Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 28, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP i BuzzFeed zawierają globalny pakt reklamowy

Serwis BuzzFeed zawarł strategiczne porozumienie reklamowe z holdingiem WPP.

Z ramienia WPP za realizację umowy odpowiadać będzie grupa mediowa GroupM. W zamian za gwarantowany poziom wydatków, domy mediowe z portfolio GroupM otrzymają preferencyjne ceny zakupu mediów dla swoich klientów. Wartość umowy szacowana jest na kilkadziesiąt mln dol. rocznie.
BuzzFeed ma około 200 mln użytkowników miesięcznie.

(LL, 28.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.