Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vice Media włączył kanał dla kobiet - sponsorem jest Unilever

Wczoraj wystartował kanał Broadly

Wczoraj wystartował internetowy kanał wideo dla kobiet firmowany przez grupę Vice Media.

Kanał o nazwie Broadly ma konkurować z popularnymi anglojęzycznymi serwisami dla kobiet m.in. Jezebel, Hairpin i Bustle. Partnerem marketingowym projektu jest koncern Unilever, który za jego pośrednictwem promuje marki Dove i Tresemmé.
Broadly jest 11. kanałem wideo w portfolio grupy Vice Media. Najpopularniejszym z nich jest informacyjny Vice News.
Amerykańska grupa internetowa niedawno zapowiedziała uruchomienie własnego kanału telewizyjnego w tradycyjnej formie.

(LL, 04.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.