Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram wprowadza reklamy, też w Polsce

W środę 9 września Instagram wprowadza reklamy na 30 rynkach. Jednym z nich jest Polska. Globalnie reklamy na Instagramie mają się pojawić 30 września. Serwis społecznościowy uruchamia też nowe usługi marketingowe.

Instagram wprowadza mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych. Nowa usługa jest wzorowana na narzędziach wprowadzonych już w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą profilować grupę odbiorców, biorąc pod uwagę ich zainteresowania, przykładowo: modę, sport, motoryzację. Marketerzy mogą także skorzystać z nowych formatów reklamowych. Wśród nowych funkcji są m.in. narzędzia do uruchamiania i optymalizacji kampanii prowadzonych jednocześnie na Facebooku i Instagramie. Wprowadzony zostanie również nowy produkt premium Marquee, który ma informować użytkowników o premierach, np. nowego filmu lub produktu.
Instagram wprowadza też 30-sekundowe reklamy wideo. Dotychczas reklamodawcy w swoich kampaniach mogli umieszczać materiały wideo o długości maksymalnie 15 sekund. Ma to pozwolić reklamodawcom na wykorzystanie w serwisie spotów przygotowanych do emisji w telewizji.
Firma eMarketer wyliczyła niedawno, że wpływy serwisu należącego do Facebooka pochodzące z globalnej sprzedaży reklam na urządzenia mobilne już za dwa lata mają osiągnąć 2,81 mld dol. (LL)

(09.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.