Wydanie: PRESS 07-08/2015

W koło coacha

Korzystanie z coachingu w branży reklamy to temat trudny, pogmatwany, a przede wszystkim wstydliwy.

Siedem lat temu do działającej na rynku reklamowym agencji OS3 multimedia (dziś OS3) dołącza jako zewnętrzny audytor i doradca Robert Krool, coach znany w kręgach biznesowych. Jak wspomina dziś Marcin Maj, wówczas dyrektor zarządzający, a dziś wiceprezes OS3 Group, spółka nie chwaliła się tą współpracą, choć jej efekty przeszły ich oczekiwania.

– Roczna współpraca z Robertem dała nam dużo do myślenia. Wszystko, co nam wtedy mówił, się sprawdziło. Pokazał, jak podchodzić do pewnych biznesowych działań i jak je rozwijać, wskazał osoby, które powinny zostać wymienione, i działy, które powinny przejść restrukturyzację – opowiada. – Nie byliśmy na to gotowi, ale po pół roku wszystko się potwierdziło.

Zrobiliśmy rachunek sumienia i doszliśmy do tych samych wniosków. Nie chwaliliśmy się tym, bo wówczas była to dla nas ujma na honorze. W naszym przeświadczeniu oznaczało to, że nie radzimy sobie sami. Dzisiaj, będąc bardziej dojrzałym biznesowo, mówię wprost i z dużą pokorą, że wtedy dało nam to zastrzyk energii – konkluduje.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.