Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska przed Onetem w Megapanelu

(fot. pixabay.com)

W czerwcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło więcej internautów niż serwisy Grupy Onet-RASP.

Grupa Wirtualna Polska miała 18,47 mln użytkowników, czyli o 625,6 tys. więcej niż w maju br. Od czerwca br. w jej wynikach uwzględnione są przejęte przez portal: Grupa NextWeb Media oraz platformy radiowe Open.fm i PolskaStacja.pl.
Przewaga WP nad Grupą Onet-RASP w czerwcu wyniosła 412,4 tys. internautów. Serwisy Onetu i Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 18,06 mln internautów, co oznacza spadek o 75,4 tys. względem poprzedniego miesiąca.
Liderem polskiego Internetu pozostaje Grupa Google z 23,66 mln użytkowników (spadek o 41,7 tys.). Za nią znalazły się: Facebook.com – 20,11 mln (wzrost o 102,2 tys.) oraz YouTube.com – 18,7 mln (spadek o 259,8 tys.).
W pierwszej dziesiątce największych wydawców w Polsce były także: Grupa Allegro-GG – 17,22 mln użytkowników (spadek o 14,8 tys.), Grupa Interia.pl – 14,34 mln (wzrost o 15,6 tys.), Grupa Gazeta.pl – 12,58 mln (wzrost o 11,3 tys.), Wikipedia.org – 10,89 mln (spadek o 1,1 mln) oraz Mozilla.org – 10,73 mln (wzrost o 503,5 tys.).
Dane: badanie Megapanel PBI/Gemius. Z powodu zmian w metodologii badania NetTrack wydawcy w maju zanotowali wzrost liczby użytkowników (w przypadku największych wydawców zmiana sięgała nawet 3 mln).

(KOZ, 12.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.