Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP i Scripps chcą wydać 50 mln dol. na serwis dla młodzieży

Holding reklamowy WPP i grupa medialna Scripps chcą wspólnie przejąć serwis dla młodzieży Refinery29.

Jak donoszą brytyjskie media branżowe, WPP Ventures, inwestycyjne ramię brytyjskiego holdingu i Scripps Network Interactive, złożyły ofertę przejęcia młodzieżowego serwisu, którego wartość szacowana jest na 50 mln dol.
Serwis Refinery29 powstał w 2005 roku. Jest to serwisu newsowo-lifestylowy z elementami społecznościowymi i e-commerce. Refinery29 ma 25 mln użytkowników miesięcznie.
Scripps Network Interactive od marca br. jest większościowym udziałowcem polskiej Grupy TVN.

(LL, 29.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.