Wydanie: PRESS 10/2015

Podaj dalej

Pomysł wydawcy na dobrze szerowane wideo w sieci wcale nie musi być związany z newsami.

Internetowi wydawcy głowią się dziś, jak w ogromnej masie rozmaitych produkcji wyróżnić się i skłonić internautę, by właśnie nasze wideo obejrzał. A przede wszystkim – podzielił się nim z innymi. Nie ma na to jednego pewnego sposobu. Pomysł, który sprawdził się w jednym kraju, niekoniecznie sprawdzi się w innym. Warto jednak obserwować innych i uczyć się od nich. Warto też eksperymentować, bawić się formą przy produkcji filmów, pamiętając przy tym o kilku ważnych zasadach.

Karol Gruszka, „Dziennik Zachodni”

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.