Interia prowadzi kampanię za 15 mln zł
Kampania prowadzona jest m.in. na nośnikach zewnętrznych
Interia rozpoczyna kampanię reklamową wartą ok. 15 mln zł, w której prezentuje nową identyfikację wizualną portalu.
Na początku września Interia.pl zmieniła wygląd strony głównej i zreorganizowała jej układ. Kampania rozpoczyna się 29 września i potrwa do końca br. Jej koszt to ok. 15 mln zł. Kreację do kampanii przygotowała krakowska agencja Eternal Monkeys przy współpracy z działem marketingu firmy. Udźwiękowieniem spotu zajęło się krakowskie studio RS Media. Media zakupił dział planowania mediów Interii.
Kreacje reklamowe emitowane są w telewizji (Polsat, TV Puls, kanały tematyczne), kinie (Multikino i Cinema City), radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Programie I i III Polskiego Radia, Radiu Kolor oraz stacjach sieci Time), publikowane w prasie („Rzeczpospolita”, „Wprost”, „Label Magazine”, „wSieci”) oraz Internecie. Kampania obejmuje też nośniki zewnętrzne (Jet Line, Admotion).
(MAL, PR, 28.09.2014)