Zapisz się na:
Pressletter

Bauer ma prawie 100 proc. akcji w Interia.pl SA



17.01.2008 08:26
Zakończyło się wezwanie ogłoszone przez Bauer Media Invest na 100 proc. akcji Interia.pl SA, w wyniku którego niemiecka spółka wraz z innymi podmiotami należącymi do Grupy Bauer osiągnęła 96,6 proc. udziałów i 99 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Bauer odkupił m.in. akcje od ComArch Management, który dotąd miał 36,1 proc. akcji (48,5 proc. głosów na walnym zgromadzeniu). Teraz nastąpi drugie wezwanie na skup akcji. Bauer chce mieć 100 proc. udziałów w spółce Interia.pl, a następnie wycofa jej akcje z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Przejęcie udziałów ComArchu oznacza realizację warunku, pod którym 11 stycznia wybrano nowy skład rady nadzorczej spółki Interia.pl. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak (prezes Wydawnictwa Bauer), wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann (członek zarządu Bauer Verlagsgruppe), a członkami Marek Dworak (był dotychczas w radzie, jest prezesem Brokera FM SA, który również należy do Grupy Bauer), Kazimierz Gródek (wiceprezes Brokera FM SA) i Andrzej Choynowski (członek Wydawnictwa Bauer). Odwołano z rady Janusza Filipiaka (prezes Grupy Kapitałowej ComArch), Piotra Piątosę i Pawła Prokopa (wiceprezesi GK ComArch) oraz Rafała Karcza (zajmuje się obsługą prawną grupy RMF).
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Netflix tylko w marcu pozyskał prawie 5 mln abonentów

Sąd: Pudelek.pl naruszył dobra osobiste Anny Przybylskiej

KE oskarża koncern Google o wykorzystywanie dominującej pozycji

Wirtualna Polska 8 maja chce wejść na GPW

Facebook po dwóch tygodniach przyznał, że zatrudnił Roberta Bednarskiego


A A A


Inne artykuły






Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Sąd uznał, że program TVN "Top Model" promował nagość. Stacja musi zapłacić KRRiT 150 tys. zł

Stacja TVN przegrała przed sądem proces z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Sprawa dotyczyła trzech odcinków programu "Top Model", które emitowano jesienią 2011 roku. W jednym z odcinków juror programu Dawid Woliński dotykał piersi uczestniczki "Top Model" Angeliki Fajcht.

TFI chcą płacić za WP nie więcej niż 30 zł

Wirtualna Polska ma spory potencjał — uważają zarządzający, ale jak zwykle kręcą nosem na cenę w ofercie publicznej

Social media, radio i mobile, czyli jak mogą reklamować się ubezpieczyciele

Branża ubezpieczeń jest nastawiona na efekty, ale w jej kampaniach nie brakuje miejsca także na realizację niestandardowych działań. Paulina Przetacka z Carat Polska udowadnia to, przytaczając poniższe przykłady.

Zobacz, jak zmieniło się Otomoto.pl

Serwis Otomoto.pl działa na nowej platformie, w nowej szacie graficznej i z nowym logo. Odświeżył także aplikacje mobilne. To pierwsza tak duża zmiana od powstania serwisu w 2004 roku.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
grafik dtp
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine