Dzięki siatkarskiemu mundialowi witryny sportowe poprawiły wyniki we wrześniu
We wrześniu br., kiedy odbywały się w Polsce Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn, największe sportowe serwisy internetowe miały więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej - wynika z Megapanelu (PBI/Gemius). W ścisłej czołówce utrzymuje się piracki serwis Meczyki.pl. Do drugiej dziesiątki awansował Polsatsport.pl.
Nie wszyscy kibice mogli śledzić zmagania siatkarzy, bo mecze były pokazywane w kodowanych kanałach Polsatu. Najwięcej internautów odwiedziło we wrześniu serwisy sportowe Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska – 6,36 mln (o 745,1 tys. więcej niż w sierpniu br.), którzy wykonali 312,06 mln odsłon (o 83,12 mln więcej).
Witryny Grupy Wirtualna Polska (była oficjalnym partnerem siatkarskiego mundialu) w tej kategorii miały 5,82 mln użytkowników (wzrost o 752,9 tys.) i 223,14 mln odsłon (wzrost o 48,26 mln). Serwisom sportowym Grupy Gazeta.pl przybyło miesiąc do miesiąca 480,7 tys. odwiedzających (razem 2,97 mln) oraz 36,97 mln odsłon (razem 135,7 mln), a Grupy Interia.pl – odpowiednio 373,7 tys. (razem 1,57 mln) oraz 10,85 mln (razem 35,6 mln).
Niewiele mniej użytkowników niż Grupa Interia.pl zanotował piracki serwis Meczyki.pl, który we wrześniu odwiedziło 1,51 mln użytkowników (wzrost o 530,8 tys.), którzy wykonali 35,1 mln odsłon (wzrost o 8,26 mln).
W rankingu najpopularniejszych stron sportowych na 14. pozycji znalazł się serwis Polsatsport.pl, który odwiedziło 437,1 tys. użytkowników (razem 5,98 mln odsłon).
Dane: Megapanel PBI/Gemius.
We wrześniu 2014 zmienił się lider serwisów o ekonomii i prawie
(KOZ, 18.11.2014)