Karina Hertel zarządza segmentem Kobieta&Lifestyle w Grupie Onet-RASP
Karina Hertel dołączyła do Grupy Onet-RASP jako dyrektor zarządzająca segmentem Kobieta&Lifestyle.
Karina Hertel odpowiada za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in.: Plejada, Kobieta.onet.pl, Rodziceradza.pl, Medonet.pl, Film.onet.pl, Muzyka.onet.pl. Do głównych zadań Kariny Hertel należy opracowywanie modeli biznesowych i nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na multimedialny content. Karina Hertel raportuje bezpośrednio do członków Group Executive Board.
Hertel pracuje w mediach od 13 lat i specjalizuje się w szeroko pojętej kategorii lifestyle. Przez ostatnie lata była związana z Marquard Media Polska, gdzie w latach 2012-2015 jako dyrektor reklamy ds. nowych mediów odpowiadała za rozwój i komercjalizację kategorii digital oraz za projekty crossmediowe łączące magazyny z serwisami internetowymi wydawnictwa.
(19.08.2015)