Zapisz się na:
Pressletter
A A A


Pozostałe artykuły
















Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Discovery powalczy o multiplex

Przejęcie TVN to niejedyny projekt, nad którym pracuje amerykański gigant, który pokochał Polskę.

Praca daje mi tyle adrenaliny, ile niektórym uprawianie sportu

O tym, jak niedoszła prezenterka została szefową Discovery Networks na 108 krajów i wyzwaniach z tym związanych, mówi Katarzyna Kieli

Nie tylko Sylwester Wardęga. Zobacz, kto jeszcze potrafi zarabiać na YouTube

Rzucić nudny etat i zarabiać na YouTube? Sukces Sylwestra Wardęgi, do którego kieszeni zajrzeli już wszyscy - łącznie z fiskusem - zanim film o psie-pająku zwyciężył ranking YouTube Rewind, faktycznie rozpala wyobraźnię. I nawet jeśli youtuberów, którzy mogą sobie na to pozwolić nie ma jeszcze wielu, to trudno zaprzeczyć, że biznes wokół wideo w sieci, liczony jest w milionach - nie, nie odsłon, a dolarów - i kreci się jak nigdy. Tak w Polsce, jak i na świecie.

W Korei Północnej wyłączono Internet. Cokolwiek to oznacza

Jak donoszą zagraniczne źródła w Korei Północnej wyłączono Internet. Sytuacja jest niejasna, gdyż zarówno nie ma pewności odnośnie dokładnych powodów, jak i konsekwencji tego działania.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
webdesigner
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine