Zapisz się na:
Pressletter

Prezydent Sopotu podejrzewa przecieki z prokuratury do ”Rzeczpospolitej”

autor: Anna Wiśniewska

09.02.2010 08:13
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski zawiadomił Prokuraturę Okręgową w Warszawie o możliwych przeciekach do ”Rzeczpospolitej” (Presspublica).
Chodzi o informacje ze śledztwa prowadzonego w jego sprawie przez Prokuraturę Apelacyjną w Gdańsku. Zawiadomienie dotyczy kilkunastu materiałów opublikowanych przez dziennik, w których – zdaniem Karnowskiego – doszło do ujawnienia tajemnicy śledztwa. W jednym z nich ”Rz” informowała o treści zarzutów, jakie prokuratura zdecydowała się postawić Karnowskiemu, zanim mu je formalnie przedstawiono. Śledztwo w sprawie prezydenta Jacka Karnowskiego rozpoczęto w lipcu 2008 roku po zawiadomieniu, w którym biznesmen Sławomir Julke poinformował, że prezydent Sopotu żądał od niego łapówki w postaci dwóch mieszkań, i dostarczył jako dowód nagranie swojej rozmowy z Karnowskim. Prezydent Sopotu usłyszał zarzut złożenia propozycji korupcyjnej i m.in. przyjęcia korzyści majątkowej. Prezydent Sopotu zaprzecza wszystkim zarzutom.
 
(AW, PAP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"To & Owo" z tv guide'a przekształca się w magazyn nie tylko o telewizji

Rusza konkurs fotograficzny o tematyce biegowej - PZU Run Photo

Fundusz Mediów przyjmuje od dziennikarzy wnioski na granty

Fundusz Mediów ma do rozdysponowania ponad 100 tys. zł

Ruszyła strona internetowa Funduszmediow.pl, na której znajdują się szczegółowe informacje dotyczące przyznawanych grantów na projekty dziennikarskie przez Fundację Fundusz Mediów.

Bertelsmann chce mieć miliard euro zysku rocznie

Associated Press oskarżona o seksizm za sprawą Amal Clooney


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Dziennikarz "Faktów" Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki

O pogróżkach otrzymywanych przez Sobieniowskiego poinformował jako pierwszy na Twitterze były naczelny "Faktów", a obecnie szef "Newsweeka" Tomasz Lis.

Spółka TVN ukarana za treści pornograficzne. Sąd oddalił odwołanie od decyzji KRRiT

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie złożone przez spółkę TVN, która nie zgodziła się z decyzją KRRiT. Zgodnie z postanowieniem KRRiT TVN ma zapłacić karę w wysokości 200 tys. złotych za wyemitowanie treści pornograficznych.

Jak w kampanii reklamowej efektywnie zintegrować światy online i offline?

Dobranie kanału komunikacji zgodnie z preferencjami grupy docelowej kampanii, to jedno z najważniejszych założeń każdej strategii promocji. Dobrze wybrane narzędzie w połączeniu ze starannie przygotowaną treścią komunikatu (czyt. również dostosowaną do gustów odbiorcy) jest przepustką dla marki do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów swoich działań.

Szukasz muzyki w sieci? Te serwisy są dla Ciebie

Winyle i kasety magnetofonowe dawno odeszły w zapomnienie (obecnie korzystają z nich jedynie pasjonaci). To samo może spotkać niedługo płyty CD. Nadchodzi jednak era streamingu - specjalnie dla Interaktywnie.com pisze współwłaściciel labela „Wytwórnia Krajowa” oraz konsultant Grupy IMS, firmy wyspecjalizowanej w audiomarketingu.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine