Piotr Stasiak przeszedł z Newsweek.pl do Onetu, zastąpiła go Marta Ogórkiewicz
Do „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) dołącza Marta Ogórkiewicz, która odpowiada za rozwój produktów cyfrowych „Newsweeka”, w tym za jego serwis internetowy. Na stanowisku product managera Newsweek.pl zastąpiła Piotra Stasiaka, który przeszedł do Grupy Onet.pl, gdzie został product managerem platformy Onet Autorzy. Ma być też zaangażowany w inne projekty medialne.
Do zadań Marty Ogórkiewicz należy rozwijanie produktów cyfrowych pod marką Newsweek, doskonalenie ich pod kątem użyteczności dla użytkowników i realizacja strategicznych projektów biznesowych.
„W ostatnim roku Newsweek.pl został liderem w segmencie serwisów internetowych tygodników opinii. Teraz stoją przed nim nowe wyzwania, takie jak rozbudowywanie oferty w internecie, poszukiwanie nowych modeli monetyzacji i digitalizacji marki" – mówi, cytowany w informacji prasowej Wojciech Rzążewski, dyrektor ds. rozwoju produktu online w Grupie Onet-RASP.
Marta Ogórkiewicz ostatnio pracowała w Grupie Allegro, gdzie przez kilka lat odpowiadała za strategię i zintegrowane kampanie marketingowe marek należących do tej Grupy. Ponadto ma na koncie projekty gamingowe, z branży mediowej, a trzy miesiące temu poprowadziła kampanię promującą wprowadzenie na rynek platformy Newsweek Plus.
(02.07.2015)