Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SnapChat ma aplikację z newsami od CNN, ESPN i “The Daily Mail” (wideo)

Komunikator SnapChat wprowadził usługę o nazwie Discover, która pozwala użytkownikom wybierać treści pochodzące od czołowych światowych mediów.

Partnerami newsowego projektu SnapChata jest 11 firm, m.in. “The Daily Mail”, “Vice”, Discovery Channel, ESPN, CNN i Yahoo. Udostępniają one kontent (m.in. teksty, zdjęcia, wideo) przygotowywany specjalnie na potrzeby aplikacji. Zestaw treści oferowanych przez medialnych partnerów komunikatora jest aktualizowany co 24 godziny.

SnapChat, który ma ok. 100 mln użytkowników miesięcznie, jesienią ub.r. rozpoczął sprzedaż reklam. Według doniesień medialnych cena jednodniowej światowej kampanii reklamowej w komunikatorze sięga 750 tys. dol.

(LL, 29.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.