Zapisz się na:
Pressletter

Bauer ma prawie 100 proc. akcji w Interia.pl SA



17.01.2008 08:26
Zakończyło się wezwanie ogłoszone przez Bauer Media Invest na 100 proc. akcji Interia.pl SA, w wyniku którego niemiecka spółka wraz z innymi podmiotami należącymi do Grupy Bauer osiągnęła 96,6 proc. udziałów i 99 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Bauer odkupił m.in. akcje od ComArch Management, który dotąd miał 36,1 proc. akcji (48,5 proc. głosów na walnym zgromadzeniu). Teraz nastąpi drugie wezwanie na skup akcji. Bauer chce mieć 100 proc. udziałów w spółce Interia.pl, a następnie wycofa jej akcje z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Przejęcie udziałów ComArchu oznacza realizację warunku, pod którym 11 stycznia wybrano nowy skład rady nadzorczej spółki Interia.pl. Jej przewodniczącym został Witold Woźniak (prezes Wydawnictwa Bauer), wiceprzewodniczącym Eckhard Bollmann (członek zarządu Bauer Verlagsgruppe), a członkami Marek Dworak (był dotychczas w radzie, jest prezesem Brokera FM SA, który również należy do Grupy Bauer), Kazimierz Gródek (wiceprezes Brokera FM SA) i Andrzej Choynowski (członek Wydawnictwa Bauer). Odwołano z rady Janusza Filipiaka (prezes Grupy Kapitałowej ComArch), Piotra Piątosę i Pawła Prokopa (wiceprezesi GK ComArch) oraz Rafała Karcza (zajmuje się obsługą prawną grupy RMF).
 
(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Gérard Depardieu we francuskim ”House of cards” (wideo)

Sławomir Pliszka prezesem PBI

Agora pozyskała Grzegorza Krychowiaka na ambasadora Sport.pl

Formuła na te czasy - wideo w sieci

Specjaliści marzą o pracy w Facebooku, Havas Worldwide i TVN


A A A


Inne artykuły



Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Trójka czy Trujka*

Trójka w kwietniu skończyła 54 lata, nadaje całą dobę, jest najpopularniejszą stacją Polskiego Radia. Przez 30 lat PRL-u miała siedmiu dyrektorów. Po 1989 roku - czternastu. Przychodzili i odchodzili ze zmieniającą się władzą. Ostatnia szefowa Trójki Paulina Stolarek odeszła po miesiącu - nowym szefem jest Adam Hlebowicz, dziennikarz mediów katolickich. Rząd Prawa i Sprawiedliwości zmienia prawo o mediach publicznych. Wkrótce wszyscy pracownicy telewizji i radia zostaną zwolnieni. Wrócą, jeśli poddadzą się weryfikacji. Jaka będzie Trójka narodowa?

Telewizja wciąż głównym źródłem informacji dla Polaków

Polacy czerpią wiadomości głównie z telewizji, a dopiero potem z portali informacyjnych i innych źródeł; dla zdecydowanej większości dostęp do wiarygodnych informacji jest ważny, ale tylko co piąty byłby skłonny za nie płacić - wynika z sondażu TNS Polska.

OS3 Group inwestuje kilka milionów złotych w Media Republic

OS3 Group S.A. przejęło od Group One 51 proc. udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja Grupy, która ma na celu wzmacnianie pozycji holdingu.

Content marketerem może być dziś każdy. Ale nie każdy potrafi być skuteczny

Content marketing przeszedł długą drogę od tradycyjnego dziennikarstwa, przez artykuły sponsorowane, blogi, działania pod SEO czy wreszcie social media. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły boom na połączenie tych wszystkich działań i zostały opatrzone zgrabnym określeniem: marketing treści. Dziś to niemalże pozycja obowiązkowa w cennikach agencji marketingowych.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine