Bonnier Business Polska zainwestował w platformę blogową
Przemek Barankiewicz, Grzegorz Nawacki, Karolina Dziwulska, Łukasz Piechowiak, Mateusz Szymański uruchomili platformę Dyskusja.biz (fot. pb.pl)
Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu" i Bankier.pl, uruchomił platformę blogową Dyskusja.biz. Publikuje na niej ponad 50 autorów: nie tylko dziennikarze mediów Bonniera, ale też przedsiębiorcy, ekonomiści, analitycy.
Na Dyskusja.biz blogi prowadzą m.in. Piotr Kuczyński, Ryszard Wojtkowski, Sebastian Buczek i Adam Czyżewski. Platforma ma być miejscem rozważań na tematy finansowo-gospodarcze, prezentującym różne punkty widzenia. Aby ułatwić czytelnikom przeszukiwanie treści, na witrynie wprowadzono dynamiczne hashtagi, odnoszące się do aktualnych tematów - np. #DobraZmiana?, #Repolonizacja, #Rating.
Platforma dla użytkowników jest bezpłatna, wydawca chce zarabiać na content marketingu, sponsoringu i promowaniu blogów korporacyjnych. - Gdy projekt będzie nad kreską, będziemy dzielić się zyskami z tymi blogerami, dla których będzie to jedyna platforma blogowa, będą generować najwięcej ruchu i będą zainteresowani tego typu przychodami. Na razie większość z naszych autorów to ludzie, dla których liczy się przede wszystkim możliwość dotarcia do poważnych odbiorców i dyskusja w opiniotwórczym otoczeniu - tłumaczy Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl i chief digital officer w Bonnierze.
Platforma Dyskusja.biz będzie promowana w mediach Bonnier Business Polska, z wykorzystaniem SEO i mediów społecznościowych (social managerem projektu został Mateusz Szymański z Bankiera.pl).
(GK, 18.01.2016)