Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Podkowińska szefem digitalu w Burdzie na Polskę i Czechy

Anna Podkowińska (fot. materiały prasowe)

1 lipca 2015 stanowisko chief digital officera w Burda International w Polsce i Czechach obejmie Anna Podkowińska, która wcześniej była dyrektorem ds. przychodów w Agorze SA.

Anna Podkowińska odpowiedzialna będzie za strategię cyfrową wydawnictwa Burda, wszystkie redakcje online i dział reklamy digital. Obecnie Burda Polska ma 19 serwisów internetowych, a Burda Czechy 12. Podkowińska dotychczas była dyrektorem ds. przychodów w Agorze, CEO firmy Trader.com Polska oraz przewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska. W Agorze zastąpił ją Maciej Wicha.
Komentarz Margaret Ann Dowling, dyrektor regionalnej w Burda International: „Jesteśmy gotowi na okres intensywnego rozwoju naszej oferty dla czytelników, partnerów marketingowych i reklamowych poprzez jeszcze silniejszą obecność w mediach cyfrowych, mobilnych oraz dalszy rozwój na polu e-commerce. Naszym głównym celem pozostają wiodące segmenty luxury lifestyle, moda, uroda oraz kulinaria, w których Burda utrzymuje pozycje lidera”.

(PR, 17.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.