Zapisz się na:
Pressletter

Bauer ma prawie 100 proc. akcji w Interia.pl SA



17.01.2008 08:26
Zakończyło się wezwanie ogłoszone przez Bauer Media Invest na 100 proc. akcji Interia.pl SA, w wyniku którego niemiecka spółka wraz z innymi podmiotami należącymi do Grupy Bauer osiągnęła 96,6 proc. udziałów i 99 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Bauer odkupił m.in. akcje od ComArch Management, który dotąd miał 36,1 proc. akcji (48,5 proc. głosów na walnym zgromadzeniu). Teraz nastąpi drugie wezwanie na skup akcji. Bauer chce mieć 100 proc. udziałów w spółce Interia.pl, a następnie wycofa jej akcje z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Przejęcie udziałów ComArchu oznacza realizację warunku, pod którym 11 stycznia wybrano nowy skład rady nadzorczej spółki Interia.pl. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak (prezes Wydawnictwa Bauer), wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann (członek zarządu Bauer Verlagsgruppe), a członkami Marek Dworak (był dotychczas w radzie, jest prezesem Brokera FM SA, który również należy do Grupy Bauer), Kazimierz Gródek (wiceprezes Brokera FM SA) i Andrzej Choynowski (członek Wydawnictwa Bauer). Odwołano z rady Janusza Filipiaka (prezes Grupy Kapitałowej ComArch), Piotra Piątosę i Pawła Prokopa (wiceprezesi GK ComArch) oraz Rafała Karcza (zajmuje się obsługą prawną grupy RMF).
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wirtualna Polska szykuje nowy projekt VoD

Raczkowski nie będzie już rysować dla Gazeta.pl

"Business Insider" po Polsce wejdzie do Francji

Cezary Łazarewicz będzie dziennikarzem Wirtualnej Polski

Rosną przychody Wirtualnej Polski, zysk netto grupy za pół roku to 9,6 mln zł


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Clarkson najwięcej zarabiającą gwiazdą brytyjskiej TV

Jeremy Clarkson będzie najwięcej zarabiającym prowadzącym program telewizyjny w Wielkiej Brytanii, dostanie prawie 10 mln GBP (58 mln zł) rocznie, informuje The Mirror.

Brytyjskie gazety wydadzą 3 miliony funtów na wspólną kampanię promującą siłę marek prasowych

Sześć największych konkurencyjnych wydawnictw prasowych w Wielkiej Brytanii będzie wspólnie promować siłę marek prasowych na łamach 18 swoich tytułów. Kampania kosztowała 3 miliony funtów.

Pomyśl, zanim coś powiesz

PR-owiec wie doskonale, że warto zwrócić uwagę na to co się mówi, jak coś powiedzieć i jak inni odbiorą to, co chcemy powiedzieć. Pomyśl, zanim coś powiesz – to wbrew pozorom genialna rada. Jednak nie zawsze w komunikacji bywa przestrzegana. Mówienie wszystkiego co przyjdzie nam na myśl, bywa katastrofalne w swoich skutkach.

Instagram udostępnia API i kończy z kwadratowym formatem. Zaleją go reklamy?

Facebook, właściciel aplikacji, wreszcie chce zarabiać na niej porządne pieniądze. Reklamy na Instagramie pojawiły się co prawda ju w 2013 roku, ale wtedy budżety lokowały tam jedynie największe marki, które miały czas i środki, by efekywnie wykorzystac tę platformę. Teraz się to zmieni.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine