W lipcu Wirtualna Polska nie dała się dogonić serwisom Onet-RASP
W lipcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło więcej internautów niż serwisy Grupy Onet-RASP. Różnica jest jednak mniejsza niż miesiąc temu i wynosi prawie 190 tys. użytkowników.
Grupa Wirtualna Polska miała w lipcu br. 18,38 mln użytkowników. Jest to wynik o 82,6 tys. gorszy niż w czerwcu br. W tym samym czasie Grupa Onet-RASP poprawiła swój wynik o 140 tys. użytkowników. W lipcu jej serwisy odwiedziło 18,195 mln internautów.
Liderem polskiego Internetu pozostaje Grupa Google z 23,77 mln użytkowników (wzrost o 110 tys.). Za nią znalazły się: Facebook.com - 20,03 mln (spadek o 76 tys.) i Youtube.com - 18,97 mln (wzrost o 268 tys.). W pierwszej dziesiątce największych wydawców internetowych w Polsce były też: Grupa Allegro-GG - 17,26 mln użytkowników (wzrost o 36 tys.), Grupa Interia.pl - 14,38 mln (wzrost o 43 tys.), Grupa Gazeta.pl - 12,58 mln (wzrost o 8 tys.), Grupa Polska Press - 10,38 mln (spadek o 53 tys.) oraz Wikipedia.org - 10,1 mln (spadek o 790 tys.).
Dane: Megapanel PBI/Gemius.
(JM, 28.08.2015)