Niezalezna.pl liderem interaktywności na Facebooku
(fot. facebook.com/NiezaleznaPL/)
W grudniu ub.r. najbardziej interaktywnym profilem na Facebooku zakwalifikowanym przez firmę Sotrender do kategorii Media był profil serwisu Niezalezna.pl.
Liczba wszystkich aktywności wykonanych w grudniu w obrębie fan page Niezalezna.pl wyniosła 4,867 mln. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się profil tygodnika „W Sieci” - 3,861 mln, a na trzecim profil TVN24.pl – 3,562 mln.
W kategorii Media najbardziej angażującymi profilami były te należące do youtuberów: Rezigiusz angażował 29 proc. użytkowników odwiedzających ten profil, co oznacza, że 325 tys. osób wykonało na nim w grudniu co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Drugim najbardziej angażującym profilem był Blowek – prawie 298 tys. zaangażowanych użytkowników (51 proc.), a trzecim Stuu Games - 261 proc. (44 proc.).
Najpopularniejszy profil wśród mediów miało w grudniu ub.r. Radio Eska - 2,022 mln fanów. O prawie 360 tys. mniej fanów miał SA Wardega - 1,662 mln. Na trzecim miejscu był profil Eski TV - 1,518 mln.
W kategorii tytułów prasowych najwięcej fanów miał profil Fakt24.pl – 684 tys. Dalej w zestawieniu był "Przegląd Sportowy" – 566 tys. i "Gazeta Wyborcza" – 358 tys.
Największym profilem w kategorii produkcji telewizyjnych była strona programu "M jak miłość" (TVP 2) – 767 tys., która wyprzedziła w zestawieniu (w porównaniu z listopadem ub.r.) "The Voice of Poland" (TVP 2) – 761 tys. Kolejne miejsce zajął profil programu "Tylko muzyka" (Polsat) - 651 tys.
(IKO, 14.01.2016)