Ruszył nowy serwis "Metra" - Metrocafe.pl
Nowy serwis Metrocafe.pl (fot. materiały prasowe)
Wczoraj zadebiutował Metrocafe.pl, nowy serwis dziennika „Metro” (Agora SA). Strona poza nazwą (wcześniej Metro.gazeta.pl) ma nowy layout i została przygotowana w technologii responsywnej.
Serwis ma charakter lifestylowo-informacyjny, znajdują się w nim m.in. praktyczne informacje zawierające testy i rankingi dotyczące aktualnych spraw. Redakcją kieruje Anna Gąsiorowska, redaktor naczelna „Metra”. Za przygotowanie serwisu odpowiada zespół projektowy Agory pod kierownictwem Michała Gwiazdowskiego, dyrektora programowego w pionie czasopism i prasy bezpłatnej Agory (współtwórcy m.in. polskiego wydania serwisu Msn.com).
Start wsparto kampanią kontentową prowadzoną w serwisach Agory, mediach społecznościowych (Facebook, Twitter) oraz m.in. w serwisach Msn.pl, Vinted.pl, Papilot.pl, Szafa.pl, Kobieta.pl. Za projekt kampanii i plan mediów odpowiada dział marketingu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
(IKO, 23.06.2015)