Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezalezna.pl liderem interaktywności na Facebooku

(fot. facebook.com/NiezaleznaPL/)

W grudniu ub.r. najbardziej interaktywnym profilem na Facebooku zakwalifikowanym przez firmę Sotrender do kategorii Media był profil serwisu Niezalezna.pl.

Liczba wszystkich aktywności wykonanych w grudniu w obrębie fan page Niezalezna.pl wyniosła 4,867 mln. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się profil tygodnika „W Sieci” - 3,861 mln, a na trzecim profil TVN24.pl – 3,562 mln.
W kategorii Media najbardziej angażującymi profilami były te należące do youtuberów: Rezigiusz angażował 29 proc. użytkowników odwiedzających ten profil, co oznacza, że 325 tys. osób wykonało na nim w grudniu co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Drugim najbardziej angażującym profilem był Blowek – prawie 298 tys. zaangażowanych użytkowników (51 proc.), a trzecim Stuu Games - 261 proc. (44 proc.).
Najpopularniejszy profil wśród mediów miało w grudniu ub.r. Radio Eska - 2,022 mln fanów. O prawie 360 tys. mniej fanów miał SA Wardega - 1,662 mln. Na trzecim miejscu był profil Eski TV - 1,518 mln.
W kategorii tytułów prasowych najwięcej fanów miał profil Fakt24.pl – 684 tys. Dalej w zestawieniu był "Przegląd Sportowy" – 566 tys. i "Gazeta Wyborcza" – 358 tys.
Największym profilem w kategorii produkcji telewizyjnych była strona programu "M jak miłość" (TVP 2) – 767 tys., która wyprzedziła w zestawieniu (w porównaniu z listopadem ub.r.) "The Voice of Poland" (TVP 2) – 761 tys. Kolejne miejsce zajął profil programu "Tylko muzyka" (Polsat) - 651 tys.

(IKO, 14.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.