Zapisz się na:
Pressletter

Bauer ma prawie 100 proc. akcji w Interia.pl SA



17.01.2008 08:26
Zakończyło się wezwanie ogłoszone przez Bauer Media Invest na 100 proc. akcji Interia.pl SA, w wyniku którego niemiecka spółka wraz z innymi podmiotami należącymi do Grupy Bauer osiągnęła 96,6 proc. udziałów i 99 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Bauer odkupił m.in. akcje od ComArch Management, który dotąd miał 36,1 proc. akcji (48,5 proc. głosów na walnym zgromadzeniu). Teraz nastąpi drugie wezwanie na skup akcji. Bauer chce mieć 100 proc. udziałów w spółce Interia.pl, a następnie wycofa jej akcje z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Przejęcie udziałów ComArchu oznacza realizację warunku, pod którym 11 stycznia wybrano nowy skład rady nadzorczej spółki Interia.pl. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak (prezes Wydawnictwa Bauer), wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann (członek zarządu Bauer Verlagsgruppe), a członkami Marek Dworak (był dotychczas w radzie, jest prezesem Brokera FM SA, który również należy do Grupy Bauer), Kazimierz Gródek (wiceprezes Brokera FM SA) i Andrzej Choynowski (członek Wydawnictwa Bauer). Odwołano z rady Janusza Filipiaka (prezes Grupy Kapitałowej ComArch), Piotra Piątosę i Pawła Prokopa (wiceprezesi GK ComArch) oraz Rafała Karcza (zajmuje się obsługą prawną grupy RMF).
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



To Agora sprowadzi do Polski "Business Insidera" - ustalił "Presserwis"

NBCUniversal chce zainwestować 250 mln dol. w "BuzzFeed"

Fotopolis.pl przejmie AVT-Korporacja - wydawca magazynów o fotografii

Przychody Facebooka przekroczyły 4 mld dol. kwartalnie, ale zysk spadł

Nowy serwis Jarosława Kuźniara ma być dla przewodników wycieczek


A A A


Inne artykuły




Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

W co gra jeden z najbogatszych Polaków?

Emisja obligacji na miliard złotych, przedterminowa spłata kredytu - też na miliard. To skala biznesu, w jakiej operuje Zygmunt Solorz-Żak. Jego Cyfrowy Polsat ma gigantyczne długi, które sięgają 13 miliardów złotych, a mimo to zadłuża się dalej. W co gra jeden z najbogatszych Polaków? - To element większej układanki - twierdzą eksperci. W grę wchodzi oszczędność rzędu 300 milionów złotych rocznie.

Gigantyczny dron Facebooka coraz bliżej realizacji

W czwartek Facebook ujawnił więcej informacji na temat gigantycznego bezzałogowca napędzanego energią słoneczną. - Pomysł polega na krążeniu na dużej wysokości i emitowaniu sygnału dostępu do internetu - powiedział w marcu Mike Schroepfer, który odpowiada za rozwój technologiczny i naukowy Facebooka.

To Agora będzie robić „Business Insidera” w Polsce. I po części będzie naszą konkurencją

O tym, że w zaciszach gabinetów na Czerskiej Agora przygotowuje nowy serwis biznesowy spekulowało się od dawna. Sam kilkukrotnie próbowałem potwierdzić to u źródła, ale z kilku stron odbijałem się od ściany. Już wiem dlaczego. Agora nie tyle odpali nowy serwis, co przyniesie „Business Insidera” do Polski. O czym pisze „Press”.

Smartfon Twoim dietetykiem? 6 aplikacji, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy

Jeśli w swoim życiu poznaliście na własnej skórze coś tak strasznego jak dieta, to zapewne wiecie, jak trudno jest trzymać się jej zasad. Na szczęście z pomocą przychodzą smartfony, które co prawda za nas nie schudną, ale mogą w tym procesie pomóc.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine