Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook chce oddać część wpływów reklamowych twórcom wideo

Serwis społecznościowy Facebook zapowiedział, że będzie dzielił się wpływami reklamowymi z twórcami treści wideo.

Facebook zamierza oddawać profesjonalnym twórcom wideo 55 proc. wpływów z reklam wyświetlanych przy ich kontencie. Taką samą wielkość udziału oferuje serwis YouTube. Nowy system od jesieni ma być stopniowo wprowadzany na poszczególne rynki. Według amerykańskich mediów branżowych serwis społecznościowy zdobył już kilku partnerów reklamowych zainteresowanych promocją w ramach tego projektu. Są to m.in. NBA, Hearst i Fox Sports.

(LL, 03.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.