Zapisz się na:
Pressletter

Bauer ma prawie 100 proc. akcji w Interia.pl SA



17.01.2008 08:26
Zakończyło się wezwanie ogłoszone przez Bauer Media Invest na 100 proc. akcji Interia.pl SA, w wyniku którego niemiecka spółka wraz z innymi podmiotami należącymi do Grupy Bauer osiągnęła 96,6 proc. udziałów i 99 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Bauer odkupił m.in. akcje od ComArch Management, który dotąd miał 36,1 proc. akcji (48,5 proc. głosów na walnym zgromadzeniu). Teraz nastąpi drugie wezwanie na skup akcji. Bauer chce mieć 100 proc. udziałów w spółce Interia.pl, a następnie wycofa jej akcje z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Przejęcie udziałów ComArchu oznacza realizację warunku, pod którym 11 stycznia wybrano nowy skład rady nadzorczej spółki Interia.pl. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak (prezes Wydawnictwa Bauer), wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann (członek zarządu Bauer Verlagsgruppe), a członkami Marek Dworak (był dotychczas w radzie, jest prezesem Brokera FM SA, który również należy do Grupy Bauer), Kazimierz Gródek (wiceprezes Brokera FM SA) i Andrzej Choynowski (członek Wydawnictwa Bauer). Odwołano z rady Janusza Filipiaka (prezes Grupy Kapitałowej ComArch), Piotra Piątosę i Pawła Prokopa (wiceprezesi GK ComArch) oraz Rafała Karcza (zajmuje się obsługą prawną grupy RMF).
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Mundial pomógł Twitterowi, ale zysków nie widać

Właściciel serwisu ZnanyLekarz.pl przejmie swój turecki odpowiednik

Facebook zwiększył przychody o 61 proc.

Mniej użytkowników odwiedza największe serwisy plotkarskie

Tomasz Terlikowski przeprosi Alicję Tysiąc


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Reklama rozkwita w sieci

W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu.

Rosja szuka sposobu na anonimowość w sieci

Równowartość 110 tys. dolarów oferuje rosyjskie MSW za złamanie zabezpieczeń sieci Tor - pisze Piotr Kościelniak.

La Caravane, czyli marki na trasie Tour de France

La Caravane, bo tak nazywa się ta parada marek będąca od 1930 roku (sic!) nieodłączną częścią Tour de France, z muzyką, okrzykami etc. wprowadzała bardzo fajną atmosferę, coś bardziej na kształt festiwalu w Rio de Janeiro niż imprezy kolarskiej.

Mobilna reklama w m-bankowości

Klientom nie wystarcza już całodobowy dostęp do konta przez internet. Oczekują czegoś więcej, łatwego zarządzania pieniędzmi i portfela w telefonie. Z komórkami nie rozstaje się 88% ich użytkowników (dane z 2012 r.), stąd rosnąca ilość kont mobilnych czy bezgotówkowych płatności wykonywanych za pomocą nowoczesnych urządzeń przenośnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine