Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook chce mieć teksty z Buzzfeedu, ”National Geographic” i ”The New York Times”

Czołowe światowe grupy medialne prowadzą z Facebookiem rozmowy dotyczące udostępniania treści w tym serwisie – ujawnił wczoraj dziennik ”The New York Times”.

Według gazety w rozmowy zaangażowanych jest kilka dużych firm medialnych, m.in. serwis Buzzfeed, magazyn ”National Geographic” i sam ”The New York Times”. W zamian za udostępnienie treści przez wydawców Facebook ma oferować im udział we wpływach reklamowych. Testy nowego produktu mają zacząć się w najbliższych miesiącach.
Ostatnio na podobnych zasadach swój kontent w serwisie Snapchat zaczęły publikować m.in. Vice, ”Daily Mail”, ”Cosmopolitan” i CNN.

(LL, 25.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.