Żytnia Extra rozlewa się w Internecie – gigantyczny wzrost liczby wzmianek
Po opublikowaniu na facebookowym profilu Żytniej Extra zdjęcia przedstawiającego tragiczne wydarzenia w Lubinie, do jakich doszło w 1982 roku, o marce tej od wtorku do środy po południu w Internecie wspominano ponad 2800 razy - wynika z danych firmy Press-Service Monitoring Mediów.
Afera z postem na profilu Żytnia Extra na Facebooku wybuchła we wtorek wieczorem. Tego dnia o marce tej na Facebooku, Twitterze i w serwisach internetowych pisano łącznie 1282 razy (na Facebooku 667 razy, Twitterze – 579, w serwisach internetowych - 36). W środę, do godz. 15 pojawiło się 1529 wzmianek (na Facebooku – 515, Twitterze – 881, w serwisach internetowych – 127, w radiu – 6). Natomiast przed publikacją kontrowersyjnego postu, w poniedziałek o Żytniej Extra w Internecie wspominano zaledwie 108 razy.
Press-Service Monitoring Mediów wyliczył, że ekwiwalent reklamowy wzmianek o Żytniej Extra w Internecie (bez mediów społecznościowych) i radiu, jakie pojawiły się od wtorku do środy po południu, wynosi 255 tys. zł.
(19.08.2015)