Zapisz się na:
Pressletter

Bauer ma prawie 100 proc. akcji w Interia.pl SA



17.01.2008 08:26
Zakończyło się wezwanie ogłoszone przez Bauer Media Invest na 100 proc. akcji Interia.pl SA, w wyniku którego niemiecka spółka wraz z innymi podmiotami należącymi do Grupy Bauer osiągnęła 96,6 proc. udziałów i 99 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Bauer odkupił m.in. akcje od ComArch Management, który dotąd miał 36,1 proc. akcji (48,5 proc. głosów na walnym zgromadzeniu). Teraz nastąpi drugie wezwanie na skup akcji. Bauer chce mieć 100 proc. udziałów w spółce Interia.pl, a następnie wycofa jej akcje z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Przejęcie udziałów ComArchu oznacza realizację warunku, pod którym 11 stycznia wybrano nowy skład rady nadzorczej spółki Interia.pl. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak (prezes Wydawnictwa Bauer), wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann (członek zarządu Bauer Verlagsgruppe), a członkami Marek Dworak (był dotychczas w radzie, jest prezesem Brokera FM SA, który również należy do Grupy Bauer), Kazimierz Gródek (wiceprezes Brokera FM SA) i Andrzej Choynowski (członek Wydawnictwa Bauer). Odwołano z rady Janusza Filipiaka (prezes Grupy Kapitałowej ComArch), Piotra Piątosę i Pawła Prokopa (wiceprezesi GK ComArch) oraz Rafała Karcza (zajmuje się obsługą prawną grupy RMF).
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Sotrender pozyskał 1,6 mln zł dofinansowania

Matka Kurka zadowolony z wyroku - ma zapłacić 5 tys. zł za znieważenie Owsiaka

Jak publikować w Internecie - radzą autorzy darmowego e-booka Onetu

Newsweek Plus to serwis z płatnym kontentem - poznaj jego cennik

Już dwa miliony firm reklamuje się na Facebooku


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

Giertych przegrał w sądzie z "Faktem"

27 lutego 2015 r. Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w całości apelację Romana Giertycha w sprawie przeciwko Ringier Axel Springer Polska – wydawcy m.in. Faktu, Newsweeka i Forbesa.

Google zmienia zasady

Firmy bez mobilnych stron WWW spadną w wynikach wyszukiwania.

Wielka rewolucja w Google już 21 kwietnia. Co zmieni się w pozycjonowaniu?

Google zaczyna mocno promować mobile. Już za półtora miesiąca strony na urządzenia przenośne będą znacznie wyżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania wyświetlanych właśnie na smartfonach i tabletach, w mobilnej wersji wyszukiwarki. Wprowadza też App Indexing, system indeksujący aplikacje mobilne.

Nie zabijajcie jeszcze telewizji. Bycie na srebrnym ekranie wciąż ma znaczenie

Zmierzch telewizji to tendencja, którą zauważamy od jakichś paru lat. Dla wielu osób Internet staje się jedynym medium, z którego czerpią wiedzę, informacje i w którym spędzają czas dla rozrywki. Ostatnie badanie przeprowadzone przez IRCenter pod koniec roku 2014 dowodzi, że to YouTube jest najpopularniejszym medium. Właśnie z niego 92 proc. respondentów korzystało przynajmniej raz w ciągu miesiąca. Rola telewizji w środowisku młodych ludzi staje się marginalna, przewagę Internetu nad medium offline’owym zaczyna także zauważać wielu twórców.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine