządu

"Polityka" w pierwszym kwartale była przed "Newsweekiem"

Naczelny "SE" zgodził się prowadzić debatę prezydencką Kukiza


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły





Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Wideoświat równoległy. Jak YouTube zrewolucjonizował media i rozrywkę

- Słonie są świetne, bo mają te długie trąby - mówi wprost do kamery Jawed Karim. Trudno w to dziś uwierzyć, ale jego niespecjalnie odkrywcze 18-sekundowe wideo radykalnie zmieniło media i rozrywkę. Serwis YouTube ma dziesięć lat.

Czy TVP będzie kiedyś jak BBC

Jak odrzuceni - Odorowicz, Kozak i Weksler - oceniają TVP? Co chcieliby zmienić? Na co postawić?

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
reporter telewizyjny
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine