Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Business Insider" po Polsce wejdzie do Francji

Grupa wydawnicza Gruner + Jahr potwierdziła, że wprowadzi na francuski rynek markę ”Business Insider”.

Za realizację projektu związanego z debiutem francuskiej edycji “BI” odpowiada Prisma Media - paryska spółka córka niemieckiego wydawnictwa. Serwis ma wystartować na początku przyszłego roku.
Wcześniej ogłoszono, że marka “BI” wejdzie również na rynek polski i niemiecki - w Polsce za jej wdrożenie odpowiada Agora, w Niemczech - Axel Springer. Obie wersje mają debiutować pod koniec br.

(LL, 31.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.