Zapisz się na:
Pressletter

"Mój Tata!" blogiem roku 2008 w konkursie portalu Onetu.pl



13.02.2009 10:49
14-letnia Patrycja, autorka bloga "Mój Tata!", otrzymała statuetkę Złotego Pióra i tytuł Bloga Roku 2008 w konkursie organizowanym przez portal Onet.pl. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com.
Nagrodzony blog poświęcony jest zmarłemu ojcu 14-latki. Dziewczyna zaczęła go pisać po śmierci rodzica. Nagrodą jest voucher na 15 tys. zł na wycieczkę do dowolnie wybranego kraju. Konkurs po raz drugi otwarty był dla całej polskojęzycznej blogosfery (wcześniej brały udział tylko blogi prowadzone w Onecie). Wyboru Bloga Roku dokonała kapituła, ona też przyznała wyróżnienia w 10 kategoriach. Równolegle trwało SMS-owe głosowanie o tytuły Bloga Blogerów oraz Bloga Teen Blogerów (do 16. roku życia). Wygrały blogi polityczne: blog konserwatywno-liberalny Stanisława Michalkiewicza i blog 14-letniego działacza prawicy, sympatyka Unii Polityki Realnej Marcina Malika. W kategorii Profesjonalnie zwyciężył blog o marketingu i reklamie Zychalska.com. Prowadzi go Małgorzata Zychalska specjalistka ds. marketingu w ING Ban Śląski. (Więcej)
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Właściciel serwisu Iplex.pl w upadłości z powodu złych wyników

Wirtualna Polska transmituje sparingi Legii Warszawa

Tomasiak był prezesem Wirtualnej Polski, ale teraz nawet już jej nie doradza

Maffashion, Jemerced.com i Antyweb.pl - o nich media piszą najczęściej

Netflix za dwa lata ma być dostępny na całym świecie


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

„The Economist" pierwszy raz pokieruje kobieta

Siedemnastą redaktor naczelną została Zanny Minton Beddoes. To pierwsza kobieta, która będzie pełnić tę funkcję. Ma w życiorysie wątki polskie

Reklamy na Allegro pomogą sprzedawcom?

Użytkowników Allegro zaskoczy wkrótce duża zmiana. Z popularnej platformy handlowej, gdzie dotychczas pojawiały się tylko nieliczne autopromocje, szerokim strumieniem popłyną reklamy.

Brytyjski wywiad przechwytywał maile dziennikarzy

Agencja GCHQ zajmująca się wywiadem elektronicznym w w 2008 roku miała przechwytywać korespondencje dziennikarzy pracujących m.in. dla BBC, "Guardiana", "New York Timesa", "Le Monde" i "Washington Post" - podaje "The Guardian". GCHQ odmówiło komentarza, stwierdzając tylko, że wszystkie działania agencji są zgodne z Europejską Konwencją Praw Człowieka.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine