Dział: INTERNET

Dodano: Luty 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Facebooku youtuberzy angażują bardziej niż media tradycyjne

W styczniu br. najbardziej angażującymi profilami zaliczanymi przez firmę Sotrender do kategorii Media były te należące do youtuberów oraz profil TVN.

Wśród mediów najbardziej angażującym profilem jest Stuu Games – angażował 57 proc. osób odwiedzających ten profil. Prawie 361 tys. osób wykonało na nim w styczniu co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Mniej angażujące profile mieli: Blowek – prawie 359 tys. zaangażowanych użytkowników (58 proc.) i TVN – 308 tys. zaangażowanych (34 proc.).
Najwięcej fanów ma Radio Eska - 2,034 mln. Na drugim miejscu pod tym względem (w kategorii Media) jest SA Wardega - 1,67 mln, a na trzecim Eska TV - 1,533 mln.
Spośród tytułów prasowych najwięcej fanów miał profil Fakt24.pl – 705 tys. Dalej w zestawieniu był "Przegląd Sportowy" – 589 tys. i "Top Gear Polska” - 388 tys., który w porównaniu z grudniem ub.r. wyprzedził profil "Gazety Wyborczej" – 376 tys.
W kategorii produkcji telewizyjnych największy profil miała strona programu "M jak miłość" (TVP 2) – 789 tys. polubień. Dalej był "The Voice of Poland" (TVP 2) – 763 tys. Kolejne miejsce zajął profil programu „Szkoła” (TVN) – 654 tys., który wyprzedził w zestawieniu (względem grudnia ub.r.) profil "Tylko muzyka" (Polsat) - 649 tys.

(IKO, 09.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.