Zapisz się na:
Pressletter

"Mój Tata!" blogiem roku 2008 w konkursie portalu Onetu.pl



13.02.2009 10:49
14-letnia Patrycja, autorka bloga "Mój Tata!", otrzymała statuetkę Złotego Pióra i tytuł Bloga Roku 2008 w konkursie organizowanym przez portal Onet.pl. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com.
Nagrodzony blog poświęcony jest zmarłemu ojcu 14-latki. Dziewczyna zaczęła go pisać po śmierci rodzica. Nagrodą jest voucher na 15 tys. zł na wycieczkę do dowolnie wybranego kraju. Konkurs po raz drugi otwarty był dla całej polskojęzycznej blogosfery (wcześniej brały udział tylko blogi prowadzone w Onecie). Wyboru Bloga Roku dokonała kapituła, ona też przyznała wyróżnienia w 10 kategoriach. Równolegle trwało SMS-owe głosowanie o tytuły Bloga Blogerów oraz Bloga Teen Blogerów (do 16. roku życia). Wygrały blogi polityczne: blog konserwatywno-liberalny Stanisława Michalkiewicza i blog 14-letniego działacza prawicy, sympatyka Unii Polityki Realnej Marcina Malika. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com. Prowadzi go Małgorzata Zychalska specjalistka ds. marketingu w ING Ban Śląski. (Więcej)
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Aleksander Kutela będzie szefem Grupy Onet.pl

Kukiz założył bloga na Salon24.pl

Dziennikarze Radia Zet przeglądają prasę, wykorzystując aplikacje do streamingu

Radiojazz.fm zbiera pieniądze na reaktywację internetowej rozgłośni

Zwycięzcę konkursu na badanie Internetu mamy poznać w przyszłym tygodniu


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wiceszef rady nadzorczej TVP o zmianach reguł wyboru zarządu TVP w trakcie rady

- Gdy Odorowicz, Kozak i Weksler dostali po trzy głosy, przewodniczący rady uznał, że potrzeba czterech - mówi wiceszef rady nadzorczej TVP Leszek Rowicki.

Wielka awantura o Telewizję Polską

Wykluczenie z konkursu niezależnych kandydatów do zarządu telewizji publicznej krytykują ludzie kultury i prezydent Komorowski.

Robot humanoidalny dla każdego

Stała i masowa obecność robotów personalnych w naszej codzienności to sytuacja, której świadkami staniemy się w przeciągu najbliższych kilku lat.

Wideo w sieci nie może powielać spotów z TV. Z tych realizacji warto brać przykład

Agencje interaktywnie chętnie korzystają z materiałów wideo w sieci. Niższe od telewizyjnych koszta emisji wcale nie oznaczają spadku jakości projektów. W internecie wciąż pojawia się wiele interesujących realizacji. Wybraliśmy najciekawsze oraz wyróżnione w konkursie IAB Showacase.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
tłumacz
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine