Wydanie: PRESS 07-08/2015

Case: Kampania Lech Premium

Czy można zrobić ciekawą kampanię i poprawić sytuację marki należącej do wielkiego koncernu, w którym każdy ruch trzeba dokładnie zbadać?

Nowa kampania wystartowała rok temu, w kwietniu 2014 roku, w tej chwili marka kontynuuje komunikację, ale w oparciu o nowe kopie filmów.

W ramach tego reklamowego case’u na uwagę zasługuje przynajmniej kilka aspektów, które świadczą o tym, że warto chwalić się tym – nie tylko dla samej chwały, ale traktować jako źródło interesujących wskazówek – szczególnie w czasach, kiedy reklamę próbuje się zmierzyć, zważyć, prześwietlić, a marketerom brakuje odwagi w podejmowaniu przełomowych decyzji. Kiedy wybierają bezpieczną, ale utartą i mało efektywną drogę.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.