Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska zmieni logo

Agencja brandingowa BNA/Brand New Attitude pracuje nad nowym logo portalu Wirtualna Polska.

- Obecne logo Wirtualnej Polski nie przystaje do zmieniającej się sytuacji rynkowej i nie oddaje skali przeobrażeń, jakie zachodzą w naszej firmie. Pracujemy nad rebrandingiem. Postawiliśmy na nowoczesny design - tłumaczy rzeczniczka prasowa Grupy Wirtualna Polska Katarzyna Halicka. Nie podaje, kiedy dokładnie pojawi się nowe logo portalu.

Agencja BNA/Brand New Attitude pracowała już m.in. dla mBanku, Żywca, Tyskiego, Reserved.

(DR, MAL, PR, 18.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.