Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NBCUniversal chce zainwestować 250 mln dol. w "BuzzFeed"

(fot. buzzfeed.com)

Grupa medialna NBCUniversal zamierza zainwestować 250 mln dol. w popularny serwis internetowy “BuzzFeed” - podał serwis "Re/Code".

Według serwisu negocjacje w sprawie transakcji są zaawansowane. Inwestycja grupy należącej do koncernu Comcast "BuzzFeed" wycenia na 1,5 mld dol.
Amerykańskie media branżowe podają też, że NBCUniversal prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia kolejnych udziałów (posiada już 14 proc.) w spółce internetowej Vox Media, do której należy serwis informacyjny "Vox".  

(LL, 31.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.