Interia powołuje sieć reklamy kobiecej premium
Interia tworzy sieć reklamy kobiecej premium AdStyle Network. Zespołem, który powołano na potrzeby sieci, pokieruje Dorota Kapturowska.
Jak dowiedział się "Presserwis", we wrześniu br. działalność rozpocznie sieć AdStyle Network, która prezentować będzie ofertę premium dla reklamodawców zainteresowanych tematyką kobiecą. - W ramach AdStyle Network chcemy zaoferować nowy poziom obsługi w segmencie kobiecym, który wymaga specjalnego, indywidualnego podejścia handlowego. Nasz zespół będzie oferował wszystkie najnowocześniejsze rozwiązania marketingu cyfrowego, jednocześnie odpowiadając na konkretne oczekiwania klientów reklamowych – tłumaczy dyrektor handlowy Interii Robert Biegaj.
Sieć obejmować będzie serwisy Styl.pl, Grazia.pl, MamDziecko.pl, Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, Smaker.pl, Durszlak.pl oraz Deccoria.pl.
Zespołem pokieruje head od lifestyle sales Interii Dorota Kapturowska. Poprzednio Kapturowska pracowała jako p.o. dyrektor działu reklamy segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer, wcześniej związana była z Edipresse Polska.
(MAL, 28.08.2014)