Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet przejmuje Nk.pl

Grupa Onet.pl podpisała porozumienie z Excolimp Investemnts (firmą należącą do Rubylight Limited) dotyczące przejęcia serwisu Nk.pl.

Jak podano w komunikacie, decydując się na przejęcie NK.pl, Grupa Onet.pl różnicuje i poszerza swoje portfolio. Do tej pory w ramach Onetu działały trzy dedykowane grom serwisy: gry.onet, gryonline.onet oraz grydlaniej.onet.

"Przejęcie NK.pl to świetna szansa, żeby poszerzyć nasze portfolio i czerpać korzyści z obecnego potencjału serwisu w kontekście gier i aplikacji rozrywkowych” - stwierdził Robert Bednarski, prezes Onetu. 

– Współpraca z Onetem to przede wszystkim szansa na bardziej dynamiczny rozwój działu gier i aplikacji: casualowe i farmerskie tytuły gier społecznościowych na NK będą ciekawym uzupełnieniem katalogu gier Onetu bogatego w strategie, RPG i gry akcji – uważa Angelika Gacek, rzeczniczka Nk.pl. – Sekcja gier na naszym portalu oferująca zróżnicowany wybór gier społecznościowych ma duży potencjał, zwłaszcza w zakresie monetyzacji i zaangażowania użytkowników. Społeczność ta jest silnie skupiona na budowaniu więzi z przyjaciółmi, komunikacji i intensywnej wymianie treści, a niekoniecznie zainteresowana innymi platformami społecznościowymi – dodaje.

O tym, że Nk.pl ma zostać sprzedany informowaliśmy już pod koniec października br. Jeszcze kilka lat temu Nk.pl (wcześniej Nasza-klasa.pl) była w czołówce polskiego Internetu. W sierpniu 2010 roku Grupa Nasza-klasa.pl miała 12,2 mln użytkowników, cztery lata później - już tylko 5,6 mln. Jednak według Andrzeja Garapicha, prezesa Polskich Badań Internetu, Nk.pl jest wciąż znaczącym graczem w polskim Internecie. - To cały czas jest ruch, grono wiernych i aktywnych użytkowników, a także działający model biznesowy z mikropłatnościami - komentował wówczas Garapich.

Według Megapanelu w sierpniu br. Grupa Onet-RASP miała 15,5 mln użytkowników, a Grupa Nk.pl – 5,6 mln. Po wliczeniu wyników Grupy Nk.pl, Grupa Onet-RASP – uwzględniając współoglądalność – osiągnęłaby 16,5 mln internautów.

(KOZ, 24.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.