Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magda Karpińska i Jarosław Kopeć dyrektorami marketingu "Gazety Wyborczej"

Działem marketingu "Gazety Wyborczej" (Agora SA) od połowy kwietnia kierują Magda Karpińska i Jarosław Kopeć. Nowi dyrektorzy marketingu "Wyborczej" odpowiadają za wszystkie działania promocyjne dziennika - zarówno wydań papierowych, jak i cyfrowych. Beata Jaworowska, dotychczasowa dyrektor marketingu "Wyborczej" (pracuje w niej od 24 lat), pozostaje w wydawnictwie jako szefowa nowego projektu internetowego.

Magda Karpińska zajmuje się projektami z zakresu komunikacji marketingowej, a Jarosław Kopeć - planowaniem i zamawianiem kampanii reklamowych, a także współpracą z regionalnymi wydawcami "Gazety Wyborczej".
Karpińska pracuje w dziale marketingu "GW" od dziewięciu lat, w międzyczasie zajmowała się też projektami w cyfrowym dziale wydawniczym. Od 2014 pełniła funkcję zastępcy dyrektora marketingu "Wyborczej". Kopeć jest związany z "GW" od 21 lat, m.in. jako dziennikarz, redaktor i menadżer. Początkowo pracował w oddziałach lokalnych - kierował m.in. działem promocji "Wyborczej" w Gdańsku oraz zarządzał regionami Północ i Centrum. Od trzech lat jest w warszawskim zespole, od 2014 na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu. (PR)

(22.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.