Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żytnia Extra rozlewa się w Internecie – gigantyczny wzrost liczby wzmianek

Po opublikowaniu na facebookowym profilu Żytniej Extra zdjęcia przedstawiającego tragiczne wydarzenia w Lubinie, do jakich doszło w 1982 roku, o marce tej od wtorku do środy po południu w Internecie wspominano ponad 2800 razy - wynika z danych firmy Press-Service Monitoring Mediów.

Afera z postem na profilu Żytnia Extra na Facebooku wybuchła we wtorek wieczorem. Tego dnia o marce tej na Facebooku, Twitterze i w serwisach internetowych pisano łącznie 1282 razy (na Facebooku 667 razy, Twitterze – 579, w serwisach internetowych - 36). W środę, do godz. 15 pojawiło się 1529 wzmianek (na Facebooku – 515, Twitterze – 881, w serwisach internetowych – 127, w radiu – 6). Natomiast przed publikacją kontrowersyjnego postu, w poniedziałek o Żytniej Extra w Internecie wspominano zaledwie 108 razy.
Press-Service Monitoring Mediów wyliczył, że ekwiwalent reklamowy wzmianek o Żytniej Extra w Internecie (bez mediów społecznościowych) i radiu, jakie pojawiły się od wtorku do środy po południu, wynosi 255 tys. zł.

(19.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.