Zapisz się na:
Pressletter

"Mój Tata!" blogiem roku 2008 w konkursie portalu Onetu.pl



13.02.2009 10:49
14-letnia Patrycja, autorka bloga "Mój Tata!", otrzymała statuetkę Złotego Pióra i tytuł Bloga Roku 2008 w konkursie organizowanym przez portal Onet.pl. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com.
Nagrodzony blog poświęcony jest zmarłemu ojcu 14-latki. Dziewczyna zaczęła go pisać po śmierci rodzica. Nagrodą jest voucher na 15 tys. zł na wycieczkę do dowolnie wybranego kraju. Konkurs po raz drugi otwarty był dla całej polskojęzycznej blogosfery (wcześniej brały udział tylko blogi prowadzone w Onecie). Wyboru Bloga Roku dokonała kapituła, ona też przyznała wyróżnienia w 10 kategoriach. Równolegle trwało SMS-owe głosowanie o tytuły Bloga Blogerów oraz Bloga Teen Blogerów (do 16. roku życia). Wygrały blogi polityczne: blog konserwatywno-liberalny Stanisława Michalkiewicza i blog 14-letniego działacza prawicy, sympatyka Unii Polityki Realnej Marcina Malika. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com. Prowadzi go Małgorzata Zychalska specjalistka ds. marketingu w ING Ban Śląski. (Więcej)
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Instagram za dwa lata ma zarabiać więcej na reklamach mobilnych niż Google

Według Megapanelu największe grupy serwisów zyskały po 2-3 mln internautów

Wirtualna Polska pokaże mecz Lechii Gdańsk z Juventusem Turyn

Fundusz AIP Seed Capital inwestuje w start-up Kuźniara

Facebookowe profile Fakt.pl, Rmf24.pl i TVN z największą dynamiką wzrostu


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Dopaść skrzywdzonego, czyli hejt nasz powszedni

Język nienawiści zalewa nas w internecie. Ale fatalny przykład idzie z debaty publicznej w realu: z polityki i mediów.

Selfie nie służy firmie Canon

Japoński koncern produkujący sprzęt fotograficzny zanotował kwartalny spadek zysku i obniżył prognozę na ten rok. Klienci do robienia zdjęć coraz częściej używają smartfonów.

Bezprzewodowa ładowarka w monitorze

Wykorzystana technologia (standard Qi) wrażenia rzecz jasna nie robi, ale imponować może pomysł, w jaki ją wykorzystano. Na pierwszy rzut oka wszystko tu pięknie gra. Pracując przy komputerze często kładziemy telefon na biurku. Teraz możemy położyć go na monitorze i przy okazji naładować.

Erica Orange i Jared Weiner: „Zbyt wiele firm wierzy w to, że są niewidzialne, że zmiany ich nie dotyczą”

Erica Orange razem ze swoim mężem Jaredem Weinerem współtworzą firmę The Future Hunters, przodującą w branży consultingu, związanym z obserwowaniem trendów oraz wpływu nadchodzących zmian na funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych sektorach globalnego rynku. W ramach swoich kompetencji każdego dnia współpracują z największymi markami, a pełna lista Ich klientów przedstawia się naprawdę imponująco.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
tłumacz
dziennikarz prasowy
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine