Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Newsweek Polska" wybrał agencję do promocji jego treści w Internecie

Ringier Axel Springer Polska wybrał w przetargu reklamowym agencję Lemon Sky JWT, która zajmie się kompleksową obsługą marki Newsweek w Internecie - wynika z informacji "Presserwisu".

Dokładny zakres zadań dla Lemon Sky JWT nie został jeszcze określony. Jak już  informowaliśmy, Ringier Axel Springer Polska powołał zespół e-commerce, którego pierwszym zadaniem jest stworzenie oferty płatnych treści w serwisie Newsweek.pl. Paywall dla tego tytułu ma być wprowadzony w pierwszym kwartale 2015 roku.

(AMS, 21.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.