Grupa Onet-RASP ma niewielką przewagę nad Wirtualną Polską
Przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą Wirtualna Polska w marcu br. była minimalna i wynosiła 21 tys. internautów – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.
Serwisy Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 15,98 mln internautów – o 198,3 tys. więcej niż w lutym br. Z kolei Grupa Wirtualna Polska zanotowała 15,96 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 318,6 tys.
Liderem polskiego Internetu w marcu była Grupa Google z 20,68 mln użytkowników (wzrost o 110,7 tys. w porównaniu do lutego br.). Za nią uplasował się Facebook, który odwiedziło 17,22 mln internautów (spadek o 220,5 tys.), a trzeci był serwis YouTube.com, osiągając 16,72 mln użytkowników (wzrost o 35,5 tys.).
W pierwszej dziesiątce największych wydawców pod względem liczby użytkowników znaleźli się też: Grupa Allegro-GG – 15,23 mln (wzrost o 351 tys.), Grupa Interia.pl – 12,68 mln (wzrost o 378,9 tys.), Grupa Gazeta.pl – 11,3 mln (wzrost o 106 tys.), Wikipedia.org – 10,52 (wzrost o 482,9 tys.) i Grupa Polska Press – 9,16 mln (wzrost o 475,8 tys.).
(KOZ, 16.05.2015)