TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa TVN stawia na więcej własnych produkcji w Player.pl

Array

W internetowym serwisie Player.pl, należącym do Grupy TVN, pojawią się wiosną cztery nowe produkcje. Nadawca uważa, że kontent przygotowany specjalnie dla polskiego widza to atut Playera w starciu z Netfliksem i pozostałymi konkurentami.

Budżet na produkcje internetowe Grupy TVN będzie wiosną większy niż w poprzednich sezonach, choć spółka nie ujawnia kwot. Przeznaczone specjalnie do emisji w Playerze nowości to: serial „Cape Town”, program „Lip Sync Battle Ustawka” i cykle „Moje Love Story” oraz „Gorący towar z USA”. Podobnie jak w przypadku „Web Therapy” (serial, który Player.pl wprowadził jesienią ub.r.), kolejne odcinki nowych produkcji będą udostępniane bezpłatnie, a cały pakiet odcinków - w modelu płatnym.
Grupa TVN planuje dalsze zwiększanie produkcji do Internetu. - Zaczęliśmy od jednego serialu produkowanego dla Player.pl w poprzednim sezonie, teraz wprowadzamy cztery takie produkcje, a w kolejnym sezonie planujemy ich około siedmiu – mówi Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital & e-commerce. Pytany, jak ocenia ofertę serwisu Netflix dostępną na polskim rynku, stwierdza: - Netlflix w Polsce dopiero wystartował. My skupiamy się na oryginalnym kontencie powstającym z myślą o polskich internautach i uważam to za duży atut Playera – mówi Christian Anting.
Czy spółka na produkcjach internetowych zarabia? - To dopiero etap budowania tego segmentu, ale jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników. Dlatego będziemy się trzymać naszej strategii budowania pozycji Playera wokół polskiego kontentu tworzonego specjalnie dla Internetu – odpowiada Anting.
Serial kryminalny "Cape Town" jest wyreżyserowaną przez Petera Ladkani ekranizacją książki Deona Meyera pt. "Dead before dying". To pierwsza międzynarodowa koprodukcja serwisu Player.pl, kręcona w RPA. W serialu zagra Marcin Dorociński. - Chcemy też kontynuować serial "Web Therapy", ale ponieważ dostaliśmy propozycję koprodukcji "Cape Town", stanie się to trochę później – mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy i członek zarządu TVN.
Z kolei w show "Lip Sync Battle Ustawka", o którym już informowaliśmy, zaproszone gwiazdy będą wykonywać piosenki z playbacku. Program poprowadzą Piotr Kędzierski i Natalia Jakuła. - W telewizji ten program mógłby się nie sprawdzić, ale w Internecie będzie świetny – zapowiada Edward Miszczak.
Kolejne nowości w ofercie Player.pl to „Moje love story” - cykl krótkich filmów dokumentujących historie miłosne ludzi w różnym wieku (docu-reality) – oraz „Gorący towar z USA”, będący zestawem produkcji z biblioteki Scripps Networks (właściciel TVN).

(RUT, 22.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.