Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl

Lidia Marchwińska (fot. materiały prasowe Agory)

Lidia Marchwińska objęła stanowisko dyrektora projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl (Agora SA).

Projekty specjalne to nowy dział w strukturze zespołu klientów strategicznych w biurze reklamy Gazeta.pl. Powstał po połączeniu działu content marketingu i zespołu ekspertów branżowych. Na nowym stanowisku dyrektor projektów specjalnych Lidia Marchwińska odpowiada za projekty content marketingowe oraz rozwiązania z zakresu reklamy natywnej i reklamy mobilnej. Od września 2014 roku była ona kierownikiem ds. klientów kluczowych i reklamy mobilnej.
Zespołem klientów strategicznych kieruje Katarzyna Wajcht-Łaniewska. Zastępcą Lidii Marchwińskiej jest Dominika Bogusz, która dotychczas była zastępcą dyrektora w dziale content marketingu.

(AMS, 14.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.