Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa WP ma nową ofertę reklamową dla firm farmaceutycznych

(fot. reklama.wp.pl)

Grupa Wirtualna Polska przedstawiła nową ofertę reklamową Zdrowie360, skierowaną głównie do firm farmaceutycznych. Ma to związek z niedawnym przejęciem grupy NextWebMedia.

Przejęcie NextWebMedia spowodowało, że według badań Megapanelu PBI/Gemius, Grupa WP jest obecnie liderem pod względem liczby odsłon i wiceliderem pod względem liczby użytkowników w kategorii serwisów zdrowie i medycyna. - Docieramy do ponad 4 mln użytkowników. W ramach naszego kluczowego serwisu abcZdrowie.pl współpracujemy z ponad 1,5 tys. lekarzy i specjalistów, którzy odpowiedzieli dotąd na 440 tysięcy pytań użytkowników - mówi Jakub Zieliński, dyrektor obszaru zdrowie i parenting w Grupie WP.
Oferta Zdrowie360 obejmuje wiele form reklamy, od klasycznego display poprzez sponsorowane posty, reklamę natywną, na technologiach wykorzystujących Big Data kończąc. Według danych Megapanelu PBI/Gemius, w czerwcu br. zasięg połączonych serwisów Grupy WP i NextWebMedia wyniósł 4,21 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 30,6 mln odsłon.

(JM, 21.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.