Zapisz się na:
Pressletter
A A A


Pozostałe artykuły















Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Wszystkie dzieci Andrzeja Turskiego. Pełna anegdot BIOGRAFIA dziennikarza

Andrzej Turski wielkim dziennikarzem był - przekonują autorki jego biografii, dwie córki - prawdziwa Urszula Chińcz i "telewizyjna" Anna Morawska.

Polska e-reklama w ogonie Europy

Paradoks: nasz kraj jest jednym z najszybciej rozwijających się krajów UE, ale wydatki na reklamę w sieci należą do najwolniej rosnących na całym kontynencie.

65 wskazówek jak zdobyć szacunek

Wszyscy chcemy być szanowani, czy to w pracy przez naszych kolegów czy przez rodzinę i przyjaciół. To wymaga jednak pracy, odpowiedniego postępowania, mówienia i myślenia w określony sposób. Jak więc zasłużyć sobie na szacunek innych? Jak być asertywnym i budzić ogólny podziw?

Digital News Initiative - Gogole ratuje internetowe dziennikarstwo i wizerunek?

150 milionów euro - tyle gigant z Mountain View chce przeznaczyć na program, który pomoże wydawcom internetowym podnieść jakość tworzonego przez nich kontentu. Komu się to opłaci?

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
grafik dtp
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine