Zobacz także:
 
Newsy
Internet

"Mój Tata!" blogiem roku 2008 w konkursie portalu Onetu.pl



13.02.2009 10:49
14-letnia Patrycja, autorka bloga "Mój Tata!", otrzymała statuetkę Złotego Pióra i tytuł Bloga Roku 2008 w konkursie organizowanym przez portal Onet.pl. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com.
Nagrodzony blog poświęcony jest zmarłemu ojcu 14-latki. Dziewczyna zaczęła go pisać po śmierci rodzica. Nagrodą jest voucher na 15 tys. zł na wycieczkę do dowolnie wybranego kraju. Konkurs po raz drugi otwarty był dla całej polskojęzycznej blogosfery (wcześniej brały udział tylko blogi prowadzone w Onecie). Wyboru Bloga Roku dokonała kapituła, ona też przyznała wyróżnienia w 10 kategoriach. Równolegle trwało SMS-owe głosowanie o tytuły Bloga Blogerów oraz Bloga Teen Blogerów (do 16. roku życia). Wygrały blogi polityczne: blog konserwatywno-liberalny Stanisława Michalkiewicza i blog 14-letniego działacza prawicy, sympatyka Unii Polityki Realnej Marcina Malika. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com. Prowadzi go Małgorzata Zychalska specjalistka ds. marketingu w ING Ban Śląski. (Więcej)
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Czego wydawcy oczekują od badań Internetu (opinie)

Straty na piractwie wideo w Internecie sięgają 700 mln zł rocznie

Szef Springera o Google: “Jeśli nie chcesz, żebyśmy cię zabili - zapłać”

Spada liczba odsłon w serwisach "Gazety Wyborczej" objętych paywallem

Rośnie przewaga Grupy Google w Megapanelu


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

PZU na drogich, ale opłacalnych zakupach

Kupując Link4, gigant zyskał tanią markę, a dzięki firmie na Litwie – pozycję lidera regionu.

Joanna Szczepkowska odpowiada „Wyborczej”

W związku z tekstem, który się ukazał wczoraj na łamach „Rzeczpospolitej” i „Gazety Wyborczej”, a dotyczącym rezygnacji „Wysokich Obcasów” z moich publikacji, czuję się zobowiązana do odpowiedzi. Oczywiście wysyłam ją do obu redakcji.

Sezon na…

Chyba mamy sezon na reklamy społeczne. Nie, nie mam na myśli nudnych już czasami jednoprocentówek. Bo rzeczy dzieją się nie tylko w Polsce.

Hawaje, KitKat i ołówek, czyli jak dogryzają sobie producenci smartfonów i tabletów

Producenci urządzeń mobilnych wiele razy udowodnili, że walczą ze sobą nie tylko za pomocą technologii, ale też wzajemnie się ośmieszając. Oto kilka przykładów.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
grafik dtp
ilustrator
redaktor stron WWW
grafik dtp

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine