Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naczelny "Bilda" i szef marketingu Springera pojechali po naukę do Azji

Kai Diekmann, redaktor naczelny dziennika “Bild” i Peter Würtenberger, szef marketingu wydającego go koncernu Axel Springer, rozpoczęli wczoraj zaplanowaną na kilka tygodniu edukacyjną podróż po Azji - podał serwis Meedia.de.

Według serwisu, wyjazd ma mieć podobną formułę do pobytu Diekmanna i Würtenbergera w Kalifornii w 2012 roku. Obaj wzięli wtedy udział w sześciomiesięcznym projekcie badawczym Springera związanym z najnowszymi trendami i technologiami z zakresu szeroko pojętych mediów.
Pierwszym przystankiem podróży menedżerów Springera jest Korea Południowa.

(LL, 18.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.